• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - BUYTHESTARS
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo
    - Roxanna ''Roxi'' Vermeer - BeMe

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - BUYTHESTARS
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz
    - Samuel ''Sam'' Van Der Meer - BeMe
    - Marc Robinson - BeMe

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Speeltopic 5!
    Speeltopic 6!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 20:31 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Christian Grey
    Cedric loopt naar boven en komt even later omgekleed weer naar beneden. Julia zegt nog iets over kleren en ik kijk ze even vragend aan. Amy loopt naar me toe om me gedag te zeggen. Ik geef der een kus op der wang zoals altijd en ze verteld me even kort over het klerenfiasco. Dan vraagt Cedric of ik niet iemand mee zou nemen of dat ie droomt. "Nee, je droomt niet, maar er kwam volgens mij iets tussen. Ik weet niet of ie nog komt of niet. Ik heb gezegd dat ie me maar moet bellen als ie nog wil komen." Vertel ik.

    Amy Lisa Parker
    Nadat ik Christian gedag heb gezegt loop ik naar de keuken waar Cedric net de stoomoven heeft aangedaan voor de groenten. De andere oven met de taart begint te piepen en ik haal de taart eruit die ik op het aanrecht zet. Ik haal het vlees in de marinade uit de koelkast zodat die ook op temperatuur kan komen. Ik pak vervolgens een pan uit de kast die ik op het aanrecht neerzet. Alles hier staat nog op precies dezelfde plek. Ik begin met het maken van de couscous en zet de groenten en het vlees in de oven. "Kan jij de borden voorverwarmen?" Vraag ik aan Cedric.

    Cedric Beckett

    Julia zegd dat het heus niet minder leuk als we gewoon de kleren dragen die we nu aan hebben. Ik negeer het. Ik vind het Persoonlijk leuker dat Al's ik een etentje geef, menses er een beetle fatsoenlijk uit zien. Hoeft niet super netjes maar wel een beetje behoorlijk. En Amy en Christian weten dat donders goed!!! Christian verteld dat hij niet zeker weet of de persoon nog komt maar dat diegene hem moest bellen. "bel jij hem anders maar, anders blijven we wachten en nu kan er nog rekening mee gehouden worden. Bel hem maar even" zeg ik. Ik loop naar boven terwijl ik Spot en de kat met me mee lok. Ik laat ze bij de slapende Felicity in de kamer liggen en ga dan weer naar beneden. Maar ben nog steeds een beetje geïrriteerd. Gelukkig ben ik een expert in dat verbergen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Christian Grey
    Cedric zegt dat ik hem maar even moet bellen zodat er nog rekening mee gehouden kan worden. Ik had hem al een paar keer gebeld en toen nam hij niet op. Ik pak mijn telefoon en bel Marc weer. Dit keer neemt ie wel op. "Hey, kwam je nog naar dat etentje?" Vraag ik. Het was niet echt een goede vriend van me, maar een paar vrienden van mijn ouders vroegen of ik hem de stad een beetje kon laten zien en hem eventueel kon helpen aan een baan.

    Amy Lisa Parker
    Ik weet dat het Cedric irriteert dat Julia en ik ons niet om willen kleden. Hij weet het altijd goed te verbergen als hij zich irriteerd, maar ik ken hem te goed. Ik kijk even bij de groenten die ik even omschep met een lepel en kijk ook bij het vlees. Mijn telefoon gaat weer en ik loop naar mijn tas en neem op. Ik pak mijn agenda erbij en kijk erin. "Ik kan overmorgen om 2 uur in de middag" vertel ik. Na kort nog wat besproken te hebben hang ik weer op. Ik leg alles weer weg en pak een andere telefoon uit mijn tas. Ik had er twee, een voor prive en een voor werk. Ik ga weer terug naar de keuken en kijk bij de couscous waar ik even doorheen roer. Ik pak mijn telefoon en stuur Cedric een berichtje: Hoe geirriteerd ben je?. Ik leg mijn telefoon op het aanrecht en ga verder met het eten.

    Marc Robinson.
    De telefoon gaat.
    ,,Shit. Waar is dat rot ding nou weer?" Roep ik gefrustreerd uit.
    Opeens voel ik hem trillen. Ik gooi wat kleren opzij en neem snel op.
    ,, Ja?"
    ,,He, kom je nog naar dat etentje?"
    Ik zucht even. Christian.Mijn ouders die me nog steeds als een baby behandelen hebben met zijn ouders gesproken, waardoor ik vaak met dat joch op moet trekken. En mijn ouderd hebben de situatie zo aangedikt alsof ik pas net in NYC ben.
    ,,Ligt eraan waar het is. En hoelaat ik er moet zijn." zeg ik vermoeid.

