• Voorbeelden:
    Uno, dos, tres, cuatro, cinco.

    Wachtlijst:
    xLithium
    Depay
    PercyWood


    Ik zal binnenkort verder gaan!

    Lijst om in te vullen:
    • Titel:
    • Extra tekst:
    • Lettertypes:
    • Afbeeldingen:
    • Sfeer:
    • Beschrijving:
    • Extra:

    - Hetgeen in het grijs is niet verplicht!
    - Zoek je eigen afbeeldingen!
    - Je kan lettertypes uitzoeken op Dafont!
    - Ik gebruik Photoshop CS6.
    - Het kan zijn dat ik soms te druk ben en het langer duurt.
    - Wees niet bang om je mond open te trekken als je iets niet goed vindt!


    Finished:
    OldHeaven
    Lythrum |
    Lythrum ||
    funky
    CRAWFORDD
    Bastille
    Wollywell |
    Wollywell ||
    Delahaye
    Nathness
    Abelard
    Knight
    Gubleraholic
    Liberacorpus
    Bieberen |
    Bieberen ||
    Pom
    Bubbelien
    Moore
    Parachutes |
    Parachutes ||
    xGREENLEAF
    Bloomer |
    Bloomer ||
    Wollywell
    Cairde

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 16:08 ]

    • Titel: Ik ben nog titelloos, dus ik heb alleen een quotes :3 Zie extra
    • Extra tekst: We met for a reason, either you're a blessing or a lesson. -> Quote voor Luke
    I can't just forget, and move on. It is not that simple. -> Quote voor Jaily
    • Lettertypes: X Of iets anders sierlijks (:
    • Afbeeldingen:

    Achtergrond:


    Voorgrond: Eén van deze twee



    • Sfeer: Vrolijk, maar tegelijkertijd ook een beetje depressief.
    • Beschrijving:
    Luke is de gitarist van een bekende band. Op het moment dat ze de belangrijkste show moeten spelen van hun tour, komt hij niet opdagen. Op
    n hetzelfde moment zit Jaily in het publiek. Zij is fan van de band en baalt ontzettend dat ze niet spelen. Als ze thuis komt en ruzie krijgt met haar moeder, beseft ze dat ze hier niet meer thuis hoort. Daarom pakt ze haar spullen en pakt ze het eerste vliegtuig naar Australië. Hier hoopt ze zichzelf weer te ontdekken. Als ze op een avond aan het surfen is, zit een jongen haar te bekijken. Ze schenkt er geen aandacht aan en gaat door. De hele week zit hij er. Als ze op hem afstapt, ziet ze dat het Luke is. Een hechte vriendschap ontstaat. Ze helpen elkaar met problemen en met het leven. Maar is hun vriendschap wel bestand tegen de roddels van de pers als ze er achter komen waar Luke zich bevindt? En hoe gaat Jaily om met al haar nachtmerries?
    • Extra:
    Luke wordt altijd verlieft op de verkeerde meisjes; zij gebruiken hem altijd. Jaily is vroeger verkracht door haar vader. Dit is inmiddels opgelost, maar de gevolgen zijn vandien.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 17:15 ]


    Never forget who you are

    • Titel: Things we can hold
    • Extra tekst: staring Louis Tomlinson
    • Lettertypes:/
    • Afbeeldingen:1 en [ur=http://data.whicdn.com/images/71151221/thumb.jpg]
    • Sfeer: romantisch, rustiek, hoopvol...
    • Beschrijving:

    Het is een verhaal met Marlyn Reed en Louis Tomlinson als hoofdpersonages. One Direction bestaat!
    In het verhaal hebben Louis en Eleonor hun eerste kindje gekregen Johanna, maar wanneer Eleonor haar oude leventje begint te missen pakt ze haar spullen en vertrekt ze, haar baby bij Louis achterlatend. Louis is de wanhoop nabij, hij heeft de band, die hij niet in de steek kan laten, en een dochter om voor te zorgen.

    Marlyn Reed daarentegen is een jonge moeder (20) die veel te jong een dochterje heeft gekregen Abby (6maanden). Zij staat ook volledig alleen in het leven en probeert werk te vinden in Londen om haar dochter te kunnen onderhouden.

