• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - BUYTHESTARS
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo
    - Roxanna ''Roxi'' Vermeer - BeMe

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - BUYTHESTARS
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz
    - Samuel ''Sam'' Van Der Meer - BeMe
    - Marc Robinson - BeMe

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Speeltopic 5!
    Speeltopic 6!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 20:31 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cameron
    'Een-nul voor jou. Ik heet trouwens Roxanna, maar zeg maar Roxi,' stelt ze zichzelf voor. Even daarna wordt ze gebeld en verontschuldigt zich even waarna ze opneemt. Met mijn hand wrijf ik door mijn haar en kijk haar weer aan nadat ze had opgehangen. 'Waar waren we?' Vraagt ze dan liefjes en ik haal mijn schouders even op. Terwijl ik mijn hand nu ook door haar haar laat halen dwing ik mezelf om te stoppen, maar ik ken me grenzen amper meer.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [Hannah en Marc nog in the house?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    Na mijn boodschappen gedaan te hebben en Puck genoeg had van het wandelen ,was ik weer naar huis gegaan.
    Puck had zich al in de zetel genesteld ,maar ik had nog geen zin om niets te doen ,duw besloot ik nog een wandeling te maken door het park en misschien kwam ik wel Felicity tegen.
    Slenterend loop ik wat door central park en tot mijn verbazing zie ik Cameron zitten. Nou niet echt verbaasd ,maar gewoon verwonderd dat hij met een meisje zat te praten ,ookal zag hij er maar mottig uit.
    Ik hoopte dat hij niet al te veel dingen zou uitspoken. Ik besluit toch eens langs te gaan en hoi te zeggen. Zodra ik bij het bankje ben glimlach ik even."Hey Cameron."begroet ik hem en ik glimlach even naar het meisje als begroeting.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aiden Sean West.

    Ik liep met Zoella door Central Park. Het was mooi weer. Niet super mooi of zoo maar het kwam er hoed mee weg. Ik haalde mijn hand even door mijn haar en voelde hoe Zoella er na haar arm door de mijne stak. En glimlach sierde mijn gezicht en ik drukte een kus op haar kruin. 'Ik hou van je, Aiden.' Zei ze en ze pakte mijn hand. 'Ik ook van jou Zo.' zeg ik dan en ik kijk haar even aan. Ze glimlacht naar me en we lopen verder. 'Zeg, wanneer krijg je nou eindelijk een vriendin?' Vraagt ze dan. Ik zucht. 'Geen idee Zoë.' Ik weet dat ze nu bedenkelijk kijkt en ik grinnik zacht. Ik zie Cameron zitten op een bankje met een meisje en Blake. k ken haar niet. Ik tilt Zoë op en leg haar oer mijn schouder. Ik hoor haar gillen en lach even. 'Jammer joh.' Zeg ik droog. Ik loop naar Cameron en het meisje. 'Weer een meisje aan het lastig vallen.' Zeg ik tegen Cameron en ik knipoog en naar het meisje. 'Aiden Sean West! Zet me neer of ik vermoord je!' Hoor ik Zoella boos zeggen en ik grinnik. Ik zet haar neer en ze haalt haar hand door haar haar. 'Dankje.' Zegt ze iets nors. Ik kijk naar het meisje met dezelfde glimlach op mijn gezicht als Zoella.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 18:20 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Nog steeds zat ik met Roxanna op het bankje tot Blake kwam. Ik beet op mijn lip en keek hem toen aan. Ik had niet echt een vrolijke indruk op hem gemaakt toen ik bij hem langskwam. 'Hey Cameron,' hoorde ik na een tijdje. En zag hoe hij glimlachtte naar het meisje als begroeting. 'Hey Blake,' reageerde ik op hem maar wendde mijn gezicht af. Ik kon hem niet recht in de ogen aan gaan kijken nadat ik van plan was om hem te slaan. Niet snel daarna zag ik Zoë en Aiden, die vervolgens bij ons stopte. Ik kon zien hoeveel lol ze hadden en zuchtte even geluidloos. In weinig tijd had ik al behoorlijk wat vijanden gemaakt. 'Weer een meisje aan het lastig vallen,' zei hij en ik keek hem aan en schudde even mijn hoofd. Ik vroeg me af of Zoë überhaupt wat gezegd had. Ik vouwde even mijn handen wat ongemakkelijk in elkaar en staarde naar de grond.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Amell schreef:
    Cedric Beckett

