• Aangezien de Onbekende Personen hype geen succes werd en er nogal wat commotie over kwam, hebben ik en enkele anderen besloten een algemene story te maken waarin elke hype een eerlijke kans krijgt. Wij presenteren u: Stories, of everyone, about everything.



    We hebben voor elk genre een apart hoofdstuk en een aparte beheerder.

    OP beheerder: Alecia
    1D beheerder: Rider
    LOTR beheerder: Cuthalion
    HP beheerder: Conquistador
    HG beheerder: AdindaSmit
    TH: Wrennah
    Mainstreet: Wrennah
    Degrassi: Wrennah
    Jonas Brothers: xSunshineee
    UnionJ: JJHamblett
    Glee: JJHamblett
    Doctor Who: McGregor
    Justin Bieber: Scorpia
    Twilight: SPECS
    Game of Thrones: Arryn
    Menselijk geweld en Oorlogen: Dooddoenervo
    Pokemon: McGregor
    Voetbal: Fischer
    Big Time Rush: McGregor
    Little Mix: Fericire
    Narnia: Cuthalion
    Dance Academy: xSunshineee
    Pretty Little Liars: Wrennah
    Avatar (the legend of Aang/Korra): Conquistador
    TeenWolf: Tartarus
    The vampire diaries: Rider
    Once Upon a time: Luske
    SA's: Scorpia
    Grijze Jager: Abelard



    Als u een story heeft die binnen deze genre's/hypes past, mag u deze naar de betreffende beheerder pb'en.


    Link naar de Story: (:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 21:17 ]


    26 - 02 - '16

    Conquistador schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je dit?
    Want de OP's kun je wel verdelen horror en romantiek etc etc,


    Nou, dat OP op zichzelf geen genre is. Het is net als fanfiction verdeeld in verschillende genre's.
    Want ik zie overal fanfiction's staan en dan bovenaan alleen even OP en voor de rest niks.
    Dus wat jullie doen, is OP tussen de genre's zetten van fanfictions, terwijl OP op zichzelf geen genre is.
    Wat je eigenlijk zou kunnen doen, is secties maken in dikgedrukte letters met "Onbekende Personen" en "Fanfiction" en daarna vervolgens onder dat kopje de genre's en de beheerders neerzetten. Maar zo zie ik het, omdat als je een onbekend verhaal bijvoorbeeld zou aanklikken geen idee hebt, wat voor verhaal je kan lezen. Het kan bijvoorbeeld een zelfbedacht sprookje zijn of een horror verhaal en dat vind ik nogal een aanzienlijk verschil, want als ik een horror verhaal wilt dan wil ik een horrorverhaal en geen sprookje en uit de titel kun je ook niet altijd alles halen. Maar dat is mijn nog altijd bescheiden mening.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Wrennah schreef:
    Ik heb een vraagje.
    Alles komt toch in 1 story te staan? En iedereen die een genre heeft wordt co-auteur. Maar nu is mijn vraag: komt bijvoorbeeld alle One Direction verhalen in 1 hoofdstuk te staan? Of gaan we alles door elkaar gooien? Want dat wordt wel heel erg onoverzichtelijk voor de lezers.
    Of zetten we bijvoorbeeld voor elke hoofdstuk het genre in het kort (dus 1D, HP, PLL).?


    Ik denk gewoon per hoofdstuk 1 genre en dan de link met daaronder de beschrijving in een spoilerding. En de links kun je nog onderverdelen in verschillende genres (Fantasie, 16+, Horror) ook c:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 19:53 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Ik denk gewoon per hoofdstuk 1 genre en dan de link met daaronder de beschrijving in een spoilerding. En de links kun je nog onderverdelen in verschillende genres ook c:


    Aah, oke,


    -

    Conquistador schreef:
    (...)

    'm in je inbox laten. En wanneer de algemene story is geactiveerd en jij daar co-auteur over bent dan kun je de story link + beschrijving daarin droppen door een hoofdstukje aan te maken en 't daar in te doen. (:

    Is goed! ;)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ondertussen heb ik ook The Vampire Diaries op mij genomen, dus daarvoor kun je ook bij mij terecht c;


    Happy Birthday my Potter!

    Destined schreef:
    (...)

