• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens
    -Drew Aaron Matthew - MonkeySwag
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -Sam Davis - Sofinite
    -Fendron O'Connor - TragicYouth
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ze'ev Kesley - Dasskin
    -Pete James Johnson - Roww
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    --Reservering Karmin

    Meisjes
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Lilith Stone Alecia
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Dawn Elise Gyolio - Scairp
    -Juliet Cile - HippieDream
    --Reservering Aquari
    --Reservering Scairp
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    ...

    Invullen:
    Geslacht:
    Naam:
    Leeftijd:
    -Iedereen is tussen de 16 en de 20. Vandaar de term 'jongeren'.
    Uiterlijk (evt met foto):
    -bij iedere post link je deze foto in je naam, zeker in het eerste topics, dit is handiger.
    Innerlijk:
    -noem een paar karakterpunten en ligt deze kort toe. Het is geen bedoeling dat het een lange essay wordt en in de RPG ontwikkel je toch.
    Historie (evt.):
    Voorkeur voor kamer?:
    Extra:

    Het huis

    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Begin: iedereen komt net uit de skilift, waar ze in vier groepen van vijf worden gedeeld door meneer McEwan en mevrouw Sharp. (Deze groepen zullen voor de rest van de RPG gebruikt worden.) Ze krijgen een opdracht om tot het huis te komen. Instructies volgen in de RPG zelf.

    Oké, dit heb ik nog nodig:
    -De karakterpunten van Dawn Gyolio (Scairp)
    -Alles van Delilah Gerson en Gregor McEwan (MissAlice)
    -Ingevulde reserveringen van Karmin, Aquari en Scairp.

    Zolang dit niet compleet is, wordt er geen RPG gestart!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 14:20 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Alecia schreef:
    (...)

    Ik niet, ik moet altijd gewoon goed nadenken. Ik wil dat naam, karakter en foto in een perfecte balans zitten.


    Kijk, daar heb ik niet zo veel moeite mee d:
    en van mij hoeft het niet zo perfect te zijn, want perfectie bestaat niet :')
    Zolang het maar een leuke personage is waar ik me in kan vinden zodat ik de personage goed kan spelen.


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Kijk, daar heb ik niet zo veel moeite mee d:
    en van mij hoeft het niet zo perfect te zijn, want perfectie bestaat niet :')
    Zolang het maar een leuke personage is waar ik me in kan vinden zodat ik de personage goed kan spelen.


    zo zie ik het dus ook :)

    een personage ontwikkeld zich van zelf in de rest van de rpg bij mij ;p


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    (...)

    zo zie ik het dus ook :)

    een personage ontwikkeld zich van zelf in de rest van de rpg bij mij ;p


    Yep, bij mij ook (:


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Laten we samen naar de UK gaan ^^
    Wil ik ook wonen :c
    Ik voel me geadopteerd hier x'd
    iedereen is hier fkkng nederlands en ik ben de enige die liever engels spreekt, schrijft en leest..
    'T voelt alsof ik meer in Engeland thuis hoor dan hier in Nederland, niet dat ik me hier ook een beetje thuis voel in dit *pieep* land x')

    Lol, ik ben bijna al m'n spullen voor school blauw&zwart aan het maken :'D
    Ravenclaw Style! x'D
    M'n boeken zullen er ook blauw met zwart uitzien, kaft papier ^^
    De eerste keer dat ik zin heb in kaften :')
    En dan moet ik nog eeuwen wachten ook x'D


    Oke jullie zijn echt een stelletje spammers. 41 berichten!!
    Haha is goed hoor. (: Ik ben zelf eigenlijk half schots en kom al vanaf ik een baby ben in Engeland/Londen om dan door te rijden naar Schotland ;) En ik wil echt als ik me diploma heb gehaald super snel naar Engeland emigreren :) ( Gelukkig zal ik wat minder problemen hebben aangezien ik een Schots paspoort heb en een nederlands xD Ja vraag me niet waarom xD ) Maar ik voel me ook zo. Ookal schrijf ik niet lekker in Engels ik lees graag in engels praat graag in engels. En ik heb een *piep* hekel aan de nederlandse taal!! Maar ben je eigenlijk al vaak in Engeland geweest dan?
    Ravenclaw (H)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Haha, Ik ben nog nooooit in engeland geweest x'D
    Maar ik wéét gewoon dat ik me daar enorm thuis ga voelen..
    En ja, ik heb ook een hekel aan de nederlandse taal, het klinkt zo lelijk en verrot.. xd
    Volgend schooljaar ga ik met heel de eindexamenklas een week naar Londen, en ik weet bijna wel zeker dat ik me daat anders ga gedragen als hier xd
    Ik weet zeker dat ik daar niet zo onzeker en verlegen ben x'd

