• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - BUYTHESTARS
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo
    - Roxanna ''Roxi'' Vermeer - BeMe

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - BUYTHESTARS
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz
    - Samuel ''Sam'' Van Der Meer - BeMe
    - Marc Robinson - BeMe

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Speeltopic 5!
    Speeltopic 6!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 20:31 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cameron
    Ik keek naar Zoë die iedereen en alles voorstelde aan Roxanna. Het zal wel weer niet, mijn blik ging naar Aiden en daarna weer naar Blake. Ik zat er maar wat ongemakkelijk tussen in. Ik wreef met mijn hand over mijn gezicht en ik keek toen naar Roxanna. Nog steeds wou ik Zoë, haar schoonheid en haar persoonlijkheid. Ik had het alleen twee keer verpest. Twee keer goed verpest. 'Dit is Roxanna,' zei ik dan om iedereen duidelijk te maken. Ik sloeg mijn arm om haar heen en keek naar Zoë. Het was weer een domme actie, maar het was meer om te kijken of ze enige jaloezie in haar had.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Christian Grey
    Ik grinnik even. "Tuurlijk mag dat. Maar het feit blijft wel dat ik meer van wijnen af weet dan jij" zeg ik dan. "Al die etentjes en mijn feesten hebben daar wel aan bijgedragen natuurlijk" zeg ik grinnikend. "Ik heb binnenkort weer een feest. Als het goed is worden de uitnodigingen ergens deze week verstuurd." Zeg ik. "Het is weer voor een goed doel, dus neem je chequeboekje mee" zeg ik.

    Amy Lisa Parker
    Ik maak het eten af, zodat ik het zo op kan scheppen. "Ik ga alvast bij de jurken kijken" zeg, met name tegen julia die nog aan het bellen is met Hannah. Ik wandel naar boven en loop naar de logeerkamer. Ik neem aan dat de jurken daar hangen, aangezien het erg raar zou zijn als hij die in zijn eigen klerenkast zou hangen. Ik open de kast en zie dat er een aantal jurken in hangen. Ik haal er een mooie grijze jurk uit die duidelijk veel te netjes is hiervoor. Ik zucht even. Ik mis de mooie feesten soms wel. Ik hang de jurk weer terug en bekijk de andete.

    Blake Austin Gabriëls

    'Hey Blake,' zei hij ,maar wende algauw zijn blik af. Hij durfde me niet aantekijken ,doordat wat gisteren gebeurt was. Oké ik was ook niet bepaald aardig geweest om hem halfdronken in het midden van de nacht buiten te gooien,maar ik was geschokt. We hadden vroeger bijna nooit ruzie gehad ,behalve als we een oogje op hetzelfde meisje hadden of we beiden dronken waren...
    Ik hoorde gegil en ik kijk achterom. Aiden en zijn zusje zaten met elkaar te stoeien en ze kwamen naar ons toe.
    'Aiden Sean West! Zet me neer of ik vermoord je!' gilde Zoella ,waardoor ik zachtjes moest grinniken en hij zette haar ook al grinnikend neer.
    'Weer een meisje aan het lastig vallen,' vroeg hij aan Cameron. Ik weet dat Aiden het als grap bedoeld ,maar Cameron voelde zich er ongemakkelijk bij en ook het meisje naast hem leek het niet op haar gemak te hebben. 'Ik ben Zoella, dat is mijn twin Aiden en dat is Blake.'Zei Zoella dan terwijl ze ons aanwees. 'En jij bent...? ' ergens vond ik het wat onbeleefd van mezelf dat ik me niet meteen voorgesteld had . Ik keek nog eens naar Cameron ,die net leek op een bange ,maar ongehoorzame pup. 'Dit is Roxanna,' zei Cameron dan in haar plaats ,waarna hij een arm om het meisje heen sloeg. Ik keek hem even fronsend aan. Ik had het gevoel dat hij dit niet zomaar deed.

