• Hebben jullie dat ook weleens? Dat je iets vindt in een boek dat je van de bibliotheek hebt geleend? Ik was vandaag in de bieb en toen heb ik wat boeken voor in de vakantie meegenomen, en daar zat zo'n raar briefje in. Volgens mij was het van vakantievriendin naar vakantievriendin, en het zat er al een tijdje in (1 april, was de datum dat die brief was verzonden).

    Hebben jullie ook weleens een boek van de bieb geleend waar iets in zat van de vorige eigenaar?


    Searching heavens for another earth

    Af en toe het bonnetje van de vorige lezer. Niets bijzonders dus.


    Caution first, always.

    Ik vond alleen maar boekenleggers en bonnetjes. Niet echt interessant dus.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Shion schreef:
    (...)

    Hebben jongens die niet altijd..?

    uhu, maar om in een kinderboek nu een penis te gaan tekenen, beetje ver.


    -

    Father schreef:
    Ik vond alleen maar boekenleggers en bonnetjes. Niet echt interessant dus.


    Chaos is a ladder.

    Een kerstkaart :')


    Tijd voor koffie.

    Belacqua schreef:
    Het bonnetje van de vorige lener, haha. Dus ik kon zien wie dat was, maar ik kende die persoon verder niet. Verder heel vaak pentekeningen en andere dingen die je er helaas niet meer uit kunt halen ):


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Knight schreef:
    Nu ben ik benieuwd naar wat er in die brief stond (cat). Op boekenleggers, die vol met ezelsoren zitten, na heb ik nooit wat gevonden in die boeken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb ooit, toen ik klein was, een tekening gevonden in een kinderboek dat ik geleend had..
    Verder enkel bonnetjes


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Haha, laatst was ik met mijn vriendin in de bibliotheek en zij was aan het lachen.
    Dus ik kijken was het een boek genaamd ‘waar zit die g-spot dan?’ dus ik nam hem over, viel er een bonnetje uit van de vorige lener.
    Het was zo’n jongen die bij mij op school zat haha, ik ging he-le-maal stuk.

    Af en toe bonnetjes en kruimels.
    Al laat ik zelf ook nog wel eens kruimels en kattenharen in een boek achter... Katten vinden het nog wel eens leuk om over boeken te lopen, terwijl je aan het lezen bent.


    Stenenlikker

    Ik werk in de bibliotheek en soms komt er wat uitvallen. Interessante dingen stop ik in mijn zak :3


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Als ik de eerste ben die een boek uitleent (wat best vaak is) dan zitten er vaak nog van die bladwijzers tussen. Altijd leuk maar zo useless. :Y)


    Let the Night embrace you

    Assassin schreef:
    Grappig haha. Nee, ik vind die dingen eigenlijk nooit, maar ik ben dan ook al in geen jaren in de bibliotheek geweest. Volgens mij vooral omdat je na je 16de voor een abonnement moest gaan betalen en ik de boeken dan gewoon kocht.


    16e al? Wij pas vanaf 18 jaar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bonnetjes en nerdfighter notities


    Ex astris, sciencia

    Elvenking schreef:
    Ik heb wel eens kassabonnetjes gevonden tussen boeken, maar die waren zo gesleten dat ik niet meer kon lezen wat erop stond. :'D


    ©1998