• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ugh, verwend kutwijf. >.>


    The odds are néver in our favor.

    fireflower schreef:
    (...)ik weet niet sinds wanneer je geen mod meer bent maar dit is nu 4/5 dagen achter elkaar zo ˆˆ

    Ik ben sinds 2 juli geen mod meer. 4/5 dagen geleden was dus 3/4 Juli. Redelijk dicht bij elkaar ;p

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 23:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ugh, je bent echt best leuk >.<
    Het zou helpen als je minder aardig was en niet dezelfde humor had...


    i put the fun in funeral

    Fucking nostalgia.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Mweh I'm jealous, ik heb geen ps dus kan het niet spelen. :c
    Heb het wel helemaal afgekeken bij Pewdiepie maarja, kijken en zelf spelen is toch wel een verschil. :'D

    *brofist*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Father schreef:
    Iedereen lijkt echt butthurt de laatste tijd, zelfs als iemand normaal reageert is dat niet goed genoeg. Valt me echt op sinds ik geen mod meer ben, daarvoor was het een stuk, I don't know, rustiger / normaler? Kan ook zijn dat ik het mis heb hoor, maar het valt me nu wel heel erg op.


    Well, ik neem aan dat dit over dat nieuwsbrieftopic gaat? :3 Ik hoop niet dat ik zo butthurt overkwam :'D Want dat ben ik totaal niet haha, ik wilde alleen aangeven dat het niet altijd zo hoeft te zijn, maar in dit geval wel zo kon lijken aangezien Justine en ik elkaars stories aanraadde. Wat Nikki aankaartte zal zeker wel enige waarheid in zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Balen.


    Tijd voor koffie.

    Crave schreef:
    (...)

    Well, ik neem aan dat dit over dat nieuwsbrieftopic gaat? :3 Ik hoop niet dat ik zo butthurt overkwam :'D Want dat ben ik totaal niet haha, ik wilde alleen aangeven dat het niet altijd zo hoeft te zijn, maar in dit geval wel zo kon lijken aangezien Justine en ik elkaars stories aanraadde. Wat Nikki aankaartte zal zeker wel enige waarheid in zitten.


    Volgens mij ging het een beetje over de afgelopen dagen hier op Q en alles wat er gebeurd is. In mijn ogen kwam jij in ieder geval totaal niet zo over, gewoon een normaal antwoord terug op die van mij.


    Your make-up is terrible

    Father schreef:
    (...)
    Ik ben sinds 2 juli geen mod meer. 4/5 dagen geleden was dus 3/4 Juli. Redelijk dicht bij elkaar ;p
    hmmm -.- mensen moeten gewoon leren geen ruzie te zoeken en overal door op hun teentjes getrapt te zijn.
    het kan een keer gebeuren tuurlijk, maar wees dan mans genoeg om ff je excuses aan te bieden xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oh dear.


    -

    Father schreef:
    (...)
    Ik ben sinds 2 juli geen mod meer. 4/5 dagen geleden was dus 3/4 Juli. Redelijk dicht bij elkaar ;p


    Waarom ben je geen mod meer? ;o


    You are beautiful, you are love.

    Assassin schreef:
    (...)

    Volgens mij ging het een beetje over de afgelopen dagen hier op Q en alles wat er gebeurd is. In mijn ogen kwam jij in ieder geval totaal niet zo over, gewoon een normaal antwoord terug op die van mij.


    Gelukkig maar! Want dat was inderdaad de bedoeling dat het normaal overkwam [:

    Q zit gewoon even in zijn ongesteldsheidperiode -hoop ik, want dat betekent dat er ook snel een einde komt aan irritaties ghehe-


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    fireflower schreef:
    (...)hmmm -.- mensen moeten gewoon leren geen ruzie te zoeken en overal door op hun teentjes getrapt te zijn.
    het kan een keer gebeuren tuurlijk, maar wees dan mans genoeg om ff je excuses aan te bieden xD

    Jij kunt er ook wat van hoor ;p Maar het viel me gewoon op. Kan ook zijn dat ik gewoon een verband zie dat er niet is xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Macabre schreef:
    (...)
    *brofist*

    Hey, another bro! c:
    *Brofist*

    Elvenking schreef:
    (...)
    Hey, another bro! c:
    *Brofist*


    Bro's, bro's BRO'S. Come with me bro's!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'