    (sorry voor de late reactie ,een vriendin kwam ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (lieverd, felicity ligt te slapen in de logeer kamer, de jurken hangen in de lege inloopkast)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mamo schreef:
    Julia Miller
    "Hallo? Met wie spreek ik?" hoor ik Hannah aan de andere kant van de lijn zeggen. "Hey, met Juul," zeg ik, "Ik ben nu bij Cedric en hij houdt een etentje met een paar vrienden van hem en hij vroeg zich af of jij ook kwam," vertel ik. Ik klem de telefoon tussen mijn hoofd en schouder, zodat ik mijn shirtje even recht kan trekken en er een pluisje van af kan plukken, terwijl ik op Hannah's antwoord wacht.


    Hannah
    'Hey, met Juul,' hoorde ik en glimlachtte toen even opgelucht. 'Bij Cedric? Serieus?' Mijn stem klonk wat verbaasd. Ik had niet verwacht dat ze uitendelijk met hem mee zou gaan. 'Het zal wel, maar ik wil ook wel komen ja.' Ik wist niet eigenlijk niet eens of ik wou, ik was niet het allerleukste gezelschap en na die ruzie met Julia wou ik eigenlijk wat ruimte maar nee, ik kom wel weer eten. 'Waar woont hij?' Vroeg ik uiteindelijk na mijn uiterst lange getreuzel.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Ik wachtte af of ze zou zeggem hoe ze heet maar Cameron was haar voor. 'Dit is Roxanna.' Zei hij en hij sloeg zijn arm om haar heen. Een jaloers gevoel trok door me heen en ik slikte even. Nee, Zoë niet doen. Laat hem niet weer je hard breken. Ik zette snel een glimlach op maar wist dat het al te laat was. Iedereen zou wel gezien hebben dat ik jaloers ben. Ik wou naast hem zitten, zijn arm om mij heen voelen, maar Roxanna was het nu. Het lieftst ha ik haar nu weg geduwd maar ik bleef staan waar ik stond. Ik voelde dat mijn mond droog werd en kon even niks uitbrengen. 'Halloo.' Zei Aiden vrolijk en glimlachte. Een opgelucht gevoel stroomde door me heen. Misschien had hij het wel niet gezien.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Julia Miller
    "Bij Cedric? Serieus?" zei Hannah iets verbaasd. Ik wreef even over mijn voorhoofd. "Ja, ik weet het, maar ik wil het gewoon proberen en werkt het niet, dan werkt het niet, dan kan ik in ieder geval zeggen dat ik het heb geprobeerd, toch?" zeg ik zacht genoeg zodat Cedric me niet kan horen. "Het zal wel, maar ik wil ook wel komen ja." Het is even stil aan de andere kant van de lijn. "Waar woont hij?" vraagt ze uiteindelijk. Ik geef haar het adres en loop vervolgens naar boven om de jurken uit te zoeken. "Heb je er al één kunnen vinden?" vraag ik aan Amy, die al naar boven was gegaan.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cameron
    Mijn blik bleef op Zoë hangen en ik zag hoe ze moest slikken. Ze was totaal niet verafschuwd van me. Waarschijnlijk vond ze me zelfs nog leukers als daarvoor. De manier waarop ze een glimlach opzetten en niks meer zei was genoeg voor mij. 'Halloo,' zei Aiden daarna en ik schudde even glimlachend met mijn hoofd richting Zoë. Daarna ging mijn blik over Blake. Mijn zelfvertrouwen was weer terug behalve bij Blake. Ik schaamde me nog steeds behoorlijk en wist niet eens meer precies wat er was gebeurd. Dit soort ruzie's gebeurde amper, behalve als we allebei dronken waren of om een meisje vochten. Daarbij bleef hij toch me beste vriend.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Hannah
    Julia gaf me het adres en ik had het netjes opgeschreven. Ik kon weten dat het niks zou worden tussen haar en Cedric. Ze was te anders, dat zag je al vanaf het begin. Ik zuchtte, en trok een cocktailjurkje aan die ik pas had gekocht. Ik combineerde het met een paar hakken en voordat ik het wist zat ik al in een taxi richting het huis. Het zou wel weer ongemakkelijk worden, tussen vreemde zitten en praten alsof ik ze al jaren kende.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Oeps vergeten :x

