• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - BUYTHESTARS
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo
    - Roxanna ''Roxi'' Vermeer - BeMe

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - BUYTHESTARS
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz
    - Samuel ''Sam'' Van Der Meer - BeMe
    - Marc Robinson - BeMe

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Speeltopic 5!
    Speeltopic 6!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 20:31 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rosie Vanderwaal
    "Ik weet wel wat ik wil doen," zegt hij, wiebelend met zijn wenkbrauwen. Hij drukt nog een kus op mijn lippen en zet mijn handen op mijn heupen. "Hier? Met je zusjes in de kamer ernaast?" vraag ik verbaasd. Ik leg mijn handen op zijn schouder en kijk hem afwachtend aan. "Dat lijkt me niet zo'n goed idee namelijk.. Tenzij ze het gewend zijn, maar dat lijkt me niet."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cameron
    Ergens verwachtten ik nu allemaal vragen, Zoë ging plotseling weg en ik was waarschijnlijk de oorzaak. Ondanks alles dacht ik uiteindelijk toch aan mezelf, wat moest ik nu doen? Ik rolde met mijn ogen waarna mijn blik naar Aiden ging. Ik verwachtte van hem het meest, een vraag dat alles duidelijk zo maken, dat ik haar hart nu nog een keer brak. Onrustig tikte ik met mijn vingers op een been en keek toen naar Blake. Ik vroeg me af wat hij wel niet dacht.

    Hannah
    Mijn hakken tikte op de stenen terwijl ik in een haastige pas richting het goede huis liep. Ik keek op het blaadje en stopte bij een appartementje. Ik liep het pad op waarna ik op de bel drukte en ongeduldig afwachtte. Hopend dat Julia open zou doen en niet een of andere vreemd familielid.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cedric Beckett

    Ik hoor de bel, ik loop richting de lift en zie bij het schermpje dat de Camera Hannah ziet. "Hannah, hoi. Cedric hier. Welkom. Kom maar binnen, de beveiliging zal je naar het penthouse verwijzen. Ik bel ze dat je inderdaad verwacht word!" zeg ik. Ik druk op het knopje zodat Hannah de grote hal in kan. Vervolgens bel ik de beveiliging, dat ze Hannah hierheen kunnen laten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aiden Sean West.

    Ik keek haar fronsend na en zette me naast Blake op het bankje. 'Ze is de laatste tijd al zo depri. Ik volg haar echt niet meer. En als ik vraag wat er is ontwijkt ze het.' Zeg ik dan zuchtend. 'Weet iemand van jullie wat er met haar is?' Vraag ik en ik kijk naar de kant waar naar Zoella weg liep. Ik zag haar niet meer en ik voelde al een bezorgd gevoel opborrelen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    'Ze is de laatste tijd al zo depri. Ik volg haar echt niet meer. En als ik vraag wat er is ontwijkt ze het.' Ik keek fronsend naar Aiden en bij zijn vraag wendde ik mijn gezicht af terwijl ik op mijn lip beet. Zoë was al zo ver en ik ging het niet tegen Aiden vertellen wat er is gebeurd. Hij vermoord me. Ik schudde mijn hoofd langzaam.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Blake Austin Gabriëls

    Ik zag aan zoella dat ze jaloers werd ,wat Cameron ,maar al te leuk vond. Alleen leek het Aiden niet op te vallen. Toen ze melde dat ze weg ging,was mijn gevoel bevestigd. . 'Ik zie jullie wel weer..' zei ze nog voordat ze wegging. Aiden kwam naast me zitten op het bankje en keek ons vragend aan.
    'Ze is de laatste tijd al zo depri. Ik volg haar echt niet meer. En als ik vraag wat er is ontwijkt ze het.' zei hij zuchtend. 'Weet iemand van jullie wat er met haar is?' vroeg hij dan en ik schudde mijn hoofd. "Geen idee."mompel ik. "Ik ga wel even met haar praten."zeg ik dan ,waarna ik opsta en even een teleurgestelde blik op Cameron werp. Hij was mijn beste vriend en hij weet dat ik er altijd voor hem ben ,maar de laatste tijd... Twijfel ik of hij nog te vertrouwen was ,of dat hij mijn nog vertrouwde of niet.
    Ik liep achter Zoella aan en algauw heb ik haar ingehaald. "Wat speelt er tussen jou en Cameron?"vraag ik haar dan. Ja ik had het wel door dat er iets tussen die twee zat.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Ik hoorde voetstappen achter me, maar ik keek niet op. Ik hoorde hoe ze naast me kwamen lopen en en stem die vroeg: 'Wat speelt er tussen jou en Cameron?'. Deze stem hoorde bij Blake. 'Ik.. ' bgon ik en ik zuchtte. 'Hij...' Kwam er vervolgens uit. 'Ik kan het gewoon niet meer..' bracht ik toen uit. 'Elke keer als ik hem zie dan zit hij weer met iemand anders te flirten. ' zeg ik dan en ik veeg weer een traan weg. 'En dat drinken helpt er ook niet bij..'. 'Ik hou van hem maar he doet zo'n pijn.' Biegt ik dan op en ik voel de tranen over mijn wangen rollen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    De zenuwen borrelde nu toch echt op, ik wreef dan ook met mijn hand door mijn haar. Dat deed ik altijd als ik zenuwwachtig was. Blake wist wel wat er was, hij wist altijd alles. Je hoefde hem het niet eens te vertellen hij zag het toch al aan je. Aan je houding, of aan de manier waarop ik een glas vast hield. Het was bizar. Ik keek naar Aiden, gelukkig was hij niet zo. Ik zag aan zijn gezicht hoe bezorgd hij was en was van plan om over iets anders te beginnen maar kon niet zo snel bedenken wat.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Is ook iets tegen Hannah gezegd :(


