• Aangezien de Onbekende Personen hype geen succes werd en er nogal wat commotie over kwam, hebben ik en enkele anderen besloten een algemene story te maken waarin elke hype een eerlijke kans krijgt. Wij presenteren u: Stories, of everyone, about everything.



    We hebben voor elk genre een apart hoofdstuk en een aparte beheerder.

    OP beheerder: Alecia
    1D beheerder: Rider
    LOTR beheerder: Cuthalion
    HP beheerder: Conquistador
    HG beheerder: AdindaSmit
    TH: Wrennah
    Mainstreet: Wrennah
    Degrassi: Wrennah
    Jonas Brothers: xSunshineee
    UnionJ: JJHamblett
    Glee: JJHamblett
    Doctor Who: McGregor
    Justin Bieber: Scorpia
    Twilight: SPECS
    Game of Thrones: Arryn
    Menselijk geweld en Oorlogen: Dooddoenervo
    Pokemon: McGregor
    Voetbal: Fischer
    Big Time Rush: McGregor
    Little Mix: Fericire
    Narnia: Cuthalion
    Dance Academy: xSunshineee
    Pretty Little Liars: Wrennah
    Avatar (the legend of Aang/Korra): Conquistador
    TeenWolf: Tartarus
    The vampire diaries: Rider
    Once Upon a time: Luske
    SA's: Scorpia
    Grijze Jager: Abelard



    Als u een story heeft die binnen deze genre's/hypes past, mag u deze naar de betreffende beheerder pb'en.


    Link naar de Story: (:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 21:17 ]


    26 - 02 - '16

    Wrennah schreef:
    ik zei in het shoutbox ook Pretty Little Liars te willen


    Je weet dat je wel heel veel al beheert?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    SPECS schreef:
    McGregor: Big Time Rush.
    Fericire: Little Mix
    Dooddoener: WO
    Cuthalion: Narnia
    ZxSunshineee: Dance Academy
    Wrenah: Pretty Little Liars.
    Arryn: Game of thrones.


    Thanks voor het doorgeven. ;)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn topics.


    Do what people say you can't.

    Conquistador schreef:
    (...)

    Je weet dat je wel heel veel al beheert?


    Als andere mensen hem niet willen en ze denkt het aan te kunnen dan maakt het niet uit toch?


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik deed btw ook the Hobbit, maar ik had dat met LotR samengevoegd, gezien het van dezelfde schrijver/regiseur is


    Stenenlikker

    Ik heb nooit een story van Dance Academy gezien, maar dat zou wel aan mij liggen.


    Some people are art and do art at the same time

    SPECS schreef:
    (...)

    Als andere mensen hem niet willen en ze denkt het aan te kunnen dan maakt het niet uit toch?



    Nee klopt. En ik bedoelde het ook niet aanvallend (ookal vind ik achteraf gezien dat mijn reactie wel zo kon overkomen) maar meer dat het me opviel en dat ik mij inderdaad afvroeg of het niet wat veel voor haar zou zijn. Maar zoals je zelf al zegt; Als ze denkt het aan te kunnen moet ze het gewoon doen inderdaad.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    SPECS schreef:
    (...)

    Als andere mensen hem niet willen en ze denkt het aan te kunnen dan maakt het niet uit toch?


    This haar keuze!


    Queer zijn is gewoon alles

    Scorpia schreef:
    Ik heb nooit een story van Dance Academy gezien, maar dat zou wel aan mij liggen.


    Ik heb er ooit één gezien en ik schrijf er zelf ook één


    16 - 09 - '17

    Wow alecia heeft het druk:)


    Queer zijn is gewoon alles

    Conquistador schreef:
    (...)


    Nee klopt. En ik bedoelde het ook niet aanvallend (ookal vind ik achteraf gezien dat mijn reactie wel zo kon overkomen) maar meer dat het me opviel en dat ik mij inderdaad afvroeg of het niet wat veel voor haar zou zijn. Maar zoals je zelf al zegt; Als ze denkt het aan te kunnen moet ze het gewoon doen inderdaad.

    Het hangt er ook vanaf wat je beheert. Als je bijvoorbeeld Dance Academy beheert, waar weinig stories van zijn, is het makkelijk te combineren met bijvoorbeeld Twilight.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McGregor schreef:
    (...)
    Het hangt er ook vanaf wat je beheert. Als je bijvoorbeeld Dance Academy beheert, waar weinig stories van zijn, is het makkelijk te combineren met bijvoorbeeld Twilight.


    Jups, daar heb je ook een punt, inderdaad!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McGregor schreef:
    (...)
    Het hangt er ook vanaf wat je beheert. Als je bijvoorbeeld Dance Academy beheert, waar weinig stories van zijn, is het makkelijk te combineren met bijvoorbeeld Twilight.


    Ik verwacht niet dat het kopje twilight mij veel werk zal opleveren, zoveel actieve twilight verhalen zijn er echt niet meer hoor.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik verwacht niet dat het kopje twilight mij veel werk zal opleveren, zoveel actieve twilight verhalen zijn er echt niet meer hoor.='D


    Ze mogen dan wel niet actief zijn, of zelfs al afgerond, maar dat betekend niet dat de schrijf(st)ers ervan 'm niet in deze story willen. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Welke beheerders hebben btw al story's ontvangen?


    Stenenlikker