• Aangezien de Onbekende Personen hype geen succes werd en er nogal wat commotie over kwam, hebben ik en enkele anderen besloten een algemene story te maken waarin elke hype een eerlijke kans krijgt. Wij presenteren u: Stories, of everyone, about everything.



    We hebben voor elk genre een apart hoofdstuk en een aparte beheerder.

    OP beheerder: Alecia
    1D beheerder: Rider
    LOTR beheerder: Cuthalion
    HP beheerder: Conquistador
    HG beheerder: AdindaSmit
    TH: Wrennah
    Mainstreet: Wrennah
    Degrassi: Wrennah
    Jonas Brothers: xSunshineee
    UnionJ: JJHamblett
    Glee: JJHamblett
    Doctor Who: McGregor
    Justin Bieber: Scorpia
    Twilight: SPECS
    Game of Thrones: Arryn
    Menselijk geweld en Oorlogen: Dooddoenervo
    Pokemon: McGregor
    Voetbal: Fischer
    Big Time Rush: McGregor
    Little Mix: Fericire
    Narnia: Cuthalion
    Dance Academy: xSunshineee
    Pretty Little Liars: Wrennah
    Avatar (the legend of Aang/Korra): Conquistador
    TeenWolf: Tartarus
    The vampire diaries: Rider
    Once Upon a time: Luske
    SA's: Scorpia
    Grijze Jager: Abelard



    Als u een story heeft die binnen deze genre's/hypes past, mag u deze naar de betreffende beheerder pb'en.


    Link naar de Story: (:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 21:17 ]


    26 - 02 - '16

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Haha, ik heb er ook nog geen gekregen


    Stenenlikker

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Haha, ik heb er ook nog geen gekregen


    Komt wel goed mensen hoop ik

    Eigenlijk moet dit een sticky krijgen...


    Happy Birthday my Potter!

    En voor mij mag the Hobbit er nog bij.


    Stenenlikker

    Nja ppl, ik ben weg. Cya tommorrow all. c;


    Some people are art and do art at the same time

    Cuthalion schreef:
    En voor mij mag the Hobbit er nog bij.


    Dat hoort toch gewoon bij LOTR?


    26 - 02 - '16

    AdindaSmit schreef:
    ik wacht echt ongeduldig op PB's haha

    Haha, ik ook
    En ik heb letterlijk nog niks binnen gekregen :(


    -

    Rider schreef:
    (...)

    Oké, ik snap je punt. Maar (ja er komt een maar c; ) op deze manier maken we het een stuk makkelijker voor lezers om in plaats van alleen top-stories te vinden, ook goede stories te vinden over andere onderwerpen. Zo krijgen die stories wel publiciteit. Wat ik vooral gemerkt heb, is dat door een groep te vormen in dat topic, de mensen uit het topic ook een groot gedeelte van die stories gingen lezen. Het doel is nu om dat voor alle soorten stories te creëren in plaats van alleen onbekende.
    Het zou idd kunnen, dat we die publiciteit niet krijgen, maar ik vind het het proberen waard. Vooral omdat we nu al met redelijk wat leden zijn en het dus misschien nog wel een kans van slagen heeft en we misschien een groot publiek krijgen.


    Het enige probleem is dat een groot deel van de lezers niet op het forum zit, maar story's afgaan van bijvoorbeeld de top 5 of recommandaties van anderen. Niet iedereen ziet jullie nobele doel en daarom mis je veel publiciteit. Je hebt al een beste aanhang, maar het verschil dat de één richting fans in de top staan en veel OP's niet dat komt door die achterban van hen. Wij krijgen ook een soort van achterban door die hype, waardoor de stories publiciteit krijgen. Er is een grote kans dat jullie die achterban gaan verliezen door dit te doen, maar dat hoeft niet hoor, het is slechts wat ik denk.

    Kijk, jullie ideeën zijn wel goed en nobel, maar er komt geen eerlijkheid vanwege dat één richting hersenloos blijft door stemmen en als wij ermee stoppen dan krijgen zij alle publiciteit in de top en een grotere publiciteit is er eigenlijk niet op quizlet. Je kunt het proberen met een story, maar er is een grote kans dat het niet gaat werken vanwege dat je niet iedereen ermee kunt bereiken.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    AdindaSmit schreef:
    ik wacht echt ongeduldig op PB's haha


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Alecia schreef:
    (...)

    Dat hoort toch gewoon bij LOTR?

    The Hobbit is het verhaal dat voorafgaat van LOTR.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Rider schreef:
    (...)

    Komt wel goed mensen hoop ik

    Eigenlijk moet dit een sticky krijgen...


    Ja, geduld

    En dat zei nog iemand denk ik, maar ja dit topic zou het idd moeten krijgen


    16 - 09 - '17

    Bij mij stroomt de mailbox vol D:

    Maar goed, ik neem even een pauze (;
    Misschien dat ik 't vanavond nog bijwerk, anders morgen of overmorgen.


    26 - 02 - '16

    Wrennah schreef:
    (...)
    Haha, ik ook
    En ik heb letterlijk nog niks binnen gekregen :(


    ik ook niet ): maar dat komt denk ik omdat nog niet veel mensen hier vanaf weten


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    Alecia schreef:
    Bij mij stroomt de mailbox vol D:

    Maar goed, ik neem even een pauze (;
    Misschien dat ik 't vanavond nog bijwerk, anders morgen of overmorgen.

    Hhaaha, dus alle OP schrijvers gaan je spammen nu :P


    -

    Destined schreef:
    (...)

    Het enige probleem is dat een groot deel van de lezers niet op het forum zit, maar story's afgaan van bijvoorbeeld de top 5 of recommandaties van anderen. Niet iedereen ziet jullie nobele doel en daarom mis je veel publiciteit. Je hebt al een beste aanhang, maar het verschil dat de één richting fans in de top staan en veel OP's niet dat komt door die achterban van hen. Wij krijgen ook een soort van achterban door die hype, waardoor de stories publiciteit krijgen. Er is een grote kans dat jullie die achterban gaan verliezen door dit te doen, maar dat hoeft niet hoor, het is slechts wat ik denk.

    Kijk, jullie ideeën zijn wel goed en nobel, maar er komt geen eerlijkheid vanwege dat één richting hersenloos blijft door stemmen en als wij ermee stoppen dan krijgen zij alle publiciteit in de top en een grotere publiciteit is er eigenlijk niet op quizlet. Je kunt het proberen met een story, maar er is een grote kans dat het niet gaat werken vanwege dat je niet iedereen ermee kunt bereiken.


    Hmmm, we gaan gewoon met z'n allen deze story hersenloos kudo's geven :Y)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 21:20 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Alecia schreef:
    (...)

    Dat hoort toch gewoon bij LOTR?


    Soort van, maar dan zou ik het wel in de titel erbij zetten. Wacht, doe dat nu in de story wel zelf even.


    Stenenlikker