• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles: Paynlinson -> Laat het niet blijken, maar de angst om vrienden kwijt te raken.
    -Liam James Payne: OldHeaven -> Dood gaan, lepels en gepest worden/ iemand zien die gepest wordt.
    -Niall James Horan: Nathness -> Claustrofobie en angst om vrienden te verliezen.
    -Louis William Tomlinson: Licorne -> Oud worden, dierbaren verliezen/zien lijden, zijn allergrootste dromen kapot zien gaan.
    -Zayn Jawaad Malik: Depay-> Donker en hoogtes
    .

    Meisjes:
    - Rosemay Autumn Lockheart Paynlinson -> Dat haar gedrag en gedachten een keer tot slechte dingen gaan lijden.
    - Aleyna Enith Raphana Licorne -> Belonefobie, Emetofobie en faalangst.
    - Catherin ‘Cat’ McDevin Rider -> Taphefobie en lichte vorm van astrafobie
    - Cadwyn Delyth Treaty Abelard -> Vuur
    - Jasmine Jose Parker MonkeySwag -> Kleine ruimtes, donker en haar vader
    - Rhine Meredith O'Dell After -> De dood.
    - Shanna Lauren Smith Aquari - Spinnen, onweer/bliksem en duisternis.


    Kamerindeling:
    - Gereserveerd & Cadwyn
    - Liam & Rhine
    - Louis & Harry
    - Catherin & Shanna
    - Niall & Rosemay
    - Aleyna & Zayn





    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Alleen Paynlinson en Licorne maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.[/b]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 12:29 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Ex- vriendin Niall
    Naam: Rosemay Autumn Lockheart
    Leeftijd (16-21): 17 jaar, 14 Februari
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Rosemay is spontaan, vriendelijk en eerlijk. Ze uit haar mening snel en is niet bang om af en toe een brutale opmerking te maken. Ze is extravert en af en toe nogal speels, mocht ze in een vreselijk goed humeur zijn. Rosemay wordt vaker afgebeeld als een zorgeloos en vrolijk meisje dat altijd een glimlach op haar gezicht heeft. Toch is Rose erg gevoelig voor kritiek en valse opmerkingen. Ze zal nooit tonen aan de buitenwereld dat ze ook een zwakkere kant heeft, aangezien ze maar al te goed weet dat mensen hier enkel op zouden gaan doelen. Meestal sluit ze zichzelf dan op in haar slaapkamer om tot rust te komen en alles weer te verwerken.
    Rose vertrouwt mensen heel snel en maakt makkelijk vrienden, maar als je haar vertrouwen schaadt kun je er zeker van zijn dat ze vreselijk teleurgesteld is en af en toe nog wel eens boos. Boos kan ze enkel nooit lang zijn, want het lachen staat haar beter aan. Maar met pijn en verdriet wilt ze nog wel eens tijden rondlopen, ze kropt het vaak op totdat het eens eruit zal komen.
    Dat Rose erg vriendelijk is ingesteld, betekent niet dat ze nooit uit een gemene hoek kan komen. Als iemand uithaalt naar haar familie of vrienden springt ze direct in de verdediging en bijt ze van zichzelf af met gemene opmerkingen. Ook heeft ze een hekel aan mensen die denken dat ze enkel uit perfectie bestaan en mensen waarvan ze denkt dat ze nogal 'nep' zijn. Deze mensen laat ze snel links liggen, maar ze zal niet gemeen reageren. Negeren is ook een kunst.
    Rose staat nogal vreemd tegenover verlegenheid. Ze houdt er niet van, maar wil stille en verlegen mensen vaker als haar vrienden bekronen. Ze vindt het een uitdaging om deze mensen te helpen, maar doet er niet altijd de moeite voor. Verder is Rose meer one-of-the-guys dan iemand met veel vriendinnen. Haar vriendinnen zijn op één hand te tellen, terwijl ze met jongens vaak veel makkelijker wegloopt. Als vrienden uiteraard.
    Uiterlijk:


    Extra: Rose is de ex-vriendin van Niall.
    De bekendheid rondom haar vriendje en zichzelf kon ze niet aan. Nou ja, het was niet de bekendheid, maar de haat die beide jonge mensen kregen. Aangezien het breekbare meisje bijna niet tegen de kritiek kon en ook niet langer niet langer aangezien hoe de haat bij Niall steeds meer werd door dat. Het was een moeilijke beslissing waar ze voorstond, maar de littekens die bewijs waren voor dat het haar echt teveel was, heeft uiteindelijk de doorslag gegeven.
    Al het gebeuren was uitgelopen op een ruzie waardoor ze eigenlijk ook niet meer normaal met de blonde jongen door een deur kan.
    De ergste nachtmerrie/bang voor: Dat haar gedrag en gedachten een keer tot slechte dingen gaan lijden.

    (Aanpassingen komen later, als ik mijn laptop weer heb. )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik zal alles even aanpassen en natuurlijk ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dan ga ik nu mijn rol invullen.

