• Aangezien de Onbekende Personen hype geen succes werd en er nogal wat commotie over kwam, hebben ik en enkele anderen besloten een algemene story te maken waarin elke hype een eerlijke kans krijgt. Wij presenteren u: Stories, of everyone, about everything.



    We hebben voor elk genre een apart hoofdstuk en een aparte beheerder.

    OP beheerder: Alecia
    1D beheerder: Rider
    LOTR beheerder: Cuthalion
    HP beheerder: Conquistador
    HG beheerder: AdindaSmit
    TH: Wrennah
    Mainstreet: Wrennah
    Degrassi: Wrennah
    Jonas Brothers: xSunshineee
    UnionJ: JJHamblett
    Glee: JJHamblett
    Doctor Who: McGregor
    Justin Bieber: Scorpia
    Twilight: SPECS
    Game of Thrones: Arryn
    Menselijk geweld en Oorlogen: Dooddoenervo
    Pokemon: McGregor
    Voetbal: Fischer
    Big Time Rush: McGregor
    Little Mix: Fericire
    Narnia: Cuthalion
    Dance Academy: xSunshineee
    Pretty Little Liars: Wrennah
    Avatar (the legend of Aang/Korra): Conquistador
    TeenWolf: Tartarus
    The vampire diaries: Rider
    Once Upon a time: Luske
    SA's: Scorpia
    Grijze Jager: Abelard



    Als u een story heeft die binnen deze genre's/hypes past, mag u deze naar de betreffende beheerder pb'en.


    Link naar de Story: (:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 21:17 ]


    26 - 02 - '16

    Tartarus schreef:
    misschien kun je de categorie Teen Wolf er ook bij zetten (ik heb er zo al wel een paar gezien) en ik wil daar wel beheerder over zijn


    Drop maar een berichtje in de Shoutbox dan. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik snap het nog niet helemaal, hoe gaat dit?


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Rider schreef:
    (...)

    Haha, ik vind het echt prachtig. Wel Hp en nog geen 1D. Hoewel ik zo het gevoel heb dat ik straks overstroomt ga worden door berichten :p


    Ik denk het ook haha :p veel succes!


    Whut

    Een klein tipje: Je kunt OP's niet verdelen in verschillende categorieën, daar zijn ze te verschillend voor.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Luske schreef:
    Ik snap het nog niet helemaal, hoe gaat dit?

    Als je een genre wilt, moet je het eerst in het shoutbox zetten.


    -

    Nog een categorie voor mij:

    Menselijk geweld en oorlog


    Queer zijn is gewoon alles

    Destined schreef:
    Een klein tipje: Je kunt OP's niet verdelen in verschillende categorieën, daar zijn ze te verschillend voor.


    Hoe bedoel je dit?
    Want de OP's kun je wel verdelen horror en romantiek etc etc,


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Rider schreef:
    Het is ongelofelijk maar waar, ik heb nog 0 1D stories binnen :')

    Ik denk dat je die spoedig wel zult krijgen.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 19:47 ]


    Chaos is a ladder.

    Wauw wat heb ik een vrolijke onderwerpen!xD


    Queer zijn is gewoon alles

    Destined schreef:
    Een klein tipje: Je kunt OP's niet verdelen in verschillende categorieën, daar zijn ze te verschillend voor.


    Ik denk dat het echt wel goed komt als Alecia het regelt, wanneer die online is.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Haha, ik vind het echt prachtig. Wel Hp en nog geen 1D. Hoewel ik zo het gevoel heb dat ik straks overstroomt ga worden door berichten :p


    Ja, nu al, kijk je inbox xp


    16 - 09 - '17

    Wat moet je doen als iemand je een verhaal pb't?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Luske schreef:
    Ik snap het nog niet helemaal, hoe gaat dit?



    Wij, een aantal users, zijn door een bepaalt topic (je zult wel kunnen raden welk) op het idee gekomen om een story te maken. Een story waarin iedere user die zich ervoor heeft aangemeld een bepaalde categorie stories beheerd, en deze in dat algemene story zet. Zo kan iedereen zijn/haar story aan de beheerderse door geven en deze zet de story in de algemene story. Ongeveer hetzelfde idee als die ''the hype of the OP's'' topic. Waarin ze alle OP stories wilde promoten, alleen doen wij het voor álle soorten stories (voor zover we kunnen bedenken, natuurlijk hebben we nog niet alles gehad).

    Duidelijk?
    Voor meer vragen kun je ook in de Shoutbox terecht. Daar discuseren wij op het moment.(:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McGregor schreef:
    Wat moet je doen als iemand je een verhaal pb't?


    'm in je inbox laten. En wanneer de algemene story is geactiveerd en jij daar co-auteur over bent dan kun je de story link + beschrijving daarin droppen door een hoofdstukje aan te maken en 't daar in te doen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb een vraagje.
    Alles komt toch in 1 story te staan? En iedereen die een genre heeft wordt co-auteur. Maar nu is mijn vraag: komt bijvoorbeeld alle One Direction verhalen in 1 hoofdstuk te staan? Of gaan we alles door elkaar gooien? Want dat wordt wel heel erg onoverzichtelijk voor de lezers.
    Of zetten we bijvoorbeeld voor elke hoofdstuk het genre in het kort (dus 1D, HP, PLL).?


    -