    Nou, dat OP op zichzelf geen genre is. Het is net als fanfiction verdeeld in verschillende genre's.
    Want ik zie overal fanfiction's staan en dan bovenaan alleen even OP en voor de rest niks.
    Dus wat jullie doen, is OP tussen de genre's zetten van fanfictions, terwijl OP op zichzelf geen genre is.
    Wat je eigenlijk zou kunnen doen, is secties maken in dikgedrukte letters met "Onbekende Personen" en "Fanfiction" en daarna vervolgens onder dat kopje de genre's en de beheerders neerzetten. Maar zo zie ik het, omdat als je een onbekend verhaal bijvoorbeeld zou aanklikken geen idee hebt, wat voor verhaal je kan lezen. Het kan bijvoorbeeld een zelfbedacht sprookje zijn of een horror verhaal en dat vind ik nogal een aanzienlijk verschil, want als ik een horror verhaal wilt dan wil ik een horrorverhaal en geen sprookje en uit de titel kun je ook niet altijd alles halen. Maar dat is mijn nog altijd bescheiden mening.


    Nou, hoe ik het in gedachten had is dat er het volgende komt in de story:
    (dit is btw een voorbeeld, neem de volgorde etc niet al te letterlijk)

    Hoofdstuk 1: OP
    Hoofdstuk 2: HP
    Hoofdstuk 3: 1D
    en zo verder.

    en dan ieder hoofdstuk is verdeeld in waar de stories over gaan. Bij OP zal er in het hoofdstuk dus komen te staan of het het genre Horror, Romantisch etc etc is, maar dit geld ook voor HP, 1D en de rest.

    Dit dacht ik toch hoe het het beste zou kunnen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik weet niet maar meschien is het handig als dit een sticky topic wordt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik doe Teen Wolf, dus die mag je naar mij sturen ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wrennah schreef:
    Ik heb een vraagje.
    Alles komt toch in 1 story te staan? En iedereen die een genre heeft wordt co-auteur. Maar nu is mijn vraag: komt bijvoorbeeld alle One Direction verhalen in 1 hoofdstuk te staan? Of gaan we alles door elkaar gooien? Want dat wordt wel heel erg onoverzichtelijk voor de lezers.
    Of zetten we bijvoorbeeld voor elke hoofdstuk het genre in het kort (dus 1D, HP, PLL).?


    Sowieso kun je de verdeling van hoofdstukken veranderen. Dus in principe maakt het denk ik niet uit hoeveel hoofdstukken je doet (hoewel het logisch is dat je niet één story per hoofdstuk doet, en wel meer natuurlijk) want je kunt de volgorde toch veranderen waardoor alle soorten netjes op een rijtje bij elkaar komen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Voor de gene die het nog niet doorhadden, Hunger Games mag naar mij gestuurd worden (:


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    Conquistador schreef:
    (...)

    Nou, hoe ik het in gedachten had is dat er het volgende komt in de story:
    (dit is btw een voorbeeld, neem de volgorde etc niet al te letterlijk)

    Hoofdstuk 1: OP
    Hoofdstuk 2: HP
    Hoofdstuk 3: 1D
    en zo verder.

    en dan ieder hoofdstuk is verdeeld in waar de stories over gaan. Bij OP zal er in het hoofdstuk dus komen te staan of het het genre Horror, Romantisch etc etc is, maar dit geld ook voor HP, 1D en de rest.

    Dit dacht ik toch hoe het het beste zou kunnen.


    Dat is een oplossing en dan heb je het ook bij fanfic's wat specifieker, maar wss heb je dan bij fanfictions wel het probleem dat je niet elk genre nodig hebt. Mensen schrijven namelijk fanfic's in slechts bepaalde genre's en onbekende personen worden in alle genre's geschreven, daarom kom je wss voor het probleem te staan dat de OP-beheerder het nogal druk krijgt. Als jullie echt veel verhalen krijgen.

    Trouwens even los van dit. Gaan jullie ook nog recensie of stories beoordelen met cijfers? En dan na ze echt gelezen te hebben?
    Zodat mensen dan kunnen zien wat anderen ervan vonden en wat hun beoordeling ervoor was? Lijkt me wel handig als je een eerlijke top wilt hebben of iets, want dan weet je welke kwalitatief beter is en dat kun je dan vermelden in de story omschrijving, zodat mensen kwalitatief goede story's makkelijk kunnen vinden en het geen kinderachtig kudostrijdje wordt?
    Maar dan moet natuurlijk de recensie en het cijfer goed worden onderbouwd, want als je gewoon een cijfer geeft en er verder over zegt dan heeft het ook weinig zin. Misschien is dit een idee om de kwaliteit omhoog te krikken?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Dat is een oplossing en dan heb je het ook bij fanfic's wat specifieker, maar wss heb je dan bij fanfictions wel het probleem dat je niet elk genre nodig hebt. Mensen schrijven namelijk fanfic's in slechts bepaalde genre's en onbekende personen worden in alle genre's geschreven, daarom kom je wss voor het probleem te staan dat de OP-beheerder het nogal druk krijgt. Als jullie echt veel verhalen krijgen.