    Amy Lisa Parker
    Ik bekijk de jurken als ik Julia achter me hoor. "Ik ben er een tegen gekomen die ik heel mooi vind, maar die is echt te netjes hiervoor" zeg ik. Ik haal de mooie jurk weer tevoorschijn en hou die op. "Moii, maar echt meer iets voor een speciale gelegenheid, niet voor dit etentje en jammer genoeg heb ik niet veel van die gelegenheden" vertel ik. Ik hang de jurk weer weg en haal er een andere uit. "Ik denk dat deze wat geschikter is.." zeg ik

    Julia Miller
    "Ik ben er één tegengekomen die ik heel mooi vind, maar die is echt te netjes hiervoor," vertelt Amy. Ze pakt de jurk en houdt hem voor. "Mooi, maar echt meer iets voor een speciale gelegenheid, niet voor dit etentje en jammer genoeg heb ik niet veel van die gelegenheden." Ze hangt de jurk weer terug en pakt een andere. "Ik denk dat deze wat geschikter is..." zegt ze. Ik knik. "Ik denk dat die beter is inderdaad." Ik loop richting de kast en haal er een koraalkleurig cocktailjurkje uit. "Wat vind je van deze?" Ik houdt hem voor me en kijk Amy vragend aan,


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rosie Vanderwaal
    "Wat vond je ervan?" vraagt Matthew aan me, als de film is afgelopen. "Echt heel gaaf! Wil zeker de andere twee delen ook nog een keer zien!" zeg ik met een brede glimlach.
    Ik druk een kus op zijn lippen en kijk hem dan glimlachend aan. "Zo meneer, wat gaan we nu eens doen?" vraag ik aan hem, terwijl ik wat met de kraag van zijn shirt speel.


    Matthew Simon Collins

    "Echt heel gaaf! Wil zeker de andere twee delen ook nog een keer zien!" zei ze blij met een brede glimlach."De volgende keer ,zal ik de andere delen kopen voor je goed?"glimlach ik naar haar. Ze drukte een kusje op mijn lippen en glimlachte dan. "Zo meneer, wat gaan we nu eens doen?" vroeg ze me dan ,terwijl ze met mijn kraag speelde ,waardoor ik zachtjes grinnik."Wat wil jij doen ,mevrouw?" vraag ik haar grijnzend ,waarna ik een wat langere kus op haar lippen druk en met mijn tong tik tegen haar onderlip vragend om toestemming.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "De volgende keer zal ik de andere delen voor je kopen, goed?" vraagt hij glimlachend. "Helemaal goed," zeg ik glimlachend. "Wat wil jij doen, mevrouw?" vraagt hij grijnzend. Hij drukt een kus op mijn lippen en tikt met zijn tong tegen mijn onderlip. Ik haal mijn schouders op. "Ik vroeg aan jou wat we gingen doen hè, niet andersom," zeg ik lachend. Ik woel met mijn hand door zijn haar en kijk hem grijnzend aan.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Zoelle "Zoë" Niamh West.

    Ik keek naar de grond en daarna naar Cameron. Ik zag dat hij zijn arm nig steeds rond haar had en zuchtte. 'Ik ga maar eens..' Zei ik wat een vragemde blik van Aiden opleverde. 'Ik zie jullie wel weer..' Zei ik toen en ik drukte nog snel een kus op Aiden zijn wang voordat ik snel wegliep. Ik voelde de tranen achter mijn ogen prikken maar hield ze nog net binnen. Ik had werkelijk geen idee welke kant ik op liep.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Matthew Simon Collins

    Ze haalde haar schouders op en haalde haar lippen van de mijne af. "Ik vroeg aan jou wat we gingen doen hè, niet andersom,"zei ze lachend en ik grijnsde even. Ze woelde met haar hand door mijn haar en keek me grijnzend aan. "Ik weet wel wat ik wil doen."zeg ik met een wenkbrauw wiebel en druk nog een kus op haar lippen en ik zet mijn handen op haar heupen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH