• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles: Paynlinson -> Laat het niet blijken, maar de angst om vrienden kwijt te raken.
    -Liam James Payne: OldHeaven -> Dood gaan, lepels en gepest worden/ iemand zien die gepest wordt.
    -Niall James Horan: Nathness -> Claustrofobie en angst om vrienden te verliezen.
    -Louis William Tomlinson: Licorne -> Oud worden, dierbaren verliezen/zien lijden, zijn allergrootste dromen kapot zien gaan.
    -Zayn Jawaad Malik: Depay-> Donker en hoogtes
    .

    Meisjes:
    - Rosemay Autumn Lockheart Paynlinson -> Dat haar gedrag en gedachten een keer tot slechte dingen gaan lijden.
    - Aleyna Enith Raphana Licorne -> Belonefobie, Emetofobie en faalangst.
    - Catherin ‘Cat’ McDevin Rider -> Taphefobie en lichte vorm van astrafobie
    - Cadwyn Delyth Treaty Abelard -> Vuur
    - Jasmine Jose Parker MonkeySwag -> Kleine ruimtes, donker en haar vader
    - Rhine Meredith O'Dell After -> De dood.
    - Shanna Lauren Smith Aquari - Spinnen, onweer/bliksem en duisternis.


    Kamerindeling:
    - Gereserveerd & Cadwyn
    - Liam & Rhine
    - Louis & Harry
    - Catherin & Shanna
    - Niall & Rosemay
    - Aleyna & Zayn





    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Alleen Paynlinson en Licorne maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.[/b]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 12:29 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider schreef:
    (...)

    Whaha, de kamer van Shanna en Cat gaat hem echt speasen als het gaat onweren :p als dit daadwerkelijk de indeling wordt


    Dat is dan inderdaad waar :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Okey, Liam zit dus bij Rhine, als ik het goed begrijp.

    OldHeaven schreef:
    Okey, Liam zit dus bij Rhine, als ik het goed begrijp.


    Als dit echt de indeling word wel.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Paynlinson schreef:
    (...)

    Als dit echt de indeling word wel.


    Het is wel eerlijk, hoewel ik mij nog steeds afvraag of er wat terecht gaat komen van die indeling


    Happy Birthday my Potter!

    Paynlinson schreef:
    (...)

    Als dit echt de indeling word wel.


    Ik vindt alles in iedergeval prima.

    Rider schreef:
    (...)

    Het is wel eerlijk, hoewel ik mij nog steeds afvraag of er wat terecht gaat komen van die indeling


    Het is ook eerlijk, maar daar kan ik eigenlijk geen antwoord opgeven.
    Aan de ene kant is het misschien wel handig als je kijkt naar de laatste keer, al is het maar als richtlijn, maar aan de andere


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik zou hem gewoon aanhouden en kijken wat er gebeurd. Ik zou vooral de verhaallijn in de gaten houden, want die was de vorige keer compleet weggevallen. Maar dat kwam ook omdat het grootste gedeelte niet meer reageerde denk ik

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 22:19 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Ik zou hem gewoon aanhouden en kijken wat er gebeurd. Ik zou vooral de verhaallijn in de gaten houden, want die was de vorige keer compleet weggevallen. Maar dat kwam ook omdat het grootste gedeelte niet meer reageerde denk ik


    Dan doen we dat gewoon en dat laatste kan ik niet veel meer over zeggen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Abelard schreef:
    Rol: SUPAAAAHHEROOOO
    Naam: Cadwyn Delyth Treaty (God, ik ben gewoon geobsedeerd)
    Leeftijd (16-21): Achttien
    Nationaliteit: Alaska
    Karakter: Cadwyn is een lief en aardig meisje die iedereen graag helpt. Soms is ze nogal opvliegend, maar ze biedt al gelijk haar excuses aan voor haar gedrag. Tegen vreemden is ze nogal verlegen, maar altijd stelt ze zich netjes voor. Het tegen over gestelde telt voor haar vrienden, want bij haar vrienden is ze helemaal zichzelf. Gek, druk en hyper, de drie perfecte woorden die passen bij Cadwyn. Door haar drukke aard gaan er nogal vaak dingen stuk. Het is niet de bedoeling, alhoewel Cadwyn het erg grappig vindt. Ze probeert iedereen te helpen die ze maar kan helpen, enkel als je gemeen doet tegen haar dan is zij nog twee keer zo erg terug. Toch zie je het eenzame, depressieve meisje in haar ogen die ze geweest is. Rond haar twaalfde zat ze altijd alleen in de pauzes op school, en nam niemand mee. Gepest werd ze niet maar vrienden had ze ook niet. Haar oudere zus was de enige waar ze nog iets mee deed, zelfs haar ouders wisten niet wat er aan de hand was. Uiteindelijk heeft ze het opzij gezet en heeft zich bij een groepje gevoegd. Rond haar veertiende is ze verstootte uit haar huis omdat haar vader en moeder niet meer van haar hielden. Niet omdat ze gedaan had, integendeel, ze gedroeg zich netjes. Het is altijd al een groot raadsel voor haar geweest waarom ze eruit was gezet. Tot haar zestiende is ze opgevangen door haar grootvader.
    Uiterlijk:


    Extra:-
    De ergste nachtmerrie/bang voor: Cadwyn is doodsbang voor vuur. Al is het maar een lucifer wat aangaat, ze kan er niet tegen.


    Af.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    (...)

    Af.


    Leuke combinatie, mensen die bang zijn in het donker en mensen die al bang zijn voor lucifers in een huis waar de kans groot is dat de stroom wel minimaal één keer niet zal werken.... Ik heb echt zin in deze RPG :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Leuke combinatie, mensen die bang zijn in het donker en mensen die al bang zijn voor lucifers in een huis waar de kans groot is dat de stroom wel minimaal één keer niet zal werken.... Ik heb echt zin in deze RPG :Y)


    Haha, inderdaad.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Als ik het goed begrijp zit Shanna bij Catherin?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    Als ik het goed begrijp zit Shanna bij Catherin?


    Volgens mij wel


    Happy Birthday my Potter!

    Wacht, we doen nu met aanvraag? no offence, maar ik was eerder dan Licorne :x


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    Wacht, we doen nu met aanvraag? no offence, maar ik was eerder dan Licorne :x


    Nee, er is geloot c;


    Happy Birthday my Potter!