    Nadat Amy aan Julia voorstelt iets te doen, stelt ze alweer voor om bij de jurken te gaan kijken. Julia kijkt haar verbaast aan en zegt dan dat het goed is. Ik kijk ze beide even achterdochtig aan. Vervolgens vraagt Julia of ze Hanna even berichtje moet sturen of ze nog komt. "Je mag de huistelefoon pakken om even te bellen" zeg ik met een glimlach. Dan loop ik met de fles bubbels naar Christian. "Dit goed genoeg voor je voor de Amuse? Meneer de wijn expert" ik grijns even. "Het is een uitstekend jaar, denk dat de dames het ook wel kunnen waarderen, ik vond hem heerlijk fruitig"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Je mag de huistelefoon pakken om even te bellen," zegt Cedric met een glimlach, waarna hij wegloopt. "Ik ga eerst even bellen, dan kunnen we wel naar de jurken kijken, goed?" vraag ik aan Amy met een glimlachje.
    Ik loop de keuken uit, naar de telefoon, die ik van de haak pak. Ik toets Hannah's nummer in en wacht geduldig af tot ze opneemt.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Hannah
    Mijn telefoon rinkelde en ik zag op het schermpje een nummer dat ik niet kende. Ik zuchtte geërgerd. Als dit een of andere prank-call was, was ik niet in de stemming. Ik nam op en wat zacht antwoordde ik met een simpele: 'Hallo? Met wie spreek ik?' Waarschijnlijk was het iemand van mijn werk, dat ik nog over moest werken. Ik wreef ongeduldig met een hand over mijn knie.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Roxanna Van der Meer
    Ik wil de jongen net van me af duwen en zeggen dat ii dit niet wil. Dat ik zijn naam geen eens weet, als er iemand naar ons toe komt lopen. De vreemde jongen begint te praten. ,, Hey Cameron" hmm zo heet hij dus. Vreemde naam. Maar ja. Dat zal wel aan mij liggen.
    Er komt een jongen en een meiske op ons afgelopen. ,,Weer een meisje aan het lastig vallen?" vraagt de jongen met een knipoog naar mij. Ik bijt op mijn lip
    Ik begin me nogal ongemakkelijk te voelen tussen al deze vreemden.

    Julia Miller
    "Hallo? Met wie spreek ik?" hoor ik Hannah aan de andere kant van de lijn zeggen. "Hey, met Juul," zeg ik, "Ik ben nu bij Cedric en hij houdt een etentje met een paar vrienden van hem en hij vroeg zich af of jij ook kwam," vertel ik. Ik klem de telefoon tussen mijn hoofd en schouder, zodat ik mijn shirtje even recht kan trekken en er een pluisje van af kan plukken, terwijl ik op Hannah's antwoord wacht.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    (Dinner reageer later)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Justin Benjamin Smith
    Ik glimlachte vrolijk bij zijn verhaal. "Anders wil ik vanavond ook wel voor je koken. Ik kan je alleen niets beloven. Ik heb de laatste twee jaar alleen maar voor 2 kleintjes gekookt en mezelf. Dus verwacht niets hoogstaands." Ik haalde een hand door mijn haren. "Tot zo." Ik dronk mijn glas leeg en keek hoe hij wegliep. Dat was eerlijk gezegt best leuk. Hij had een lekker kontje. Al waren zijn ogen nog mooier. Ik at rustig door en bracht mijn spullen weg voor ik rustig richting de speeltuin liep. Daar kwamen de twee jochies op me af. "Is het leuk?" Direct knikten ze beiden. "Mooi. Ik ga zo in de buurt van het meer zitten. Als jullie me nodig hebben ben ik daar. Anders blijven jullie lekker hier, goed?" Ik drukte een kus op allebei hun kruin en ging toen bij ze op het zand zitten om op Sam te wachten.


    Bowties were never Cooler

    Christian Grey
    Ik vertel marc het adres en zeg dat ie zich casual masr wel netjes moet kleden en hanf dan op.
    Cedric komt mijn kant opgelopen met een fles bubbels. Ik pak de fles van hem over en bekijk hem. Hij verteld dat ie fruitig is. Ik knik. "Volgens mij weet je zelf ook wel welke lekker is.." zeg ik en ik kijk hem even kort aan met een wenkbrauw omhoog. "..maar deze is prima, inderdaad goed als amuse." Ga ik verder. Ik geef de fles weer aan hem terug.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 19:42 ]

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Ik zag Cameron naar beneden kijken en keek vervolgens naar het meisje. Ik zag haar wat ongemakkelijk zitten en glimlachte naar haar. 'Ik ben Zoella, dat is mijn twin Aiden en dat is Blake.' Zeg ik terwijl ik ze aanwijs als ik hun naam opnoem. 'En jij bent...? ' vraag ik haar vriendelijk. Ik voelde me nooit zo snel ongemakkelijk. Ik maakte snel vrienden en zat er niet zo mee al ik mensen niet kende. Niet dat ik meteen alles tegen ze zou zeggen maar ongemakkelijk voelde ik me bijna nooit. In mijn ooghoeken kijk ik naar Cameron en zie dat hij ergens mee zit. Ik had niks aan Aiden verteld over wat er was gebeurd. Ik zal later wel even met hem praten. Misschien dring ik wel tot hem door. Ik vroeg me af of het zal helpen. Aangezien ik het niet voor de eerste keer probeerde. Maar goed. Blijven proberen Zoë, blijven proberen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cedric Beckett

    Christian knikt. "Volgens mij weet je zelf ook wel welke lekker is" Christian kijkt me met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Maar deze is prima, inderdaad goed als Amuse" zegt Christian voor hij me de fles terug geeft. "Tuurlijk weet ik welke lekker zijn, mag een vriend, een andere vriend niet meer pesten?" Ik grijns even en knipoog. "Hoop dat je dat wel snapte"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]