• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Crave schreef:
    (...)

    Well, ik neem aan dat dit over dat nieuwsbrieftopic gaat? :3 Ik hoop niet dat ik zo butthurt overkwam :'D Want dat ben ik totaal niet haha, ik wilde alleen aangeven dat het niet altijd zo hoeft te zijn, maar in dit geval wel zo kon lijken aangezien Justine en ik elkaars stories aanraadde. Wat Nikki aankaartte zal zeker wel enige waarheid in zitten.

    Neuh, jij reageerde wel normaal. Ik had het eigenlijk over het algemeen en niet over dat topic alleen ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    fireflower schreef:
    (...)hmmm -.- mensen moeten gewoon leren geen ruzie te zoeken en overal door op hun teentjes getrapt te zijn.
    het kan een keer gebeuren tuurlijk, maar wees dan mans genoeg om ff je excuses aan te bieden xD


    En mensen moeten ook leren andermans mening en visie op iets te respecteren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik merk dat ik nog steeds denk als een mod, lol. Ik loop telkens te bedenken of iets wel tactisch / handig is.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 23:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Morgen eerste dag echt werken en niet als stagiaire.. Ik ben nerveus. :')

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 23:22 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Meeeh :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    En mensen moeten ook leren andermans mening en visie op iets te respecteren.
    mee eens, ik ben voorstander van vrijheid van meningsuiting maar wederom je kan je mening op verschillende manieren uitleggen.
    en veel mensen kiezen toch niet de meest tactvolle manier.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Voiceless schreef:
    Morgen eerste dag ėcht werken en niet als stagiaire.. Ik ben nerveus. :')

    Succes! Lukt je wel :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hmm, Q voelt tegenwoordig als een grote school waar ik eerst veel mensen van kende, maar toen niet meer.. :')

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 23:23 ]


    You are beautiful, you are love.

    Het zijn ook altijd dezelfde personen die het hier op Q verneuken. :Y)
    Als twee personen werden geband, was het hier een heeeeeel stuk rustiger.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Father schreef:
    (...)
    Succes! Lukt je wel :Y)


    Haha, dankjewel! (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ow wieeeeee ik ben over de duizend post xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik verveel me!


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Ik verveel me!

    Woehoeee. *O*


    -

    Sigh, en nu doe je dus alwéér zo.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dit doet mij alleen maar meer breken. Ik weet het echt niet meer.


    •*• Lululu •*•