• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Gosh meid, SHUT UP!!! Moet je echt altijd proberen alles te verpesten?


    -

    IK WIL NIET ZIEK ZIJN :(:(:(
    En morgen ook nog het ziekenhuis in voor dat onderzoek D:


    Life is hard and then we die

    Yup, want daar hou ik van. :3


    Your make-up is terrible

    Lol

    Ik ga nu dus hardlopen met mijn hond met snoeiharde muziek op. Ik ben alles even helemaal zat olé!

    Ik kan echt niet tegen dit warme weer. :c
    Alles is opgezet en voelt branderig aan.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gisteravond The Last of Us gekocht, nu al op 70%. Ach ja joh.


    Caution first, always.

    Smaug schreef:
    Gisteravond The Last of Us gekocht, nu al op 70%. Ach ja joh.

    Mweh I'm jealous, ik heb geen ps dus kan het niet spelen. :c
    Heb het wel helemaal afgekeken bij Pewdiepie maarja, kijken en zelf spelen is toch wel een verschil. :'D

    Aslakfjlfk So much adrenaline, so many memories, god I can't handle this anymore!

    Hopelijk heb ik nu een betere nachtrust


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Laatste dag in Spanje. Mijn koffer houd ik ingepakt voor New York en Milaan ;D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ben zojuist compleet ingestord. Ik wil je echt niet kwijt. Het is mijn schuld.


    •*• Lululu •*•

    Iedereen lijkt echt butthurt de laatste tijd, zelfs als iemand normaal reageert is dat niet goed genoeg. Valt me echt op sinds ik geen mod meer ben, daarvoor was het een stuk, I don't know, rustiger / normaler? Kan ook zijn dat ik het mis heb hoor, maar het valt me nu wel heel erg op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Iedereen lijkt echt butthurt de laatste tijd, zelfs als iemand normaal reageert is dat niet goed genoeg. Valt me echt op sinds ik geen mod meer ben, daarvoor was het een stuk, I don't know, rustiger / normaler? Kan ook zijn dat ik het mis heb hoor, maar het valt me nu wel heel erg op.
    ik weet niet sinds wanneer je geen mod meer bent maar dit is nu 4/5 dagen achter elkaar zo ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hak die knoop nou eens door. Aan die besluiteloosheid van jullie heb ik ook niks -_-'


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"