• Hallo mensen!



    het leek ons een goed idee om een speciaal topic op het forum op te richten voor alle holebi's (homo's, lesbienne's en biseksuelen) op quizlet!
    Ben jij lesbisch, homo of bi? Dan is dit de plek om erover te praten. We hopen een soort groep op te zetten voor alle holebi's op quizlet en zo elkaar te leren kennen. Dit is natuurlijk wel op de voorwaarde dat je dit serieus neemt. Maar daar gaan we wel van uit.
    We willen een groep oprichten, niet alleen voor de mensen die graag willen praten over hun geaardheid en hoe ze hier me om moeten gaan (natuurlijk ook hiervoor) maar ook om gewoon als holebi's onder elkaar gezellig te kletsen over onderwerpen zoals: coming out, relaties, je crush, hoe je school/familie/etc. ermee omgaat en alles wat hieronder valt. Als je je wilt aanmelden, reageer dan even hier, zodat we weten wie je bent. Schrijf hierin iets over jezelf; wie je bent, hoe oud je bent, of je homo, bi of lesbisch bent, eventueel waar je woont, je hobbies, etc. we hopen en verwachten wel dat iedereen eerlijk is en we willen alleen mensen die er serieus over zijn. Als je twijfelt over je geaardheid mag je je natuurlijk ook altijd aanmelden, maar we richten ons natuurlijk wel alleen op de holebi's.
    Hieronder voorbeelden van ons:

    ChetUbetcha

    Hoi! Ik ben Marissa, ik ben 14 jaar oud en wordt 15 in augustus, Ik ben lesbienne. Ik hou van lezen, tekenen, schrijven, en muziek luisteren. en kijk verder graag tv-shows zoals doctor who, supernatural en game of thrones. Ik ben single, doe vwo en woon in Utrecht =D

    KillTheSun

    Hey, ik ben Marleen en ik ben 17. Ik ben bi. Daar kwam ik dit jaar achter door hopeloos verliefd te worden op een vriendin, dus het is nog vrij nieuw voor me. Ik ben net klaar met het vwo en ik ga ik september geschiedenis studeren. Verder ben ik dol op het luisteren naar mijn metalbandjes (klinkt enger dan het is), lord of the rings kijken, boeken lezen en schrijven. Mijn favoriete series zijn doctor who, game of thrones en community. Ik woon in Groningen en ik ben ook single

    Xx ChetUbetcha en KillTheSun

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 23:22 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik zie het eigenlijk ook als discriminatie als ik dat zo heel autistisch mag zeggen. Je propt mensen mensen eigenlijk in een hokje; 'jij mag wel meedoen want je bent homo en die ander niet, want die is hetero' Maar zo zie ik dat dan weer en ik prop mensen sowieso niet graag in hokjes. Net als het woord emo, welke idioot heeft het bedacht. Niet elke persoon die zich zo kleedt is daadwerkelijk vreselijk emotioneel of zelfs depressief zoals mensen denken.


    26 - 02 - '16

    Threnody schreef:
    (...)
    Mee eens. Het is dan net alsof je jezelf in een hokje propt, terwijl je (lijkt mij) toch juist gelijk wilt zijn aan anderen.


    Precies !(:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Alecia schreef:
    Ik zie het eigenlijk ook als discriminatie als ik dat zo heel autistisch mag zeggen. Je propt mensen mensen eigenlijk in een hokje; 'jij mag wel meedoen want je bent homo en die ander niet, want die is hetero' Maar zo zie ik dat dan weer en ik prop mensen sowieso niet graag in hokjes. Net als het woord emo, welke idioot heeft het bedacht. Niet elke persoon die zich zo kleedt is daadwerkelijk vreselijk emotioneel of zelfs depressief zoals mensen denken.


