• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    It's too hot to be outside, sod off parent D:


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Vakanties zijn echt zo saai. (no_chears)
    Het is dat ik nog op vakantie ga, maar anders... :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Pompeji schreef:
    (...)

    Het klonk zo droogjes.

    Oh zo. Ja daar ben ik goed in.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Oh zo. Ja daar ben ik goed in.


    Ja, daar heb je 'n punt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    En ook niet eens sorry zeggen. En dan zielig gaan lopen doen. Jezus kerel, doe normaal.


    -

    Pfft,nieuwe blouse naar de haaien. Ik vond hem heel mooi. Why,o,why? D:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Yeah! Robbery in Eindhoven :'D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Het verbaast me hoe actief ik tot nu toe bezig ben deze vakantie, had verwacht zeven weken non-stop achter mijn laptop te zitten :'].


    i put the fun in funeral

    There goes John Jacob Jingleheimer Schmidt!
    Da da da da da da da da


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mijn pols doet zo'n pijn :C Ik haat het echt. Mijn polsen kunnen niet veel hebben ofzo want dan doet de linker super pijn en dat gaat na weekje over. Dan doet de rechter hetzelfde, en dat wisselt zo af.


    -

    Een gesloten afdeling? Echt, ben ik dan zo gek in mijn hoofd? Mag hopen van niet.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Barnabas schreef:
    Vakanties zijn echt zo saai. (no_chears)
    Het is dat ik nog op vakantie ga, maar anders... :'D

    Conquistador schreef:
    (...)

    Omfg een mede maatje! Ik doe dat ook! :'D


    OT: Ze haddden het over een snelfunctie waarmee je snel topics vinden kunt en dat dat vervelend is... maar ik zie het niet eens???? :'D


    Jeej, I'm not alone. :3


    You are beautiful, you are love.

    Misschien verwarde ik mijn fantasie met de realiteit en zie ik dingen die er gewoon niet zijn.
    Jammer om toe te geven, maar het was te mooi om waar te zijn.
    It's just me, myself and I...Like always. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ennnn we gaan skeeleren 8D
    Wacht
    Ik kan niet skeeleren D:


    i put the fun in funeral