• Aangezien de Onbekende Personen hype geen succes werd en er nogal wat commotie over kwam, hebben ik en enkele anderen besloten een algemene story te maken waarin elke hype een eerlijke kans krijgt. Wij presenteren u: Stories, of everyone, about everything.



    We hebben voor elk genre een apart hoofdstuk en een aparte beheerder.

    OP beheerder: Alecia
    1D beheerder: Rider
    LOTR beheerder: Cuthalion
    HP beheerder: Conquistador
    HG beheerder: AdindaSmit
    TH: Wrennah
    Mainstreet: Wrennah
    Degrassi: Wrennah
    Jonas Brothers: xSunshineee
    UnionJ: JJHamblett
    Glee: JJHamblett
    Doctor Who: McGregor
    Justin Bieber: Scorpia
    Twilight: SPECS
    Game of Thrones: Arryn
    Menselijk geweld en Oorlogen: Dooddoenervo
    Pokemon: McGregor
    Voetbal: Fischer
    Big Time Rush: McGregor
    Little Mix: Fericire
    Narnia: Cuthalion
    Dance Academy: xSunshineee
    Pretty Little Liars: Wrennah
    Avatar (the legend of Aang/Korra): Conquistador
    TeenWolf: Tartarus
    The vampire diaries: Rider
    Once Upon a time: Luske
    SA's: Scorpia
    Grijze Jager: Abelard



    Als u een story heeft die binnen deze genre's/hypes past, mag u deze naar de betreffende beheerder pb'en.


    Link naar de Story: (:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 21:17 ]


    26 - 02 - '16

    Destined schreef:
    (...)

    Ja, maar je kan een storie wel analyseren en zo kun je kijken wel kwalitatief het beste in elkaar zit. Het functioneert dan net als een OP maar dan beter. Het is meer gebaseerd op kwaliteit. Ik snap dat iedereen iets anders leuk vindt, maar zo zie je wat de meesten het leukst vinden en ook nog waarom op een goed onderbouwde manier.
    ja, je kan altijd een punt op tien geven en daar het gemiddelde over berekenen en je punt naar de beheerder sturen ? of hoe anders?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Destined schreef:
    (...)

    Ja, maar je kan een storie wel analyseren en zo kun je kijken wel kwalitatief het beste in elkaar zit. Het functioneert dan net als een OP maar dan beter. Het is meer gebaseerd op kwaliteit. Ik snap dat iedereen iets anders leuk vindt, maar zo zie je wat de meesten het leukst vinden en ook nog waarom op een goed onderbouwde manier.


    Like I said, het is handiger om eerst de story op te zetten en dan misschien om recensies te vragen, als alle beheerders het ermee eens zijn. Het is nu even niet relevant


    Happy Birthday my Potter!

    Conquistador schreef:
    (...)

    Als de OP beheerder het druk krijgt, denk ik dat zij de andere beheerders wel inschakeld om mee te helpen. Dat er dus meerdere beheerders komen voor de OP en dat elke beheerder van de OP bepaalde genres heeft zodat de users ook weten naar welke beheerder ze hun verhaal toe sturen moeten. (:

    En nee, er wordt niks met kudo's en/of de top gedaan. Dit is puur ter promotie van de stories, maar niet met kudo's en de top. (:


    Dan ben je dus kort gezegd terug bij af, want dan zullen de één richtingers weer de top rulen en hebben de onbekende stories nog steeds niet gelijke aandacht die ze horen te krijgen, hoewel dit initiatief leuk is alleen niet zal helpen om de eerlijkheid en de balans terug te krijgen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Rider schreef:
    (...)

    Like I said, het is handiger om eerst de story op te zetten en dan misschien om recensies te vragen, als alle beheerders het ermee eens zijn. Het is nu even niet relevant


    Je kunt ook een paar réacties van de story in het hoofdstuk zetten als recensie


    Queer zijn is gewoon alles

    Destined schreef:
    (...)

