• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?


    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cherbourg schreef:
    You want a miracle? Be the miracle.


    BRUCE ALMIGHTY! Serieus, net dacht ik daar ook aan, haha. It helps.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Serieus, ik ga nu geen moeite meer voor jou doen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Stahp please.


    26 - 02 - '16

    Zoveel zin in maandag :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben weer helemaal blij als ik aan Londen denk. Whieeeeewh. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Assassin schreef:
    (...)

    Sommige mensen willen gewoon blijkbaar heel graag zo'n topic aanmaken terwijl anderen zijn gewend dat degene met de laatste reactie dat doen. :'D

    OT: Sommige mensen mogen hun eigen raad wel eens opvolgen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Barnabas schreef:
    Ik ben weer helemaal blij als ik aan Londen denk. Whieeeeewh. ^^


    Londen is awesome :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb een nieuwe verslaving ontdekt: stracciatella kwark. NOMNOMNOM <3


    -

    Okay. Forget going out and dancing, I'll settle for just getting drunk and texting the cute dude. Mhihi.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ugh, na een dag lang haar puppy te spelen en aardig doen tegen mensen die je een mepje wil verkopen, moet ik thuis komen en nog steeds werk doen? Alsof er iets mis is met jouw eigen handen.


    -

    Marsijs!


    Your make-up is terrible

    You succeed well with your weight loss húh?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    The fuck am I watching? O.o


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Assassin schreef:
    (...)

    Sommige mensen willen gewoon blijkbaar heel graag zo'n topic aanmaken terwijl anderen zijn gewend dat degene met de laatste reactie dat doen. :'D

    OT: Sommige mensen mogen hun eigen raad wel eens opvolgen.


    Oké, ik ben confused: bij de meeste topics is toch gewoon wie het ,,snelste" is? Of is het hier met de laatste? Lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    God, dat was nog eens een mooi waargebeurd boek, al voelde ik me bijna schuldig over mijn 3 ijsjes toen ik het las. x_x


    Your make-up is terrible