    Het lot brengt de twee bij elkaar, en zonder twijfelen neemt Louis de jonge vrouw aan als de au pair van zijn dochter....


    • Extra:/

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 20:37 ]


    Made in China

    • Titel: G.I. Joe: Legend of Kaia
    • Extra tekst: /
    • Lettertypes: Dr Carbfred & Alien League
    • Afbeeldingen:
    Foto 1
    Foto 2
    Foto 3
    • Sfeer: Beetje actie idk.
    • Beschrijving:

    Kaia Arashikage - de halfzus van Thomas Arashikage a.k.a Storm Shadow - nadat op jonge leeftijd Storm Shadow de Hard Master had gedood in Tokio, Japan heeft ze besloten om zich aan te sluiten bij de Ninja clan samen met Snake Eyes die al mee deed. Al snel wordt Snake Eyes opgemerkt door de geheime G.I. Joes en verlaat hij Tokio en de teleurstellende Kaia.
    Jaren gaan voorbij en Kaia is inmiddels een succesvolle Ninja en gaat opzoek naar haar nog onbekende vader in de VS. Ze heeft alleen de naam Joe Colton die ze van haar moeder heeft gekregen en gaat ze een zoektocht af in de VS.
    Als ze hem eindelijk heeft gevonden komt ze erachter dat hij een gepensioneerde generaal is van G.I. Joe en zijn plek is inmiddels ingenomen door generaal Hawk.
    Joe vind het een goed idee om Kaia kennis te maken met het Alpha Team Heavy Duty, Scarlett, Duke, Ripcord, Breaker... en Snake Eyes. Kaia vind het moeilijk om haar oude vriend weer te zien - nu in een zwart pak, masker en katana - Kaia is nu dat ze een Joe is nog steeds opzoek naar Storm Shadow om te zeggen dat ze hem altijd heeft geloofd toen Hard Master werd gedood. Het was niet zijn schuld maar dat van Zartan, een van Cobra Commander's handlangers.
    De spanning stijgt enorm tussen Kaia en Snake Eyes omdat hij nog steeds geloofd dat het Storm Shadow was die de Hard Master heeft gedood.

    • Extra: /


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oh, ik had mijn cover helemaal over het hoofd gezien! Nog bedankt. (:


    Chaos is a ladder.

    Tekst: Cultos from Apollo
    En misschien daar onder: Percy Jackson. Zou je er een met en zonder Percy Jackson kunnen maken?
    Foto's:
    1. Deze, of deze
    2. Deze of Deze
    3. Deze
    4. En Deze - deze alleen zonder de tekst wat onder in staat.

    Lettertype: Deze voor: Cultos from Apollo
    En deze voor: Percy Jackson
    Sfeer: Oorlog, wantrouwen.
    Kleur/zwartwit: Het liefst in deze vorm.
    Extra informatie:

    'Romeinen, als je etterende zweer van naties die van ver komen wilt verdrijven, stel ik voor dat een festival van spelen wordt gewijd aan Apollo dat elk jaar zal worden gehouden ter ere van Apollo. Als de mensen een deel zullen hebben gegeven uit de publieke schatkist, zullen ook de private burgers bijdragen voor hun eigen rekening en die van hun familie. De praetor... zal de leiding hebben over het verloop van het festival. De decemviri zullen de offers uitvoeren volgens de Griekse ritus. Als je dit naar behoren uitvoert, zal je steeds gelukkig zijn en zal de staat positief veranderen. Want de god die vreedzaam je weiden voedt zal je vijanden verwoesten.'

    Wat was dat een prachtige leugen..