    Christian Grey
    Ik geef het adres door. "Amy, hoe laat is het eten klaar?" Vraag ik. Ze zegt dat het over een half uur klaar is. Ik knik. "Het eten is al over een half uur klaar.." Vertel ik tegen Marc. Ik mocht Marc niet echt. Niet mijn type en ik had gehoord dat ie vreemd was gegaan toen hij getrouwd was en in de gevangenis heeft gezeten. Waarvoor weet ik niet en het kan me ook niet zo heel veel schelen.

    Marc Robinson.
    Ik hoor vaagjes dat Christian wat roept. Blijkbaar heeft hij antwoord gekregen want hij verteld me dat het eten over een half uur klaar is.
    ,, Oke. Is het goed als ik er over een 25 minuten ben?" Ik zucht.
    Eigenlijk heb ik geen zin om te gaan. Maar misschien is het wel goed voor me. Een nieuwe start.
    ,, Wat moet ik eigenlijk aan?

    KiliOfDurin schreef:
    Justin Benjamin Smith
    Snel veranderde ik uiteindelijk het onderwerp van het gesprek maar. Ik wilde hier niet over doorgaan. Dus ik vroeg hem maar waarom hij hier was. Net voor hij kon antwoorden trok Dean aan mijn mouw en vroeg of ze naar de speeltuin mochten. Ik stemde toe. Misschien was het onverantwoordelijk, maar vanaf hier kon ik ze zien spelen en het waren geen domme kinderen. Ze zouden echt niet met vreemden mee gaan. Het waren stadskinderen, die deden dat soort dingen niet. Ik richtte me weer op hem toen de jochies van tafel schoven en hand in hand het café uit liepen. Ik knikte bij zijn woorden. Hij had dus een vriendin... Jammer. Daarbij had ik geen idee wat Eindhoven was, maar het zou vast een stad of universiteit zijn. "Wat studeer je?" New York had echt bijna elke studie die je je kon bedenken, op de meeste landbouwstudies na.


    Bowties were never Cooler

    Julia Miller
    Ik kijk even om me heen en zie Christian bellen met degene die hij mee zou brengen en Amy is weer naar de keuken gegaan. Ik zucht even en loop dan ook naar de keuken. "Kan ik ergens mee helpen?" vraag ik aan Amy. Zo te zien is ze nog redelijk druk bezig. "Of lukt alles wel alleen?"
    Ik kijk Amy even vragend aan, terwijl ik tegen het aanrecht aan leun.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Samuel van der Meer
    Ik bestudeer Justins gezicht. Zie ik nou een glimp van teleurstelling?
    ,,Wat studeer je?" vraagt hij.
    ,,Geneeskunde." Antwoord ik terwijl ik een beetje wegdroom.
    ,, Je hebt zeker geen nieuwe vriendin?" zeg ik plots.
    Shit. Stomme vraag. Sukkel. Waarom moet ik het nou altijd weer verpesten?

    Justin Benjamin Smith
    Ik knikte. Hij leek me geen Medicijnen student, maar goed. Hot Doctor. Ik zou zeker naar zijn praktijk komen. "Ik studeer Audio techniek." Ik glimlachte en nam een slok drinken. Ik werd verrast door zijn vraag. "Euh, nee. Zo kijk ik al lang niet meer naar meisjes." Ik zei express niets over jongens. Het was misschien erg slecht, maar aangezien ik toch wel naar de hel ging kon ik het net zo goed grondig doen, toch? "Hoe gaat het met jou en je vriendin?" vroeg ik voorzichtig vissend.


    Bowties were never Cooler

    Samuel van der Meer
    ,,Ik studeer audio techniek." Ik denk even na.
    Ik glimlach maar.
    Ik kijk naar zijn gezicht. Zo te zien is hij verrast door mijn vraag. ,,Euh. Nee. Zo kojk ik al lang niet meer naar meisjes."
    Aha
    Een soortgenoot. Mooi. Ik heb dus een kans.
    ,, Hoe gaat het met jou en je vriendin?" Even weet ik niet waar hij het over heeft. Dan begin ik te lachen.
    ,,Gast Roxi.is gewoon een vriendin waar ik 6 jaar bij in heb gewoont. In het huis van haar ouders en haar broertje. "
    Ik wacht even.
    Dan zeg ik: ,, Ik ben Gay."
    zo. Weet 'ie dat ook weer.

