• Aangezien de Onbekende Personen hype geen succes werd en er nogal wat commotie over kwam, hebben ik en enkele anderen besloten een algemene story te maken waarin elke hype een eerlijke kans krijgt. Wij presenteren u: Stories, of everyone, about everything.



    We hebben voor elk genre een apart hoofdstuk en een aparte beheerder.

    OP beheerder: Alecia
    1D beheerder: Rider
    LOTR beheerder: Cuthalion
    HP beheerder: Conquistador
    HG beheerder: AdindaSmit
    TH: Wrennah
    Mainstreet: Wrennah
    Degrassi: Wrennah
    Jonas Brothers: xSunshineee
    UnionJ: JJHamblett
    Glee: JJHamblett
    Doctor Who: McGregor
    Justin Bieber: Scorpia
    Twilight: SPECS
    Game of Thrones: Arryn
    Menselijk geweld en Oorlogen: Dooddoenervo
    Pokemon: McGregor
    Voetbal: Fischer
    Big Time Rush: McGregor
    Little Mix: Fericire
    Narnia: Cuthalion
    Dance Academy: xSunshineee
    Pretty Little Liars: Wrennah
    Avatar (the legend of Aang/Korra): Conquistador
    TeenWolf: Tartarus
    The vampire diaries: Rider
    Once Upon a time: Luske
    SA's: Scorpia
    Grijze Jager: Abelard



    Als u een story heeft die binnen deze genre's/hypes past, mag u deze naar de betreffende beheerder pb'en.


    Link naar de Story: (:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 21:17 ]


    26 - 02 - '16

    Er is nog niks van TH, Degrassi, Mainstreet of PLL binnen.
    Ik denk dat geen van die schrijvers hier keek.


    -

    Arryn schreef:
    (...)
    Dat zag ik. Ik heb jou daarom als voorbeeld genomen en het ook op jouw manier gedaan. (:


    Yeah, ik ben een trendzetter (yeah)

    Zullen we die manier dan gewoon aanhouden?


    Happy Birthday my Potter!

    Is het niet leuk om bij elk hoofdstuk, bovenaan een plaatje te doen van het desbetreffende onderwerp? [Dus niet alle covers van alle verhalen, maar gewoon helemaal bovenaan het hoofdstuk één plaatje van het onderwerp]


    Chaos is a ladder.

    Rider schreef:
    (...)

    Yeah, ik ben een trendzetter (yeah)

    Zullen we die manier dan gewoon aanhouden?

    Ik vind het goed. Deze manier neemt ook niet enorm veel ruimte in. Het is vrij overzichtelijk.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Ik zag het, maar mijn story bevat tot nu toe geen 16+, gaat ooit misschien één keertje komen


    Ik zal er wel kan bij zetten, want ik denk dat dat voor een groot gedeelte geldt, ik zat namelijk al te twijfelen hoe ik het zou verwoorden. Het aparte kopje leek mij in ieder geval wel slim...


    Happy Birthday my Potter!

    Arryn schreef:
    Is het niet leuk om bij elk hoofdstuk, bovenaan een plaatje te doen van het desbetreffende onderwerp? [Dus niet alle covers van alle verhalen, maar gewoon helemaal bovenaan het hoofdstuk één plaatje van het onderwerp]

    Ja!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Arryn schreef:
    Is het niet leuk om bij elk hoofdstuk, bovenaan een plaatje te doen van het desbetreffende onderwerp? [Dus niet alle covers van alle verhalen, maar gewoon helemaal bovenaan het hoofdstuk één plaatje van het onderwerp]


    goed plan ;D


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    Op OP heb ik al wel aardig wat (:


    26 - 02 - '16

    Kom maar op met die voetbal stories mensen!

    En de wereldoorlogen en menselijk geweld en oorlogen mogen ook komen ;)


    Queer zijn is gewoon alles

    Laat die Hunger Games verhalen ook maar binnen komen want behalve die van mezelf heb ik er nog geen ;o


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    Arryn schreef:
    Is het niet leuk om bij elk hoofdstuk, bovenaan een plaatje te doen van het desbetreffende onderwerp? [Dus niet alle covers van alle verhalen, maar gewoon helemaal bovenaan het hoofdstuk één plaatje van het onderwerp]

    Ik heb het gedaan bij de onderwerpen die ik beheer.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oké, negeer kritiek...
    Dat is ook een volwassen optie...
    In dat geval zal ik niets meer zeggen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Oké, negeer kritiek...
    Dat is ook een volwassen optie...
    In dat geval zal ik niets meer zeggen.


    Sorry, maar ik ben even druk met de story, dus dat gaat even voor c;


    Happy Birthday my Potter!

    McGregor schreef:
    Ik heb het gedaan bij de onderwerpen die ik beheer.

    Ik ga mijn onderwerp ook even een plaatje geven. Het is gewoon leuker als bij elk hoofdstuk, er boven een plaatje staat.


    Chaos is a ladder.