    Ik zal mijn aanvraag ook in andere topics plaatsen.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Titel: The Almighty Heiress
    Extra tekst:
    Lettertype: Respective
    Afbeeldingen:
    - Foto 1
    - Foto 2
    - Foto 3
    Een achtergrond heb ik niet echt, want ik wil het echt heel duister allemaal hebben... Maar als je er één zoekt, dan graag een bos.
    Sfeer: Donker - Horror - Sadistisch - Thriller - Magisch. Echt duistere magie.
    Beschrijving: Draco Malfidus besluit na zijn schooljaren op Zweinstein ervoor te kiezen om te gaan werken in de Wegisweg. Om zijn ouders niet nog meer teleur te stellen, trouwt hij op zeer jonge leeftijd met Astoria Goedleers, met wie hij eigenlijk amper connectie heeft. Draco doet zijn werk in de Wegisweg erg goed, zijn ouders hadden hem liever ergens anders zien werken maar Draco vind het werk bij Odius & Oorlof helemaal niet zo verkeerd. Odius & Oorlof is de enige winkel die nog een beetje respect kan opbrengen voor de Malfidus familie na wat er gebeurd was met Heer Voldemort. Als Draco op een dag ziet dat er een nieuwe jongedame werkt bij de exclusieve winkel Kreukniet & de Krimp, is hij vrijwel meteen gecharmeerd. De jongedame in kwestie valt niet alleen bij Draco op, maar bij nog veel meer mensen. Ze blijkt een bijzonder verleden te hebben en met haar verschijning lijkt ze een hoop duisterheden weer terug op te roepen. Haar doel? Met magie Zalazar Zwadderich terug tot leven wekken.
    Extra: Geen usernames. En ik vind het écht belangrijk dat de cover verticaal is (!) en ik vraag nog bij anderen. (:


    Chaos is a ladder.

    • Titel: Let me love you. And I will love you. Until you learn to love yourself. ~ Ewan McGregor
    • Lettertypes: Doe maar wat sierlijks, iets Frans-achtigs.
    • Afbeeldingen:Achtergrond; Ewan McGregor en Cécile Maunier.
    • Sfeer: Licht dramatisch
    • Beschrijving: De beschrijving is erg kort, omdat dit het tweede deel is van een verhaal dat ik aan het schrijven ben en ik ben nog niet aan het tweede deel begonnen.

    Na een tragisch ongeval belandt Ewan McGregor's buurvrouw in het ziekenhuis. Er blijken meer dingen aan de hand te zijn, dan de Schotse acteur had kunnen denken.

    • Extra: Kan je linksboven in het klein McGregor neerzetten?

    Alvast bedankt! :D


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    • Titel: Blood of the dragon [Game of Thrones]
    • Extra tekst: /
    • Afbeeldingen: http://www3.pictures.zimbio.com/gi/Travis+Clark+MUNpeC8Lcaqm.jpg
    http://cdn04.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2012/09/emilia-emmy/emilia-clarke-emmy-awards-02.jpg
    http://images4.fanpop.com/image/photos/24100000/Kit-Harington-kit-harington-24125416-400-600.jpg
    http://lytherus.com/wp-content/uploads/2013/06/game-of-thrones-poster_85627-1920x12001.jpg
    Sfeer: Game of Thrones sfeer, Romantisch
    Bescrhijving van verhaal: Rhaenyra Targaryen regeert over De Zeven koninkrijken sinds haar moeder Daenerys afstand heeft gedaan van de troon. Sindsdien neemt het 16-jarige meisje, plaatst op de Ijzeren Troon. De Kleine Raad, beveelt Rhaenrya om te trouwen met de oudste zoon van Rob Stark, Eyron Stark, maar wanneer de koningin aankomt in Winterfell wordt ze verliefd op niemand minder dan de bastaardzoon van Rob Stark, Jon Snow, genoemd naar zijn nonkel die bij de Night Watch Lord Commander is. Wanneer de keuze tussen trouwen met Eyron Stark en koningin blijven, of trouwen met Jon Snow en afgezet worden, moet gemaakt worden, begint het leven van Rhaenyra Targaryen pas echt.

    • Titel: Geen...
    • Extra tekst: Geen.
    • Afbeeldingen: Girl, Boy and Leopard.
    Als je meer of andere plaatjes nodig hebt, mail me, dan zoek ik ze wel:)
    • Sfeer: Geen idee, sorry$:
    • Extra: Is het mogelijk om de jongen en het meisje naast elkaar te doen, en dan het derde plaatje er geblurred overheen??

    Gaat 't zo lukken??
    Alvast bedankt!!

    xx


    I'm a dog chasing cars. I wouldn't know what to do with one if I caught it! You know, I just... do things." -The Joke