    Dan ben je dus kort gezegd terug bij af, want dan zullen de één richtingers weer de top rulen en hebben de onbekende stories nog steeds niet gelijke aandacht die ze horen te krijgen, hoewel dit initiatief leuk is alleen niet zal helpen om de eerlijkheid en de balans terug te krijgen.


    Het is gewoon een andere manier van de stories onder de aandacht brengen dan de top. Op die manier verdienen ze dus wel aandacht, maar krijgen we niet weer het hele kudo gezeik. Daarbij merk ik dat we het recensie gebeuren er waarschijnlijk in gaan verwerken, als de tijd rijp is, aangezien de beheerders er zo te zien ook al over nadenken.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 20:12 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Destined schreef:
    (...)

    Dan ben je dus kort gezegd terug bij af, want dan zullen de één richtingers weer de top rulen en hebben de onbekende stories nog steeds niet gelijke aandacht die ze horen te krijgen, hoewel dit initiatief leuk is alleen niet zal helpen om de eerlijkheid en de balans terug te krijgen.


    Het is ook niet de bedoeling dat andere stories in de top komen, want dan krijg je weer het gezeur over die kudo's e.d.
    Dit is meer een handigheid voor de users dat als ze een storie over een bepaald iets zoeken, dat ze dan gemakkelijk een lijst af kunnen. Verder komen er ook alleen áfgeronde stories in of stories die actief zijn.

    Maar nu ga ik eventjes verder met een leuke cover proberen te maken hiervoor. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wrennah schreef:
    M'n topics

    Wacht, ik snap het niet echt.

    Aangezien er ook een hoop voetbal stories zijn, lijkt het me een goed idee om dat ook als genre toe te voegen, waarvan ik wel beheerder wil zijn. Zal dit ook even in de shout zetten (:

    Destined schreef:
    (...)

    Dan ben je dus kort gezegd terug bij af, want dan zullen de één richtingers weer de top rulen en hebben de onbekende stories nog steeds niet gelijke aandacht die ze horen te krijgen, hoewel dit initiatief leuk is alleen niet zal helpen om de eerlijkheid en de balans terug te krijgen.


    Kevin ik vind je heel aardig maar op sommige momenten moet je echt stoppen met je filosofie.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Fischer schreef:
    Aangezien er ook een hoop voetbal stories zijn, lijkt het me een goed idee om dat ook als genre toe te voegen, waarvan ik wel beheerder wil zijn. Zal dit ook even in de shout zetten (:


    Top!


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Het is gewoon een andere manier van de stories onder de aandacht brengen dan de top. Op die manier verdienen ze dus wel aandacht, maar krijgen we niet weer het hele kudo gezeik.


    Er was maar één kritisch topic en wat reacties :P
    Niet iedereen was er blij mee, maar dat maakt toch niet uit.
    Het punt is dat jullie met het vorige idee het verschil maakte en bij deze hype waarschijnlijk dat niet gaan doen.
    Aandacht in een story dan moeten ze daar eerst bijkomen of dit topic zien en daar tref je een kleinere groepering mee.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Fischer schreef:
    Aangezien er ook een hoop voetbal stories zijn, lijkt het me een goed idee om dat ook als genre toe te voegen, waarvan ik wel beheerder wil zijn. Zal dit ook even in de shout zetten (:


    goede inderdaad!
    Je kan er ook sport stories van maken en het dan onderverdelen in verschillende sporten, al weet ik niet of er over veel andere sporten dan voetbal geschreven word.


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    Limits schreef:
    Wacht, ik snap het niet echt.


    Er komt een story waarin stories gepromoot worden. Iedere soort story (1D, HP, OP, etc.) heeft een eigen beheerder. Wanneer je wilt dat jouw story in de grote story terecht komt, stuur je een pb met een link naar je story en een beschrijving naar de desbetreffende beheerder. Op deze manier krijgen alle soorten stories aandacht en niet alleen de stories die in de top staan.


    Happy Birthday my Potter!

    Omdat alecia terug on is:
    Succès, vind je allés terug?


    Queer zijn is gewoon alles