• Aangezien de Onbekende Personen hype geen succes werd en er nogal wat commotie over kwam, hebben ik en enkele anderen besloten een algemene story te maken waarin elke hype een eerlijke kans krijgt. Wij presenteren u: Stories, of everyone, about everything.



    We hebben voor elk genre een apart hoofdstuk en een aparte beheerder.

    OP beheerder: Alecia
    1D beheerder: Rider
    LOTR beheerder: Cuthalion
    HP beheerder: Conquistador
    HG beheerder: AdindaSmit
    TH: Wrennah
    Mainstreet: Wrennah
    Degrassi: Wrennah
    Jonas Brothers: xSunshineee
    UnionJ: JJHamblett
    Glee: JJHamblett
    Doctor Who: McGregor
    Justin Bieber: Scorpia
    Twilight: SPECS
    Game of Thrones: Arryn
    Menselijk geweld en Oorlogen: Dooddoenervo
    Pokemon: McGregor
    Voetbal: Fischer
    Big Time Rush: McGregor
    Little Mix: Fericire
    Narnia: Cuthalion
    Dance Academy: xSunshineee
    Pretty Little Liars: Wrennah
    Avatar (the legend of Aang/Korra): Conquistador
    TeenWolf: Tartarus
    The vampire diaries: Rider
    Once Upon a time: Luske
    SA's: Scorpia
    Grijze Jager: Abelard



    Als u een story heeft die binnen deze genre's/hypes past, mag u deze naar de betreffende beheerder pb'en.


    Link naar de Story: (:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 21:17 ]


    26 - 02 - '16

    Is het niet handig als iedereen in zijn eigen hoofdstuk zijn username zet, omdat er boven alleen maar 'Door: Alecia' staat? Handig als mensen pb's willen sturen als ze een story weten die bij die genre past.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Is het niet handig als iedereen in zijn eigen hoofdstuk zijn username zet, omdat er boven alleen maar 'Door: Alecia' staat? Handig als mensen pb's willen sturen als ze een story weten die bij die genre past.


    Ik vind het een goed idee (;


    26 - 02 - '16

    Arryn schreef:
    (...)
    Ik ga mijn onderwerp ook even een plaatje geven. Het is gewoon leuker als bij elk hoofdstuk, er boven een plaatje staat.


    Ik heb nu ook een plaatje c: Ow en de namen staan toch gewoon bij co-auteurs en in de beheerder-lijst?

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 20:56 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Sorry, maar ik ben even druk met de story, dus dat gaat even voor c;


    Okeey, snap ik :P
    ik wacht wel even in de wachtruimte.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Scorpia schreef:
    Is het niet handig als iedereen in zijn eigen hoofdstuk zijn username zet, omdat er boven alleen maar 'Door: Alecia' staat? Handig als mensen pb's willen sturen als ze een story weten die bij die genre past.

    goed idee!!


    -

    Rider schreef:
    (...)

    Ik heb nu ook een plaatje c: Ow en de namen staan toch gewoon bij co-auteurs en in de beheerder-lijst?

    Ja, maar dat lijkt me zo'n moeite om daar steeds terug te gaan kijken. Als je het in je hoofdstuk zet gaat dat 100% sneller.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 20:57 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    Ja, maar dat lijkt me zo'n moeite om daar steeds terug te gaan kijken. Als je het in je hoofdstuk zet gaat dat 100% sneller.


    Okido, ik zet het erbij c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb bij het Game of Thrones hoofdstuk, het plaatje toegevoegd en er staat nu dat de GoT verhalen bij mij moeten worden ingeleverd als ze hun verhaal willen terug zien in de story.


    Chaos is a ladder.

    No Teen Wolf yet


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oh, wacht... Ik zie nu pas dat mensen hun username in de titel van het onderwerp neerzetten. Ik dacht gewoon onder het plaatje? (krul)


    Chaos is a ladder.

    Arryn schreef:
    Oh, wacht... Ik zie nu pas dat mensen hun username in de titel van het onderwerp neerzetten. Ik dacht gewoon onder het plaatje? (krul)

    Ja haha, ik stelde namelijk voor dat je je username ín het hoofdstuk doet, maar in de titel is 't ook goed c: Ik heb het by the way gedaan.


    Some people are art and do art at the same time

    Destined schreef:
    (...)

    Met als resultaat dat het harde werk om in de top te komen verloren gaat en het enige wat we hebben, is dan één storie waar dan waarschijnlijk allerlei verschillende stories instaan? Zooo zeg :P

    mijn punt is niet dat ik het geen goed of moreel idee vind, maar mijn punt is dat je er ten opzichte van de éénrichting fans er niets mee bereikt. Luister, zij komen wel in de top daar hoef je niet bang voor te zijn, zij hebben een grote aanhang en achterban wie zelfs als jullie dit idee voortzetten hersenloos blijven kudo'en, maar de OP's en veel goede fanfics hebben niet zo'n achterban of een kleine. Daardoor maken zij nooit kans om de publiciteit te krijgen wie ze verdienen en ik snap jullie wel dat jullie het heel algemeen willen houden en iedereen tevreden, maar dat kan niet. Je kunt niet iedereen tevreden houden. Wat ik dacht dat deze hype voor doel had, was om de andere goede stories meer publiciteit te geven, maar door er slechts één story te maken, krijg je niet publiciteit niet. De top geeft je die wel en zo krijgen OP's meer aandacht, omdat je er een veel grotere doelgroep mee treft. Snap je?


    Oké, ik snap je punt. Maar (ja er komt een maar c; ) op deze manier maken we het een stuk makkelijker voor lezers om in plaats van alleen top-stories te vinden, ook goede stories te vinden over andere onderwerpen. Zo krijgen die stories wel publiciteit. Wat ik vooral gemerkt heb, is dat door een groep te vormen in dat topic, de mensen uit het topic ook een groot gedeelte van die stories gingen lezen. Het doel is nu om dat voor alle soorten stories te creëren in plaats van alleen onbekende.
    Het zou idd kunnen, dat we die publiciteit niet krijgen, maar ik vind het het proberen waard. Vooral omdat we nu al met redelijk wat leden zijn en het dus misschien nog wel een kans van slagen heeft en we misschien een groot publiek krijgen.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 21:06 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Misschien ook een Stand Alone hoofdstuk, want ik heb ondervonden dat er mensen zijn die ook hun SA's willen promoten. (:


    kindness is never a burden.

    Scorpia schreef:
    (...)
    Ja haha, ik stelde namelijk voor dat je je username ín het hoofdstuk doet, maar in de titel is 't ook goed c: Ik heb het by the way gedaan.


    Ik heb gewoon overal gedaan... xD


    Happy Birthday my Potter!

    Arryn schreef:
    Oh, wacht... Ik zie nu pas dat mensen hun username in de titel van het onderwerp neerzetten. Ik dacht gewoon onder het plaatje? (krul)


    Ik volgde de rest, haha


    16 - 09 - '17