    Trouwens even los van dit. Gaan jullie ook nog recensie of stories beoordelen met cijfers? En dan na ze echt gelezen te hebben?
    Zodat mensen dan kunnen zien wat anderen ervan vonden en wat hun beoordeling ervoor was? Lijkt me wel handig als je een eerlijke top wilt hebben of iets, want dan weet je welke kwalitatief beter is en dat kun je dan vermelden in de story omschrijving, zodat mensen kwalitatief goede story's makkelijk kunnen vinden en het geen kinderachtig kudostrijdje wordt?
    Maar dan moet natuurlijk de recensie en het cijfer goed worden onderbouwd, want als je gewoon een cijfer geeft en er verder over zegt dan heeft het ook weinig zin. Misschien is dit een idee om de kwaliteit omhoog te krikken?
    Dat vind ik niet zo een heel goed idee eigenlijk, omdat iedereen iets anders leuk vind ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Destined schreef:
    (...)

    Dat is een oplossing en dan heb je het ook bij fanfic's wat specifieker, maar wss heb je dan bij fanfictions wel het probleem dat je niet elk genre nodig hebt. Mensen schrijven namelijk fanfic's in slechts bepaalde genre's en onbekende personen worden in alle genre's geschreven, daarom kom je wss voor het probleem te staan dat de OP-beheerder het nogal druk krijgt. Als jullie echt veel verhalen krijgen.

    Trouwens even los van dit. Gaan jullie ook nog recensie of stories beoordelen met cijfers? En dan na ze echt gelezen te hebben?
    Zodat mensen dan kunnen zien wat anderen ervan vonden en wat hun beoordeling ervoor was? Lijkt me wel handig als je een eerlijke top wilt hebben of iets, want dan weet je welke kwalitatief beter is en dat kun je dan vermelden in de story omschrijving, zodat mensen kwalitatief goede story's makkelijk kunnen vinden en het geen kinderachtig kudostrijdje wordt?
    Maar dan moet natuurlijk de recensie en het cijfer goed worden onderbouwd, want als je gewoon een cijfer geeft en er verder over zegt dan heeft het ook weinig zin. Misschien is dit een idee om de kwaliteit omhoog te krikken?


    Het is meer om ALLE stories onder de aandacht te brengen. Of mensen de stories kudoen is dan gewoon aan hen. Op deze manier hopen we dus dat bijvoorbeeld goede OP's niet compleet genegeerd worden.

    Wel vind IK recensies een goed idee, maar het lijkt mij handiger om dit te bespreken, als de story is ingedeeld. Dus super bedankt voor de tip. We zullen het onthouden c;

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 20:05 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Tartarus schreef:
    (...)Dat vind ik niet zo een heel goed idee eigenlijk, omdat iedereen iets anders leuk vind ^^


    Ja, maar je kan een storie wel analyseren en zo kun je kijken wel kwalitatief het beste in elkaar zit. Het functioneert dan net als een OP maar dan beter. Het is meer gebaseerd op kwaliteit. Ik snap dat iedereen iets anders leuk vindt, maar zo zie je wat de meesten het leukst vinden en ook nog waarom op een goed onderbouwde manier.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Dat is een oplossing en dan heb je het ook bij fanfic's wat specifieker, maar wss heb je dan bij fanfictions wel het probleem dat je niet elk genre nodig hebt. Mensen schrijven namelijk fanfic's in slechts bepaalde genre's en onbekende personen worden in alle genre's geschreven, daarom kom je wss voor het probleem te staan dat de OP-beheerder het nogal druk krijgt. Als jullie echt veel verhalen krijgen.

    Trouwens even los van dit. Gaan jullie ook nog recensie of stories beoordelen met cijfers? En dan na ze echt gelezen te hebben?
    Zodat mensen dan kunnen zien wat anderen ervan vonden en wat hun beoordeling ervoor was? Lijkt me wel handig als je een eerlijke top wilt hebben of iets, want dan weet je welke kwalitatief beter is en dat kun je dan vermelden in de story omschrijving, zodat mensen kwalitatief goede story's makkelijk kunnen vinden en het geen kinderachtig kudostrijdje wordt?
    Maar dan moet natuurlijk de recensie en het cijfer goed worden onderbouwd, want als je gewoon een cijfer geeft en er verder over zegt dan heeft het ook weinig zin. Misschien is dit een idee om de kwaliteit omhoog te krikken?


    Als de OP beheerder het druk krijgt, denk ik dat zij de andere beheerders wel inschakeld om mee te helpen. Dat er dus meerdere beheerders komen voor de OP en dat elke beheerder van de OP bepaalde genres heeft zodat de users ook weten naar welke beheerder ze hun verhaal toe sturen moeten. (:

    En nee, er wordt niks met kudo's en/of de top gedaan. Dit is puur ter promotie van de stories, maar niet met kudo's en de top. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •