• Ik heb na vandaag officieel mijn ontslag ingediend. Ik had een gesprek met mijn leidinggevende van mijn werk omdat ze wou praten over de klacht die ik heb ingediend. Ik had haar verteld dat ik last had van mijn hart, maar van haar mocht ik dit niet omschrijven als hartklachten omdat deze niet werden bevestigd door een arts. Ook vond ze het belachelijk dat ik maandag naar het ziekenhuis moet om afspraken te maken voor een operatie aan mijn blaas. Ze zei dat ik wist dat ik op die dag moest werken, en die afspraak maar moest verzetten. Ik heb haar gezegd dat ik al een paar jaar lang wacht op deze operatie - ook omdat ik meerdere operaties heb gehad, was het niet mogelijk om deze in zo'n korte tijd er achter aan te doen -. Verder vond ze het mijn schuld dat het zover was gelopen i.v.m. te laat komen en dat mijn collega's zo bot tegen me doen. Klik. Ik heb daar moeten huilen en ze troostte me niet, gaf me geen zakdoekje, of water, helemaal niets. Ik vertelde haar ook dat mijn tante nu in het ziekenhuis ligt en donderdag 3 operaties heeft moeten ondergaan en ze zei geen sterkte of niets.
    Ik ben zo blij dat ik nu weg ben daar.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 15:58 ]


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Wat een ******** *** personen, wat een opluchting dat je daar weg bent zeg. Ik kan me er zo over opwinden als ik zo iets lees, echt wat een ********************************* ************* ************* ****

    Goed dat je er weg bent


    ©1998

    Madiba schreef:
    En zij werkt bij de thuiszorg? Dan zul je op z'n minst toch wel troost verwachten om je tante.

    Maar goed dat je weg ben gegaan, als zulke simpele dingen al niet eens gedaan kan worden ;)


    Nee ze werkt bij Kleinschalig wonen. Ben blij dat ik daar weg ben gegaan!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik wil nu heel erg vloeken, maar ik houd me netjes in.
    Jezus wat een kolerewijf, serieus, weg met die mensen. Ze kunnen toch niet zo omgaan met hun werknemers? Ze moet zich niet zo idioot gedragen, kutwijf dat ze dr rondloopt. Ze wilt gewoon niet de verantwoordelijkheid op haar nemen en ik vind het enorm storend dat ze zich zo kinderachtig gedraagt. Ik bedoel c'mon, als volwassene kun je je toch in ieder geval professioneler opstellen dan dit?
    Ik ben ontzettend blij voor je dat je daar weg bent en sterkte met alles! (bloos)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 22:15 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Xenophilius schreef:
    Ik wil nu heel erg vloeken, maar ik houd me netjes in.
    Jezus wat een kolerewijf, serieus, weg met die mensen. Ze kunnen toch niet zo omgaan met hun werknemers? Ze moet zich niet zo idioot gedragen, kutwijf dat ze dr rondloopt. Ze wilt gewoon niet de verantwoordelijkheid op haar nemen en ik vind het enorm storend dat ze zich zo kinderachtig gedraagt. Ik bedoel c'mon, als volwassene kun je je toch in ieder geval professioneler opstellen dan dit?
    Ik ben ontzettend blij voor je dat je daar weg bent en sterkte met alles! (bloos)


    Ik moest tijdens het gesprek ook heel erg mezelf inhouden, pff. Ik wou haar voor zoveel dingen uitmaken.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    (...)

    Ik moest tijdens het gesprek ook heel erg mezelf inhouden, pff. Ik wou haar voor zoveel dingen uitmaken.
    Als ik jou was, had ik dat ook sowieso gedaan. Op mijn werk mag dat ook gewoon, zolang je maar zegt : 'Ik vind je ..' en dan wel op een formelere manier (krul)
    Maar jeeesus, ik kan hier zo boos om worden


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Limits schreef:
    Naaiballen. Goed dat je ontslag hebt genomen :Y)


    Bad decisions make good stories.

    Limits schreef:
    Naaiballen. Goed dat je ontslag hebt genomen :Y)


    •*• Lululu •*•