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    'Ik.. ' begon ze zuchtend 'Hij...' 'Ik kan het gewoon niet meer..' zei ze dan uiteindelijk 'Elke keer als ik hem zie dan zit hij weer met iemand anders te flirten. ' zei ze ,waarna ze een traan wegveegde. 'En dat drinken helpt er ook niet bij..'. 'Ik hou van hem maar he doet zo'n pijn.' bekend ze terwijl en tranen over haar wangen stromen. "Hé,geen zorgen. Cameron kan een echt lul zijn op dat vlak."zeg ik . Ik had best wel medelijden met haar. "Hij deed het alleen om je jaloers te maken. Hadden jullie trouwens ruzie gisteren?"vroeg ik haar dan. Als dat echt zo was ,dan had ik wel het gevoel dat Cameron ,niet zomaar met haar gevoelens speelde. Ik ging hem echt moeten helpen ,met die problemen van hem.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 22:16 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Amell schreef:
    Cedric Beckett

    Ik hoor de bel, ik loop richting de lift en zie bij het schermpje dat de Camera Hannah ziet. "Hannah, hoi. Cedric hier. Welkom. Kom maar binnen, de beveiliging zal je naar het penthouse verwijzen. Ik bel ze dat je inderdaad verwacht word!" zeg ik. Ik druk op het knopje zodat Hannah de grote hal in kan. Vervolgens bel ik de beveiliging, dat ze Hannah hierheen kunnen laten.

    Hannah
    'Hannah, hoi. Cedric hier. Welkom. Kom maar binnen, de beveiliging zal je naar het penthouse verwijzen.' Ik fronsde even maar liep toen door. Nadat ik was doorverwezen kwam ik bij een deur die openstond. 'Juul?' Riep ik en trappelde naar binnen. Het was groter dan ik had verwacht. Mijn blonde haar swierde met me mee terwijl ik om me heen keek.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    KiliOfDurin schreef:
    Justin Benjamin Smith
    Ik glimlachte vrolijk bij zijn verhaal. "Anders wil ik vanavond ook wel voor je koken. Ik kan je alleen niets beloven. Ik heb de laatste twee jaar alleen maar voor 2 kleintjes gekookt en mezelf. Dus verwacht niets hoogstaands." Ik haalde een hand door mijn haren. "Tot zo." Ik dronk mijn glas leeg en keek hoe hij wegliep. Dat was eerlijk gezegt best leuk. Hij had een lekker kontje. Al waren zijn ogen nog mooier. Ik at rustig door en bracht mijn spullen weg voor ik rustig richting de speeltuin liep. Daar kwamen de twee jochies op me af. "Is het leuk?" Direct knikten ze beiden. "Mooi. Ik ga zo in de buurt van het meer zitten. Als jullie me nodig hebben ben ik daar. Anders blijven jullie lekker hier, goed?" Ik drukte een kus op allebei hun kruin en ging toen bij ze op het zand zitten om op Sam te wachten.


    Bowties were never Cooler

    Mamo schreef:
    Rosie Vanderwaal
    "Ik weet wel wat ik wil doen," zegt hij, wiebelend met zijn wenkbrauwen. Hij drukt nog een kus op mijn lippen en zet mijn handen op mijn heupen. "Hier? Met je zusjes in de kamer ernaast?" vraag ik verbaasd. Ik leg mijn handen op zijn schouder en kijk hem afwachtend aan. "Dat lijkt me niet zo'n goed idee namelijk.. Tenzij ze het gewend zijn, maar dat lijkt me niet."


    Matthew Simon Collins

    "Hier? Met je zusjes in de kamer ernaast?" vroeg ze verbaasd ,waardoor ik weer rood word. Daar had ik niet aan gedacht.
    Ze legde haar hand op mijn schouder en keek me afwachtend aan ,maar voordat ik iets kan zeggen ,was ze me al voor.
    "Dat lijkt me niet zo'n goed idee namelijk.. Tenzij ze het gewend zijn, maar dat lijkt me niet." zegt ze en ik grinnikte zacht.
    "Ja dat was ik helemaal vergeten. Naar jou hotelkamer dan of..."vroeg ik haar dan vragend. Ik wilde niet dat ze iets deed wat ze niet wilde. Misschien gingen we wel te rap ... Ik beet op mijn lip en keek haar dan afwachtend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (De lift komt uit in het penthouse sorry vergeten te vertellen)

    Cedric Beckett

    Ik hoor geklik op dr plavuizen. Vervolgt door "Juul?" Ik loop richting de lift waar ik Hannah al zie. "Hannah, hallo, welkom. Cedric" ik steek mijn hand naar haar uit. "Julia is even boven. Kom maar" ik ga haar voor naar de woonkamer waar Christian nog steeds staat. "Een benefiet. Oke. I kwam goed ik zal komen en neem mijn cheque boekje mee. Voor welk goed doel is het?" Ik glimlach naar Hannah. "Ken je Christian Grey al?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hannah
    'Hannah, hallo, welkom. Cedric.' Hij stak zijn hand uit maar ik negeerde het. Playing hard to get, dat zou Julia ook eens moeten doen. 'Julia is even boven. Kom maar.' Hij gaat voor me naar de woonkamer en ik glimlach even naar Christian die in het midden van de woonkamer staat. De jongen die ik had ontmoet in The Brew. 'Ken je Christian Grey al?' Vraagt hij dan en ik knik even naar hem. Terwijl hij met Christian over een of andere cheque praat frons ik even. Jongen die snel geld uitgeeft zeker.


    Everything is illuminated by the light of our past.