• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hou eens een keer op met eten! Zie je niet hoe slecht dit voor je is?

    Conquistador schreef:
    (...)

    Misschien heeft de ander ze verwijderd van diens kant, en dat het bij jou dan ook weg is daardoor? Verder zou ik het niet weten.


    OT: Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om naar jou toe te gaan. Maar we moeten wel de kaartjes kopen en ik wil zo graag naar het concert!! *sigh* dan maar naar je toe gaan.. :c


    Zou wel raar zijn, van mijn verstuurde berichten is niets terug te vinden en ook mijn ontvangen niet.


    Your make-up is terrible

    Blargh, irritante kerel ook altijd. Ga lekker je eigen server verneuken en laat die van ons alleen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Door die moshpit kan ik niet meer naar dit nummer luisteren.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Assassin schreef:
    (...)

    Zou wel raar zijn, van mijn verstuurde berichten is niets terug te vinden en ook mijn ontvangen niet.


    Hmm.. das best vaag inderdaad. Pb een mod met de vraag om uitleg anders? En dan de mod wiens pb's je niet meer hebt, lijkt mij. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Father schreef:
    Blargh, irritante kerel ook altijd. Ga lekker je eigen server verneuken en laat die van ons alleen.


    't Is misschien niet grappig bedoeld, maar ik heb gelachen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    (...)

    't Is misschien niet grappig bedoeld, maar ik heb gelachen.

    Waarom D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Conquistador schreef:
    (...)

    Hmm.. das best vaag inderdaad. Pb een mod met de vraag om uitleg anders? En dan de mod wiens pb's je niet meer hebt, lijkt mij. :p


    Maar ik weet niet meer welke mod het was. (cat)
    En de zoekfunctie van mijn pb's doet het ook al niet, gaat lekker. 8D


    Your make-up is terrible

    Father schreef:
    (...)
    Waarom D:


    Het klonk zo droogjes.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar ik weet niet meer welke mod het was. (cat)
    En de zoekfunctie van mijn pb's doet het ook al niet, gaat lekker. 8D


    O.. ja dat gaat inderdaad erg lekker dan :'D
    Pb gewoon alle mods om hetzelfde probleem, of ga gewoon ''iene miene mutte'' doen en kies daarmee een mod uit die je het probleem pb't :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lolicia schreef:
    (...)
    Omg, nou je bent niet de enigste hoor. Big Tasty! :9~
    hahaha ik heb het toch maar niet gedaan was eindelijk 5 kilo kwijt xD maar een mens mag verlangen toch?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ben benieuwd of ik de enige ben die dit doet: 'black' intoetsen op google en dan inzoomen op een zwart vlak, zodat ik mijn weerspiegeling kan zien. Omdat ik te lui ben om naar een spiegel te lopen. (:


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Ben benieuwd of ik de enige ben die dit doet: 'black' intoetsen op google en dan inzoomen op een zwart vlak, zodat ik mijn weerspiegeling kan zien. Omdat ik te lui ben om naar een spiegel te lopen. (:


    Ik dénk van wel...
    (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Folklore schreef:
    Ben benieuwd of ik de enige ben die dit doet: 'black' intoetsen op google en dan inzoomen op een zwart vlak, zodat ik mijn weerspiegeling kan zien. Omdat ik te lui ben om naar een spiegel te lopen. (:


    Omfg een mede maatje! Ik doe dat ook! :'D


    OT: Ze haddden het over een snelfunctie waarmee je snel topics vinden kunt en dat dat vervelend is... maar ik zie het niet eens???? :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oké, toch niet. xd


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28