    This.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik hou ervan om mensen te definiëren als personen (geen mens, je hebt altijd personen die zichzelf als katachtige identificeren) die op andere personen vallen zodat je geen gezeik krijgt. (cat) Ik kan er niet zo goed tegen als mensen er uren over discussiëren, want eigenlijk heeft het zo weinig nut.
    Maar op zich heb je wel gelijk, met dat identificeren.



    quidquid excusatio prandium pro

    Wat een gezeik allemaal, terwijl er helemaal geen kwade bedoelingen achter zitten.

    Ik word verliefd op meisjes maar ik ben helemaal gek op jongens en ik vind dat gender enorm overrated is.
    Maar ik heb geen probleem met dit topic. Als er mensen zijn die hier gezellig willen praten, moet dat toch gewoon kunnen?

    Er bestaan toch ook groepen die alleen voor mannen zijn, alleen voor een bepaalde leeftijdsgroep, verenigingen voor mensen met die bepaalde vaardigheden of hobby's, enkel voor patiënten met die bepaalde ziekte, stoornis of verslaving, enkel voor mensen van een bepaalde afkomst?

    Is het dan niet juist discriminatie om de holebi-groep dit niet te laten doen?
    Dit soort groepen zijn vaak minderheidsgroepen, waardoor er meer nood aan is dan aan bijvoorbeeld een 'hetero-groep'. Er zijn allochtonengroepen omdat dit zowel de verbondenheid als de inclusie bevordert, maar 'Nederlander-groepen' met dezelfde bezigheden vind je niet zo snel, want daar is gewoon geen vraag naar.

    And you know what? That's okay!
    Want waar mensen nood aan hebben, dat moeten ze vooral gewoon DOEN.


    Did you know it, L, that shinigami only eat apples?

    here we go again ik val op meisjes en jongens. als dit topic weer een ruzie maak topic word ben ik weg doewii ˆˆ

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 19:40 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Het is geloof ik ook echt nooit goed voor sommige mensen :')

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 19:39 ]


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    Het is geloof ik ook echt nooit goed voor sommige mensen :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik snap er niet heel erg veel van maar ik ben Biseksueel haha. Ik snap dat met dat aanmelden niet echt of ben ik nu blond bezig? (bloos)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    Ik vind het altijd vreselijk om onderscheid te maken tussen mensen op basis van seksualiteit. Vooral omdat dit topic blijkbaar ook bedoeld is om over andere dingen dan dat te praten en nu mensen die hetero zijn buitengesloten worden.

    Hier sluit ik me bij aan. Jullie weten hoe het is om buitengesloten te worden omdat je bi/homo/lesbi bent. En in feite doen jullie hetzelfde nu.


    -

    Haha whut. Je moet je aanmelden bij jullie om erbij te horen? :'D


    -

    Genius schreef:
    Haha whut. Je moet je aanmelden bij jullie om erbij te horen? :'D


    Zoiets staat in de beginpost ja, snap er geen hol van. Niet dan ik me ook ga aanmelden, want net zoals die andere zeiden; Hetero's kunnen zich nu buitengesloten gaan voelen/worden buitengesloten, en dat is natuurlijk niet goed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Zoiets staat in de beginpost ja, snap er geen hol van. Niet dan ik me ook ga aanmelden, want net zoals die andere zeiden; Hetero's kunnen zich nu buitengesloten gaan voelen/worden buitengesloten, en dat is natuurlijk niet goed.

    Nou dat de hetero's zich buitengesloten gaan voelen boeit me niks. Moeten zich niet zo aanstellen :') Maar dat aanmelden slaat nergens op.
    Oh ben zelf gewoon hetero hoor. Denk ik :'D


    -

    Wrennah schreef:
    (...)
    Hier sluit ik me bij aan. Jullie weten hoe het is om buitengesloten te worden omdat je bi/homo/lesbi bent. En in feite doen jullie hetzelfde nu.

    Toevallig weet ik dat niet. Ik werd nooit buitengesloten op de middelbare school omdat ik lesbisch was.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Dit topic goed bedoeld, als je het er niet mee eens bent, dan ga je weg en negeer je het.
    Its not that hard...


    ©1998