    En ik ben een Ravenclaw ^^
    Pottermore c:


    Little do you know

    Heb ook Pottermore. Ik ben er verslaaft aan xD Ach een ding: Londen is geweldig maar ik wil wel zeggen. Als jullie naar 1 of andere markt gaan: Raak niks aan. Serieus een keertje zag ik wat ik beter wilde bekijken. En toen gaf een vrouw me een tik op me hoofd. Ben woedend weggelopen en heb in het nedelerlands haar uitgescholden voordat ik wegliep xD Ach in Londen bloei je gewoon op ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Haha x'D
    Ja, Pottermore is geweldig.. Maar tis kut dat je niet verder kan in et derde boek -.-
    Oké, heel handig om te weten x'D
    Lol :')

    Btw,
    Caird (Scairp) heeft me zojuist gezegd dat ze haar rol niet kan invullen omdat haar laptop dood is,,
    ik weet niet hoe het bij de rest zit maar goed d:
    Vond het wel even handig om dit hier te melden.. (:

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 14:48 ]


    Little do you know

    Jup -.-' Maar het vreemde is wel dat de symbolen waardoor je naar de andere boeken kan enzo wel van alle andere boeken er staan maar als ik er op klik dan gebeurt er niks...

    Awh dat is kut. Maar ik heb er nooit problemen mee xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    HippieDream schreef:
    Jup -.-' Maar het vreemde is wel dat de symbolen waardoor je naar de andere boeken kan enzo wel van alle andere boeken er staan maar als ik er op klik dan gebeurt er niks...

    Awh dat is kut. Maar ik heb er nooit problemen mee xD


    Ja, dat ergert mij helemaal, dat het er wel staat maar je kan er niet op klikken ofzo x'd
    En het duurt nu echt al eeuwen voor hoofdstuk zestien er eindelijk is x.X

    tja, ik vind het wel een beetje jammer dat ze het niet op haar mobiel kan doen,,
    gewoon alvast een paar kleine dingen plaatsen en klaar is kees,,
    Foto hoeft niet perse dus het zou kunnen,,
    ik weet dat het stront irritant is om met je mobiel te moeten typen maar ik zou het wel gedaan hebben.. xd
    Maar oké, zij is mij niet en ik ben haar niet :')


    Little do you know

    Alecia schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar de hele tijd van 'ze vullen maar niks in, ik wil graag beginnen' werkt mij op m'n zenuwen :')


    Ik vind het best logisch dat iedereen dat zegt :') De meesten hebben het al ingevuld en willen beginnen maar als het door een paar mensen nog niet kan beginnen dan word ik daar best chagrijnig van :'D

    HippieDream schreef:
    Awh poor Bae. Waarom heb ik toch zo een gevoel dat hij heel erg van Juliet zal schrikken als hij haar kent? xD

    ohjeeeeeeee :c


    And right from that moment, you took my breath away.

    even 5 pagina's gemist, zit er nog wat boeiends bij?


    And right from that moment, you took my breath away.

    Alecia schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar de hele tijd van 'ze vullen maar niks in, ik wil graag beginnen' werkt mij op m'n zenuwen :')
    Ze hebben lekker pech wat mij aan gaat. Als jullie me zowat drukken op het te maken heb ik er hellemaal geen zin in. En als ik online ben geweest betekent dat niet dat ik op het forum zit. En omdat het vakantie is betekent het niet dat ik 24/7 de tijd heb. Ik ben nu op mijn telefoon dus je wacht maar lekker weer totdat ik weer op mijn moeders PC mag.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...) Ze hebben lekker pech wat mij aan gaat. Als jullie me zowat drukken op het te maken heb ik er hellemaal geen zin in. En als ik online ben geweest betekent dat niet dat ik op het forum zit. En omdat het vakantie is betekent het niet dat ik 24/7 de tijd heb. Ik ben nu op mijn telefoon dus je wacht maar lekker weer totdat ik weer op mijn moeders PC mag.


    Wauw. Op je telefoon kun je óók gewoon typen, het duurt alleen wat langer en de foto komt dan later, maar het kan. Ik heb het vaak genoeg gedaan. En je klinkt nu echt héél egoïstisch. Iedereen wacht nu op jou omdat jij de meeste punten nog moet, en dan reageer je zo?

    Sofinite schreef:
    (...)

    Ik vind het best logisch dat iedereen dat zegt :') De meesten hebben het al ingevuld en willen beginnen maar als het door een paar mensen nog niet kan beginnen dan word ik daar best chagrijnig van :'D


    Retweet :')


    Little do you know