    Justin Benjamin Smith
    Ik zag wat opluchting toen ik zei dat ik niet meer achter meiden aan zat. Na mijn vraag keek ik hem wat nerveus aan, maar al snel kreeg ik dezelfde opluchting over mijn gezicht.Ik glimlachte licht toen hij zei dat hij gay was. "Dat maakt twee van ons." Ik speelde met een plukje haar dat langs mijn gezicht hing. Helemaal gay was ik niet, dat was zeker want ik had echt met heel mijn hart van Layla gehouden, maar bij hem voelde ik vreemd genoeg ook vonken. Ik voelde me net weer een jongetje. "Wil je wat drinken?" vroeg ik liefjes. Zelf had ik nog een glas sap en wat fruit.


    Bowties were never Cooler

    Jake Harper

    Het meisje hmhmmt en wandelt weg. Esmée slaat haat armen om mijn nek "Jij laat er ook geen gras over groeien he" grinnikt ze. "Gelukkig voor jou zijn we al begonnen met inpakken. Al mijn boeken zijn al ingepakt" ik grijns even. "Je kan ook Nee zeggen op vandaag hoor" zeg ik met een knipoog. Esmée geeft me een kus en laat me dan los. "Wil je misschien ook wat fruit met een glas witte wijn?" vraagt ze. "Fruit kan wel, wijn niet. ik moet zo nog rijden" zeg ik terwijl ik achter haar aanloop naar hun kamer. Ik kijk even rond. een Typische meiden kamer..tsjah...

    Cedric Beckett

    Christian is aan het bellen over de persoon die hij zou mee nemen. Ondertussen is Amy weer aan het rommelen in de keuken. Julia gaat er maar bij staan om te kijken of ze kan helpen. Ik zucht en loop naar de wijnkast en haal een een fles bubbeltjes wijn uit, een goed jaar. "Weet jij toevallig of Hannah nog zin heeft om te komen?" vraag ik aan Julia, ik ga naast haar staan en zet de bubbeltjes wijn even neer. Het is bijna net zoiets als champagne, maar champagne is in dit geval wat overdreven. Maar dit kan wel als Amuse.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Cedric komt de keuken ingelopen en haalt een fles uit de wijnkast. "Weet jij toevallig of Hannah nog zin heeft om te komen?" vraagt hij, terwijl hij naast me komt staan en de fles neerzet. Ik haal mijn schouders op. "Ze heeft het er verder niet meer over gehad," antwoord ik, "En ik moest snel weg voor die kleding dus ik heb het ook niet meer kunnen vragen, dus ik heb echt geen idee," antwoord ik.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Esmée Sophia Pearson
    Hij zegt dat ik ook nee kan zegen ik schud even mijn hoofd. Hij verteld dat hij wel wat fruit wil, maar de wijn niet, aangezien hij zo nog moet rijden. Ik knik en pak een schaaltje waar ik wat fruit in doe. Ik geef hem het schaaltje met een vorkje en wandel mijn kamer weer in. Ik pak een koffer onder mijn bed vandaan en leg die open op bed neer. Ik open mijn klerenkast en begin mijn kleren in de koffer te doen. Soraya pakt haar koffer onder haar bed vandaan met de boodschap dat ze hem natuurlijk wel weer terug wil. "Tuurlijk, wat moet ik met twee koffers?" Vraag ik grinnikend. "Verhuizen.." zegt ze. Ook zij begint met het leeghalen van mijn klerenkast.

    Amy Lisa Parker
    Jukia vraagt of ze nog iets kan doen of dat het wel lukt. "Zou je oven waar de groenten in staan terug willrn drasien naar 50 graden? Ik denk dat die wel klaar zijn, dus die hoeven alleen maar warm te blijven." Vertel ik. "Zulken we zo eens een kijkje nemen bij die jurken??" Vraag ik hasr. Wetende dat dit Cedric wat minder geirriteerd maakt en ik ben zelf ook wel benieuwd naar de jurken.


    (Aawww.. er ligt een kitten lekker bij me te slapen)