• Naar het gelijknamige verhaal hier op Quizlet van Coldest en mij (bloos)



    Drie verhalen.
    Drie scholen.
    Drie bands.
    Drie audities.
    Een droom.

    Drie verschillende scholen hebben allebei een vaste schoolband. Allemaal hebben ze een eigen verhaal, maar ondanks dat hebben ze wel allebei dezelfde droom. Meer zijn dan een schoolband. Een flyer over een wedstrijd word door heel het land bij elke school uitgedeeld alsof de droom gehoord was. De bands twijfelen geen moment en schrijven zich in. Maar niet zonder problemen. De audities zullen dan ook niet vlekkeloos verlopen. Komt het door de concurrentie? Is het meer? En is het eigenlijk wel de haat die speelt? Of speelt liefde hier ook mee?.



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    In welke band: (Vergeet niet dat de jongens niet allemaal bij elkaar zitten.)



    Rollen:
    -Niall James Horan; Nathness
    -Louis William Tomlinson; Paynelinson
    -Liam James Payne; Paynez
    -Harry Edward Styles; Limits
    -Zayn Javadd Malik; Abelard


    De mede-bandleden:
    (voorlopig zitten de meiden vol, want we hebben JONGENS nodig)
    (Zowel jongens als meiden.)
    - Aphrodite "Aphro" Calita Smith Aquari
    - Skylar Andy Valencia HurtedHeart
    - Jenna Lucy Martens xSunshineee
    - Quincy Jasmine Jones MonkeySwag
    - Camille Kendra Wright. After
    - Mabel Sonny Puckerman Cannibal
    - Max Jared Tommo Cannibal
    - Aidan Liam O'GormanLlamarmy
    - Luke Adams ItsNiall
    - Sean Bradley Andrews Licorne

    De bandindeling:

    Countless:
    - Harry Styles - Zanger
    - Camille Wright. - Zangeres en Bassiste
    - Niall Horan - Zanger en Gitarist
    - Aphrodite "Aphro" Smith. - Zangeres
    - Skylar Valencia - Zangeres en Drummer


    Fall out:
    - Quincy Jones - Zangeres en Bassiste
    - Mabel Puckerman - Drumster
    - Liam Payne - Zanger
    - Louis Tomlinson - Zanger
    - Luke Adams. - Gitarist


    Wishing:
    - Jenna Martens - Zangeres
    - Aidan O'Gorman - Drummer
    - Max Tommo - Zanger en Gitarist
    - Zayn Malik - Zanger
    - Sean Andrews - Bassist en Achtergrondzanger



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Alleen Paynlinson en Aquari maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin
    Het is een normale schooldag voor iedereen. Gewoon lessen volgen, pauze en aan het einde van de dag repeteren voor een schoolfeest wat eraan komt.
    Maar wat als iemand te laat de binnenkomt bij de repetitie? Niet omdat deze moest nablijven van de leraar bij de laatste les, maar omdat er een flyer werd uitgedeeld voor Battle of the Bands? Een bekende wedstrijd waar onbekende schoolbands van het hele land aan mee kunnen doen, om zo de eerste stap te zetten naar een wereldberoemde band? Zullen de bands de stap wagen en meedoen of is er iemand die tegen zal werken?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 22:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aidan Liam O'Gorman
    Ik grijnsde toen ik het vliegende blikje zag. Ik haalde mijn vrije hand door mijn haren en ving net op tijd het blikje. Dat was nou de hand oog coördinatie van een drummer. Ik maakte het met mijn mond open en nam een slok. Het bier was niet echt lekker, maar te zuipen, dus het was goed. Ik atte de rest ban het blikje en grinnikte door Max zijn opmerking. "Zeker" sprong van de tafel en gooide mijn blikje in de prullebak. Ik had niet echt zin het naar anderen te trappen, aangezien ik een hele tijd die persoon was geweest. Al was ik meestal bekogelt met kiwi's met erbij teksten langs de lijnen van 'Wat doe je nou raar, het zijn toch je soortgenoten?' Ik haalde nog eens een hand door mijn haren en tilde mijn skateboard op. Skaten in school was ik al te vaak voor nagebleven en aangezien ik vandaag toch al zou moeten nablijven was het niet handig het uit te lokken.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    "Weet jij er iets van? Of hebben we beiden meer uitleg nodig?" vraagt Louis me, als Quincy er ook bij is gekomen, iets over een Battle Of Bands of zo.
    "Het tweede," zeg ik. Dan draai ik me om naar Quincy en kijk haar vragend aan.
    Het zal vast wel leuk zijn, ik ben in ieder geval erg nieuwsgierig. Als het iets met de band is moet het eigenlijk wel leuk zijn. Behalve als het ruzie maken is, ik hou niet van ruzies. Echt niet. Daarom probeer ik ze altijd te vermijden en als ze er dan toch zijn, op te lossen. Maar dit gaat niet over ruzies. Maar over muziek. Of ik ben gek. Maar ik ben niet gek, nee toch? Dan pas bedenk ik dat ik dit allemaal hardop heb gezegd, in plaats van in mijn hoofd. En mijn hoofd loopt knalrood aan.


    Reality's overrated.

