• Aangezien de Onbekende Personen hype geen succes werd en er nogal wat commotie over kwam, hebben ik en enkele anderen besloten een algemene story te maken waarin elke hype een eerlijke kans krijgt. Wij presenteren u: Stories, of everyone, about everything.



    We hebben voor elk genre een apart hoofdstuk en een aparte beheerder.

    OP beheerder: Alecia
    1D beheerder: Rider
    LOTR beheerder: Cuthalion
    HP beheerder: Conquistador
    HG beheerder: AdindaSmit
    TH: Wrennah
    Mainstreet: Wrennah
    Degrassi: Wrennah
    Jonas Brothers: xSunshineee
    UnionJ: JJHamblett
    Glee: JJHamblett
    Doctor Who: McGregor
    Justin Bieber: Scorpia
    Twilight: SPECS
    Game of Thrones: Arryn
    Menselijk geweld en Oorlogen: Dooddoenervo
    Pokemon: McGregor
    Voetbal: Fischer
    Big Time Rush: McGregor
    Little Mix: Fericire
    Narnia: Cuthalion
    Dance Academy: xSunshineee
    Pretty Little Liars: Wrennah
    Avatar (the legend of Aang/Korra): Conquistador
    TeenWolf: Tartarus
    The vampire diaries: Rider
    Once Upon a time: Luske
    SA's: Scorpia
    Grijze Jager: Abelard



    Als u een story heeft die binnen deze genre's/hypes past, mag u deze naar de betreffende beheerder pb'en.


    Link naar de Story: (:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 21:17 ]


    26 - 02 - '16

    Conquistador schreef:
    (...)

    Alles mag erbij. Maar omdat Alecia er nog niet weer online was stopten we eventjes. Maar het is logisch dat we wat zijn vergeten. Wat moet er dan nog bij? En wil je er ook beheerder van worden of dat toch liever niet?


    Ik zou er graag beheerder van moeten zijn maar het klinkt heel stom en er zijn maar twee actieve verhalen van dus laat maar >_<.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    @ Alecia het is Wrennah, met een dubbele n. ;)


    -

    Dus als ik het goed begrijp moet/kan je je story insturen naar de ‘beheerder’ van een van de genre’s en die geeft het dan door aan Alecia zodat zij het in een story kan zetten.

    Limits schreef:
    Dus als ik het goed begrijp moet/kan je je story insturen naar de ‘beheerder’ van een van de genre’s en die geeft het dan door aan Alecia zodat zij het in een story kan zetten.

    Nee, het beheerder zal het story zelf in het story zetten ;)


    -

    Limits schreef:
    Dus als ik het goed begrijp moet/kan je je story insturen naar de ‘beheerder’ van een van de genre’s en die geeft het dan door aan Alecia zodat zij het in een story kan zetten.


    Nee, elke beheerder is co-auteur van de story en kan de stories die hij/zij ingezonden krijgt er dus zelf in zetten. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @alecia

    Wil je genre:menselijk geweld en oorlog ook op deze pagina zetten?


    Queer zijn is gewoon alles

    Abelard schreef:
    (...)

    Ik zou er graag beheerder van moeten zijn maar het klinkt heel stom en er zijn maar twee actieve verhalen van dus laat maar >_<.


    Och maakt niet uit. Elke story verdient het om gelezen te worden en sowieso maakt het niet uit of het stom is of niet en hoeveel verhalen er actief van zijn. (:
    Dus zeg het maar, en Alecia zet dan wel neer dat je er ook beheerder van bent. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yeey. Er staat al één story in.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Rider schreef:
    (...)

    Nou, bij dit idee wordt er rekening gehouden met IEDEREEN. Dus ook met mensen die fanfics schrijven over andere dingen dan 1D en zelfs met de mensen die 1D schrijven, dus maak je meer mensen blij dan alleen de mensen die van OP houden. Daarbij wordt er rekening gehouden met IEDEREEN, dus zal er waarschijnlijk ook minder gezeurd worden. Zo zie ik het in ieder geval.


    Met als resultaat dat het harde werk om in de top te komen verloren gaat en het enige wat we hebben, is dan één storie waar dan waarschijnlijk allerlei verschillende stories instaan? Zooo zeg :P

    mijn punt is niet dat ik het geen goed of moreel idee vind, maar mijn punt is dat je er ten opzichte van de éénrichting fans er niets mee bereikt. Luister, zij komen wel in de top daar hoef je niet bang voor te zijn, zij hebben een grote aanhang en achterban wie zelfs als jullie dit idee voortzetten hersenloos blijven kudo'en, maar de OP's en veel goede fanfics hebben niet zo'n achterban of een kleine. Daardoor maken zij nooit kans om de publiciteit te krijgen wie ze verdienen en ik snap jullie wel dat jullie het heel algemeen willen houden en iedereen tevreden, maar dat kan niet. Je kunt niet iedereen tevreden houden. Wat ik dacht dat deze hype voor doel had, was om de andere goede stories meer publiciteit te geven, maar door er slechts één story te maken, krijg je niet publiciteit niet. De top geeft je die wel en zo krijgen OP's meer aandacht, omdat je er een veel grotere doelgroep mee treft. Snap je?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Goed, ik ben nu co-auteur van de story, maar eerlijk gezegd snap ik het niet zo goed.
    Als ik dus een pb'tje krijg met een JB story erin - ik ben daar beheerder van - moet ik dat dus in de JB hoofdstuk zetten, dus zegmaar de link boven en dan de beschrijving eronder? Of ook een link naar de profiel van de schrijfster ervan? En alle JB stories dan ook in één hoofdstuk? -Volgen jullie dit nog?-


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Goed, ik ben nu co-auteur van de story, maar eerlijk gezegd snap ik het niet zo goed.
    Als ik dus een pb'tje krijg met een JB story erin - ik ben daar beheerder van - moet ik dat dus in de JB hoofdstuk zetten, dus zegmaar de link boven en dan de beschrijving eronder? Of ook een link naar de profiel van de schrijfster ervan? En alle JB stories dan ook in één hoofdstuk? -Volgen jullie dit nog?-


    Ik heb al 1 1D story verwerkt. Zo vond IK het het handigst. Weet niet wat de rest vindt?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Ik heb al 1 1D story verwerkt. Zo vond IK het het handigst. Weet niet wat de rest vindt?

    Ik vind jouw manier best handig.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Rider schreef:
    Ik heb al 1 1D story verwerkt. Zo vond IK het het handigst. Weet niet wat de rest vindt?

    Dat zag ik. Ik heb jou daarom als voorbeeld genomen en het ook op jouw manier gedaan. (:


    Chaos is a ladder.

    Rider schreef:
    (...)

    Ik heb al 1 1D story verwerkt. Zo vond IK het het handigst. Weet niet wat de rest vindt?


    Ik zag het, maar mijn story bevat tot nu toe geen 16+, gaat ooit misschien één keertje komen


    16 - 09 - '17

    Conquistador schreef:
    (...)

    Och maakt niet uit. Elke story verdient het om gelezen te worden en sowieso maakt het niet uit of het stom is of niet en hoeveel verhalen er actief van zijn. (:
    Dus zeg het maar, en Alecia zet dan wel neer dat je er ook beheerder van bent. (:


    Ik ben er echt geobsedeerd door, de laatste tijd.

    De Grijze Jager.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."