• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

I don't even miss you. I think.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

If only I could kill and get away with it.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Barnabas schreef:
    Het zijn ook altijd dezelfde personen die het hier op Q verneuken. :Y)
    Als twee personen werden geband, was het hier een heeeeeel stuk rustiger.

Persoonlijk denk ik dat 't er al een stuk vrolijker op zou worden als dit topic er niet was. Serieus, iedereen die een beetje elkaar loopt af te zeiken. Waarom maakt niemand een 'Post hier je haat aan Q'ers' topic aan?

i put the fun in funeral

Frustrations, het is maar goed dat er niemand in de buurt zit, anders had hij/zij iets tegen zijn/haar hoofd gekregen

To the stars who listen — and the dreams that are answered

I feel like licking somone tonight. Oh stupid urges, stahp *.*

No growth of the heart is ever a waste

Hashirama schreef:
    I feel like licking somone tonight. Oh stupid urges, stahp *.*
    xD this made me laugh

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

waarom zit je nu niet naast me? (no_chears)

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Ja hoor, dames en heren...

Misschien zou je zelf maar eens weg moeten gaan met je negativiteit, dat lost ook een hoop op. :'D En nu wil ik naar bed, ik ben zenuwachtig voor morgen.

Your make-up is terrible

Spam, spam everywhere. Again.

I must admit, I spam this topic a lot. Whoops.
    Ik vraag me af of de zin die ik zojuist heb geschreven in mijn verhaal klopt en of het niet te ver gaat... hm. :'D

Ik mis je zo :(

· You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

En het darten is gedaan! Of nouja, voor mij dan. De finale is nu bezig, ik ben er net uit, helaas. Was wel weer reuze gezellig! :Y)

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

The odds are néver in our favor.

Ik wil naar huis.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."