    Quincy Jasmine Jones

    'Weet jij er iets van? Of hebben we beiden meer uitleg nodig?' Vraagt Louis aan Liam, en ik lach zachtjes. Ik kom een beetje tot rust en wacht op Liams antwoord. Het tweede,'' Zegt Liam. 'Het zal vast wel leuk zijn, ik ben in ieder geval erg nieuwsgierig. Als het iets met de band is moet het eigenlijk wel leuk zijn. Behalve als het ruzie maken is, ik hou niet van ruzies. Echt niet. Daarom probeer ik ze altijd te vermijden en als ze er dan toch zijn, op te lossen. Maar dit gaat niet over ruzies. Maar over muziek. Of ik ben gek. Maar ik ben niet gek, nee toch?' Ik kijk hem raar aan. 'Wat? Ach ja. Het is dus een wedstrijd tussen schoolbands, en Collins gaf het aan me in het laatste uur, en daarbij zei hij dat het geen slecht idee zou zijn om mee te doen. Dus ik dacht, waarom niet?' Leg ik uit, en ik geef Liam en Louis allebei een flyer zodat ze de rest zelf kunnen lezen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Louis Tomlinson

    'Het tweede,' zei Liam waarna ik begrijpelijk knikte en mijn blik op Quincy richtte. 'We gaan voor dat we meer uitleg nodig hebben, maar daar was je volgens mij al achter,' zei ik lachend.
    Het duurde niet lang voor Liam weer het woord nam en ik weer stil werd. Nou ja, op een zachte lach na, want Ik had het idee dat het niet de bedoeling was die woorden hardop uit te spreken. Dat vermoeden werd bevestigd toen hij knalrood werd toen de jongen het zelf ook doorkreeg. 'Nee, je bent niet gek. Of in ieder geval niet op de slechte manier, want volgens mij is iedereen wel een beetje gek. Maar verder zal ik mijn mond dicht houden. Daarbij mag ik niets zeggen over gek zijn met mijn gedrag,' ik keek heel onschuldig waarna ik naar Quincy keek en de flyer aanpakte. 'Het klinkt niet slecht en misschien is het wel jet begin van iets groots. Al zullen we toch ook op de rest van de band moeten wachten,'
    Het klonk niet slecht. Helemaal niet zelfs.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [waar kan ik met Mabel heen?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ze kan naar Quincy, Liam en Louis]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [waar zijn die?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [dan komt Luke ook wel. Dan is de band bij elkaar :Y)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Ik ga nu naar mijn tante, en ik blijf daar iets van 2 dagen. Daarna reageer ik.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Cannibal schreef:
    [waar zijn die?]


    ( Die liggen ergens buiten in het gras)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jenna Lucy Martens

    Ik zag sommige blikken al toen ik zei dat ik zou skippen, ik kan beter zwijgen. Ik kijk even naar Zayn die niet veel zegt, zou er wat zijn? Ik kijk vervolgens weer naar de andere, Sean kan het weer niet laten zijn blikje weg te gooien. "Wees nou toch is aardig, die seuten doen toch niks?" zeg ik tegen hem. Ik werd toen ik hier pas kwam ook even gepest omdat ik niemand durfde aanspreken, het was tenslotte de eerste keer middelbaar en in het lager was ik altijd dat lieve stille meisjes, ondertussen ben ik al niet meer zo verlegen als vroeger. Ik sta op en kijk de rest aan. "Ik ga nog even heel snel naar de wc, ik ben zo terug, moesten jullie niet kunnen wachten en al doorgaan, kan iemand me dan sms'en?" Zonder op antwoord te wachten loop ik aula al uit en loop naar de meisjeswc.


    16 - 09 - '17

    mabel Sonny Puckerman
    Zoals altijd was ik te laat. Veel te laat. Het maakte ook echt niet uit hoe vroeg ik de wekker zetten, 's ochtens was een drama. Iedereen die elkaar op de overloop omver liep om maar als eerste de badkamer in te kunnen. Ruzie omdat iemand het laatste brood had opgegeven, of omdat iemand zijn broek weer eens kwijt was, er de andere erin rond liep. Op welke zender de tv moest. Het leek wel een kinderdagverblijf bij mij thuis. Al was dit praktisch ook wel het geval. Al waren het mijn broers. Ik pakeerde de auto op het schoolplein en griste mijn tas en drumstokjes van de bijrijderssroel. Mijn gloednieuwe dr. Martins zetten ik op het asvalt en ik hees mezelf de auto uit. Ik gooide hem dicht en zocht in mijn tas naar mijn sigaretten. Ik stak er eentje op, terwijl mijn volgende zoektocht begon, naar mijn telefoon. Deze vond ik echter in mijn bh, waar hij altijd zat. Ik slenterde de pakeerplaats over, langs het grasveldje en spoten al gouw Liam en Louis, die er rustig bijzaten. 'Hè, jullie les is daar binnen hoor!' Grijnsde ik, terwijl ik op ze af liep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sean Bradley Andrews.
    'Wees nou toch eens aardig, die seuten doen toch niks?' zei Jenna tegen mij. 'Ik ga nog heel even snel naar de wc, ik ben zo terug, moesten jullie niet kunnen wachten en al doorgaan, kan iemand me dan sms'en?' vervolgde ze en liep zonder op antwoord te wachten de aula uit.
    Ik kijk wat verveeld om me heen. Mijn blik valt op een folder die op een van de tafels ligt, waar in grote letters 'Battle of Bands' opstaat. Nieuwsgierig loop ik er heen en pak het stuk papier op. Mijn ogen glijden vlug over de letters en een grote grijns onstaat op mijn gezicht.
    'Jongens, kom eens kijken!' roep ik de anderen en houd de folder omhoog.


    "Family don’t end in blood”

    [Sorry dat ik een tijdje niet meer had gereageerd. Waar is Countless?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    [Sorry dat ik een tijdje niet meer had gereageerd. Waar is Countless?]


    {Niall's locker.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'