    Pff, mijn buik staat op ontploffen. Maar de jongen bij de snackbar is zo cute en volgens mij vindt hij dat ook wel van mij. En ja, dan ben ik zoiemand die spul blijft halen. (Ze hebben er niet alleen patat, hoor. Energy, ijs, dat soort dingen)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Zaynie
    Naam: Zayn Jawaad Malik
    Leeftijd (16-21): Zayn is 19 jaar oud.
    Nationaliteit: Zayn is Brits.
    Karakter: Zayn lijkt een echte badboy, al snapt hij zelf niet echt waardoor dat komt. Als je Zayn echter leert kennen, is het een héél stille jongen die zich zo veel mogelijk probeert af te sluiten van iedereen, en liever op zichzelf ergens is, maar naarmate hij iemand langer kent, komt hij steeds losser en losser en leer je hem pas écht kennen. Zayn kan nogal snel agressief worden maar dit probeert hij altijd onder controle te houden.
    Uiterlijk:



    Extra: Zayn rookt.
    De ergste nachtmerrie/bang voor: Zayn is bang voor hoogtes en hij heeft het ook niet zo op het donker. Hij haat het dan ook om alleen te zijn in het donker.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 22:07 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rol: If it's allright, Harry's girlfriend.
    Naam: Rhine Meredith O'Dell Ik weet het niet, ik heb ineens wat met de namen Meredith en O'Dell.
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Just a British bitch.
    Karakter: Als je het hebt over een partybeast, dan heb je het over Rhine. Ze wil zo veel mogelijk uitproberen, ook als het negatief uit kan pakken. Rhine is een echte durfal en zal dan niet snel terugdeinzen voor iets engs. Ze heeft dan ook maar een angst. De dood. Al laat ze dit niet zien, ze is er letterlijk als de dood voor. Ze feest al haar problemen weg, en is er dan ook erg blij mee goed bevriend te zijn met One Direction. Ze doet het niet om het geld natuurlijk, maar dit is voor haar wel mooi meegenomen. Ze is niet bang om haar mannetje te staan en deinst ook zeker niet terug voor een gevecht. Ze is vrij sterk.
    Uiterlijk:


    Rhine is een mooi meisje met blauw-groene ogen. Haar huid is vrijwel egaal, op een paar littekens na als het te bond werd. Ook heeft ze een mooie verzameling blauwe plekken doordat ze op voetbal zit, en hier erg agressief in is.
    Extra: Again: If it's allright, Harry's girlfriend.
    De ergste nachtmerrie/bang voor: De dood.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 18:55 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik een meisje? Als er nog 1 is x]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik heb mijn angst aangepast, maar ga Kat nog verder uitwerken, dus ze is nog niet helemaal af


    Happy Birthday my Potter!

    Aquari schreef:
    Mag ik een meisje? Als er nog 1 is x]


    NICHELLLEEEEEE (kitty)

    Natuurlijk (:

    @Rider is goed (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Paynlinson schreef:
    (...)

    NICHELLLEEEEEE (kitty)

    Natuurlijk (:

    @Rider is goed (:


    NAOMIIIII *Wilt ook een stoere Hello Kitty smiley :[ *

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 18:00 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    (...)

    NAOMIIIII *Wilt ook een stoere Hello Kitty smiley :[ *


    HIII en alsjeblieft (kitty)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zou ik Liam mogen?
    Vul hem vanavond in.

    Rol: Meisje.
    Naam: Aleyna Enith Raphana.
    Leeftijd (16-21): 19 jaar, geboren op 17-09-1993
    Nationaliteit: Half Brits, half Italiaans.
    Karakter: Aleyna is een wispelturig meisje. De ene keer wil ze het een, de andere keer het ander. Ze is slecht in keuzes maken. Aleyna kan nogal bitchy uit de hoek komen, maar meestal bedoeld ze het niet gemeen. Dit komt omdat ze altijd zegt wat ze denkt. Mensen die haar nog niet zolang kennen moeten daarom vaak aan haar wennen.
    Aleyna is altijd wel in voor een grapje of een lolletje, ze is een vrolijk meisje. Ze is niet snel bang, althans: Ze toont het niet snel. Geef je haar een rare opdracht, doet ze hem zo. Gras eten? Midden in de winter in bikini rondlopen? Voor haar is niets te gek.
    Aleyna is redelijk goedgelovig. Ze gelooft bijna alles wat je zegt, behalve die dingen die echt te raar zijn om de waarheid te kunnen zijn.
    Ze is geen ochtendmens, en heeft regelmatig last van een flink ochtendhumeur. Dan kun je haar beter maar even met rust laten, want dan is ze echt niet te genieten.
    Aleyna is niet iemand die goed geheimen kan bewaren. Niet omdat ze het niet wil, maar omdat ze zo'n flapuit is die het dan per ongeluk toch vertelt, ook al was het niet haar bedoeling.
    Uiterlijk:



    Extra: Ze is de beste vriendin van Liam. Aleyna kent Liam al heel lang, sinds de peuterschool. Ze zijn nog steeds beste vrienden.
    De ergste nachtmerrie/bang voor: Aleyna heeft last van Belonefobie (angst voor naalden), Emetofobie (het zien van braken/braaksel) en faalangst.


    "Family don’t end in blood”

    Rol: Little Irish Leprachaun
    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd (16-21): 19 years young
    Nationaliteit: Ierse
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor: Hij is bang zijn vrienden te verliezen. Ook heeft hij claustrofobie.

    Rest komt later.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 18:18 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik heb haar nog wat aangepast en redelijk afgemaakt. Wel een grote kans dat ik het innerlijk nog ga uitbreiden. Haar naam is trouwens Rhine Meredith O'Dell


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik Liam reserveren?


    I can't define who I am.