• Ik heb na vandaag officieel mijn ontslag ingediend. Ik had een gesprek met mijn leidinggevende van mijn werk omdat ze wou praten over de klacht die ik heb ingediend. Ik had haar verteld dat ik last had van mijn hart, maar van haar mocht ik dit niet omschrijven als hartklachten omdat deze niet werden bevestigd door een arts. Ook vond ze het belachelijk dat ik maandag naar het ziekenhuis moet om afspraken te maken voor een operatie aan mijn blaas. Ze zei dat ik wist dat ik op die dag moest werken, en die afspraak maar moest verzetten. Ik heb haar gezegd dat ik al een paar jaar lang wacht op deze operatie - ook omdat ik meerdere operaties heb gehad, was het niet mogelijk om deze in zo'n korte tijd er achter aan te doen -. Verder vond ze het mijn schuld dat het zover was gelopen i.v.m. te laat komen en dat mijn collega's zo bot tegen me doen. Klik. Ik heb daar moeten huilen en ze troostte me niet, gaf me geen zakdoekje, of water, helemaal niets. Ik vertelde haar ook dat mijn tante nu in het ziekenhuis ligt en donderdag 3 operaties heeft moeten ondergaan en ze zei geen sterkte of niets.
    Ik ben zo blij dat ik nu weg ben daar.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 15:58 ]


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Patholoog schreef:
    Oké. Als mij dat zou overkomen zou ik dat gesprek ook nog niet eens afmaken, maar direct weglopen en nooit meer iets van me laten horen.
    Sterkte verder!


    Geloof me dat wou ik ook doen.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Wat een rot werkplek lijkt me, en een kut rot wijf laat ze een eind de boom in klimmen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Wat een K*T mensen daar! Goed dat je daar weg gaat.

    Sterkte(flower)


    Queer zijn is gewoon alles

    Good job!!
    Ik begrijp die mensen echt niet. Mijn zus had ook zo iets mee gemaakt. Nou uiteindelijk kwam ze door die gasten op haar werk toch in het ziekenshuis.-long story- Dus wees hardstikke blij met je ontslag. :D Veel succes met de operatie. -oke dat klonk vreemd volgens mij- en beterschap!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hmm, tegenwoordig zijn we geen mensen meer, maar nummertjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Limits schreef:
    Naaiballen. Goed dat je ontslag hebt genomen :Y)


    Precies, ik zou daar geen seconde langer willen blijven.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ondankbare kut honden noem je zulke mensen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Gadverdamme. Lekker kil. Wat een kutlui zeg, wees blij dat je er weg bent!
    Bij ons is het nooit een probleem als iemand niet kan en gezondheidsproblemen worden altijd zeer serieus genomen. Jammer dat sommige mensen alleen maar aan werk denken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    En zij werkt bij de thuiszorg? Dan zul je op z'n minst toch wel troost verwachten om je tante.

    Maar goed dat je weg ben gegaan, als zulke simpele dingen al niet eens gedaan kan worden ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Limits schreef:
    Naaiballen. Goed dat je ontslag hebt genomen :Y)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Goed dat je weg bent daar ! (A)


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Hashirama schreef:
    Godver wat een teringhoer. Blij dat je er weg bent. Sterkte dit is echt klote :/.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kutvolk. Goed dat je daar weg bent, je verdient beter.


    ars moriendi

    Goed dat je daar weg bent gegaan! Als mensen je 'klachten' niet eens accepteren, mogen ze een eind oprotten wat bij betreft!

    Wat de... Nou, goed dat je daar weg bent...Wat achterlijk, zeg.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes