• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?


    Schrijf hier dan alles van je af!


    You are beautiful, you are love.

    Backfire schreef:
    (...)

    Liever dat, dan dat hij/zij wél online komt, niks zegt, en weer offline gaat x'D


    Dat is wel zo, maar ik zit al de hele tijd in de stress (no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nooo, om 4 uur opstaan. Wat een hel gaat dat worden. :'D

    Crypte schreef:
    (...)

    Dat is wel zo, maar ik zit al de hele tijd in de stress (no_chears)


    Haha, ik ken het :3.


    i put the fun in funeral

    Ik krijg nóóit eens een reactie op een melding en na een hele tijd is het ineens; 'we werken eraan' of 'we hebben dit en dat gedaan' Ja, my ass. Volgens mij doen jullie helemaal niets. Amfnjkdmn waarom meld ik nog dingen.


    Your make-up is terrible

    Jezus allemachtig, mam. Vind je niet dat ik al genoeg aan mijn kop heb zonder dat jij stomme grapjes gaat maken over die hele psychotherapie? Want depressie en angststoornissen zijn werkelijk hilarisch, vind je niet? En dan verbaasd zijn als ik me niet verheug op twee weken in the middle of nowhere met je opgescheept zitten. Op een naturistencamping nog wel. Jemig. Je wordt bedankt.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom gaan mensen helemaal in het Engels praten, als ze nog geen enkele goede zin kunnen vormen? Me doesn't get it. :Y)

    Jezus. Jij zegt ook nooit eens sorry of zo. Je hebt echt nooit begrip voor iemand. En dat noemt zich familie.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Weheartit. Watchoodoing? Weheartit, stahp!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Trut.

    Ugh. Laat me slapen :C


    -

    Stay nice stay nice stay nice stay nice stay nice.


    help

    En ik ga nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet... :')


    26 - 02 - '16

    Jezus, bitch. (cat)


    Your make-up is terrible

    Yessss! Twee RPG's afgewerkt. Morgen doe ik de rest, ik wil ze niet verwaarlozen. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pieker, pieker, pieker...


    "I shut my eyes in order to see.'