• Klik voor groter:
    http://oi44.tinypic.com/b6aq9s.jpg

    The hype of the unknown stories vind ik eigenlijk lichtelijk doorgeslagen, want naar mijn mening moet je een verhaal wat je een kudo geeft ook gewoon lezen.
    Als je vraagt om een kudo in iemands gastenboek word je doorgaans keihard afgewezen omdat diegene het verhaal niet leest en dus niet weet of het een kudo waard is, maar opeens omdat het een OP verhaal is, maakt het niet uit of je het wel of niet leest?

    Ik vind dat rond uit belachelijk.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:16 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Alecia schreef:
    (...)

    Dat is nu eigenlijk wel waar het topic voor dient.


    Zoals ik het heb begrepen van de beginpost ging dit topic meer om de ergernis over het gekudo in zo'n topic. Maar ik bedoel, het is er nu van OP (en het gekudo is weggehaalt heb ik geloof ik begrepen), maar laten we het ook gelijk van andere soorten doen. Zoals 1D, JB, HP, LOTR, THG etc etc etc. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind het idee van de OP stories promoten erg goed maar het slaat inderdaad nergens op dat verhalen kudo's krijgen zonder dat ze ook echt gelezen worden maar dat geldt ook voor de 1D, HP en alle andere verhalen. Ik geef een verhaal een kudo omdat ik het lees en echt goed vind. Of terwijl de reden waarom de kudo knop is ingevoerd en de top. Helaas is er van het oorspronkelijke idee/bedoeling (om het zo maar te noemen) weinig meer over. En al dat gedoe van zoveel kudo's voor een nieuw hoofdstuk of ik start pas bij zoveel abo's, begint me ook behoorlijk te irriteren dus daar mag ook wel iets aan gedaan worden.

    Conquistador schreef:
    (...)

    Zoals ik het heb begrepen van de beginpost ging dit topic meer om de ergernis over het gekudo in zo'n topic. Maar ik bedoel, het is er nu van OP (en het gekudo is weggehaalt heb ik geloof ik begrepen), maar laten we het ook gelijk van andere soorten doen. Zoals 1D, JB, HP, LOTR, THG etc etc etc. (:


    Maar het topic wat ik nu heb gemaakt is eigenlijk specifiek voor de onbekende personen. Dan zouden er voor de andere hypes andere topics aangemaakt moeten worden.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Maar het topic wat ik nu heb gemaakt is eigenlijk specifiek voor de onbekende personen. Dan zouden er voor de andere hypes andere topics aangemaakt moeten worden.


    Of er moet gewoon een hele grote mooie story gemaakt worden, wat volgens mij al wel eens geprobeerd is, maar mislukt is....


    Happy Birthday my Potter!

    Okammy schreef:
    (...)

    dus het is een soort zielenpotenfonds? Voor mensen die niet goed kunnen schrijven zodat ze toch nog het gevoel krijgen dat mensen hun verhaal lezen? 8D

    Wat jij 'niet goed geschreven' noemt, vindt een ander misschien wel 'heel goed geschreven'. Meningen verschillen, dude.


    Some people are art and do art at the same time

    Rider schreef:
    (...)

    Of er moet gewoon een hele grote mooie story gemaakt worden, wat volgens mij al wel eens geprobeerd is, maar mislukt is....


    Dat kan, maar als het allemaal in 1 story komt wordt het erg veel werk voor 1 persoon. Daarom raad ik dus aan om het in meerdere stories te doen.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Maar het topic wat ik nu heb gemaakt is eigenlijk specifiek voor de onbekende personen. Dan zouden er voor de andere hypes andere topics aangemaakt moeten worden.



    Ja dat bedoel ik. Het topic dat jij hebt aangemaakt is specifiek voor de OP's. En ik maak bijvoorbeeld zo'n zelfde topic aan, maar dan voor de HP's, en een ander weer voor de 1D's. Etc etc etc. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)


    Ja dat bedoel ik. Het topic dat jij hebt aangemaakt is specifiek voor de OP's. En ik maak bijvoorbeeld zo'n zelfde topic aan, maar dan voor de HP's, en een ander weer voor de 1D's. Etc etc etc. (:


    Ik heb echt nood aan zo'n HP-topic. Nu weet ik echt niet waar te zoeken om een goed HP verhaal te vinden (:


    And in that moment, we were infinite.

    Alecia schreef:
    (...)

    Dat kan, maar als het allemaal in 1 story komt wordt het erg veel werk voor 1 persoon. Daarom raad ik dus aan om het in meerdere stories te doen.


    Of met co-auteurs, en dan beheerd ieder een eigen deel?


    Happy Birthday my Potter!

    Ramsays schreef:
    (...)

    Ik heb echt nood aan zo'n HP-topic. Nu weet ik echt niet waar te zoeken om een goed HP verhaal te vinden (:


    Ik heb er wel een paar voor je als je wilt.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Rider schreef:
    (...)

    Of met co-auteurs, en dan beheerd ieder een eigen deel?


    Dat kan. (;
    Ik vind het een heel goed idee. Dan wil ik sowieso het onbekende personen gedeelte beheren. (;


    26 - 02 - '16

    Ramsays schreef:
    (...)

    Ik heb echt nood aan zo'n HP-topic. Nu weet ik echt niet waar te zoeken om een goed HP verhaal te vinden (:


    Ik denk dat ik zometeen zo'n topic aan zal maken. (:
    Tenzij een ander dat al doen wil, natuurlijk. Ik heb geen zin om mij ergens aan op te gaan dringen als een ander liever zo'n topic maken wil.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)


    Ja dat bedoel ik. Het topic dat jij hebt aangemaakt is specifiek voor de OP's. En ik maak bijvoorbeeld zo'n zelfde topic aan, maar dan voor de HP's, en een ander weer voor de 1D's. Etc etc etc. (:


    Ik vind 't een goed idee (;


    26 - 02 - '16

    Dus we gaan het met topics doen?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Dus we gaan het met topics doen?



    Jep en eventueel een story


    26 - 02 - '16