• Voorbeelden:
    Uno, dos, tres, cuatro, cinco.

    Wachtlijst:
    xLithium
    Depay
    PercyWood


    Ik zal binnenkort verder gaan!

    Lijst om in te vullen:
    • Titel:
    • Extra tekst:
    • Lettertypes:
    • Afbeeldingen:
    • Sfeer:
    • Beschrijving:
    • Extra:

    - Hetgeen in het grijs is niet verplicht!
    - Zoek je eigen afbeeldingen!
    - Je kan lettertypes uitzoeken op Dafont!
    - Ik gebruik Photoshop CS6.
    - Het kan zijn dat ik soms te druk ben en het langer duurt.
    - Wees niet bang om je mond open te trekken als je iets niet goed vindt!


    Finished:
    OldHeaven
    Lythrum |
    Lythrum ||
    funky
    CRAWFORDD
    Bastille
    Wollywell |
    Wollywell ||
    Delahaye
    Nathness
    Abelard
    Knight
    Gubleraholic
    Liberacorpus
    Bieberen |
    Bieberen ||
    Pom
    Bubbelien
    Moore
    Parachutes |
    Parachutes ||
    xGREENLEAF
    Bloomer |
    Bloomer ||
    Wollywell
    Cairde

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 16:08 ]

    Delahaye schreef:
    (...)

    Oh, thanksies! Hij is echt awesome!

    You're welcome en thanks ^^

    Abelard schreef:
    • Titel: Saksische Messen en een Eikenblad Ketting
    • Extra tekst: De Grijze Jager
    • Lettertypes: Celtic
    • Afbeeldingen:


    • Sfeer: Speciaal, mysterieus, vrolijk
    • Beschrijving: Het kleine wapen van alle Grijze Jagers heeft een grote betekenis.
    Net zoals de welbekende ketting.
    De ketting met het eikenblad wordt niet zomaar weggegeven, behalve aan een leerling- of volleerd Jager.
    Ook het Saksische mes wordt niet zomaar door iedereen gebruikt.

    Emmett Martins, een fitte en gezonde jongen van zestien jaar woont in het kasteel Redmont als wees omdat beide ouders hem afstonden. In het weeshuis heeft hij zijn twee beste vrienden Alice Flinn en Noctus Thomas. Altijd keek hij op naar de Jagers. Toen hij het verhaal van Will hoorde wist hij het zeker, hij wilde er ook een worden. Hij wilde perse een leerling worden van Halt. Maar of dat nou zo net gaat lukken?
    • Extra: -

    Ik moet toegeven dat ik het een beetje moeilijk vond met deze afbeeldingen.. Dus als je het niets vind dan moet je het me maar laten weten.

    Hoi,

    Zou je voor mij een cover willen maken? Zou echt super fijn zijn.

    Titel: The Perfect Men
    Extra tekst: Alleen mijn naam een paar cm boven: Hanan
    Lettertypes: De eerste
    Afbeeldingen: Foto 1, Foto 2, alleen de man aan de linkerkant, Foto 3, de derde foto
    Sfeer: Romatisch en magie achtig
    Beschrijving: Het verhaal gaat over drie heksen. Ze zijn zussen van elkaar. Met Valentijnsdag wilt hun oma dat ze een jongen meenemen er naar toe. Maar ze hebben eigenlijk niemand, uiteindelijk bedenkt een van de zussen om 'de perfecte man''. Dat loopt uit de hand. Na Valentijnsdag draaien ze zeg maar door. Ze moeten die drie perfecte mannen verslaan. Het gaat om de perfecte mannen dus eigenlijk. Na een tijdje worden ze alle drie verliefde op verschillende jongens.
    Extra: Graag de afbeeldingen beetje weggevaagd, de titel onder en mijn naam paar centimeter boven

    Zou je willen pb'en als je klaar bent? Alvast bedankt voor de moeite


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Zou je ook een cover voor mij willen maken?
    Titel: Once Upon A Time
    Extra tekst: Geen
    Lettertype: Sierlijk
    Afbeeldingen:
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Dit zijn er heel erg veel, en je hoeft ze ook echt niet allemaal te gebruiken, zolang de sfeer duidelijk naar voren komt vind ik alles goed. Kies zelf maar welke je het meest geschikt lijkt/lijken en welke je prettig vind om te gebruiken; ik heb daar niet echt ervaring in.
    Sfeer: Sprookjesachtig, liefst een beetje ouderwets en met een fantasy-sfeer
    Alvast heel erg bedankt! <3


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Elvenking schreef:
    (...)
    Zo goed? (:



    Kan het meisje doorzichtiger? De jongen achter haar moet eigenlijk goed te zien zijn :x


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Elvenking schreef:
    Mijn twee pogingen;



    Oh wauw. Ze zijn echt perfect. Echt onwijs bedankt!


    Chaos is a ladder.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ik moet toegeven dat ik het een beetje moeilijk vond met deze afbeeldingen.. Dus als je het niets vind dan moet je het me maar laten weten.



    Hij is echt heel mooi! Dankjewel!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nathness schreef:
    (...)

    Kan het meisje doorzichtiger? De jongen achter haar moet eigenlijk goed te zien zijn :x

    Zo beter?

    Elvenking schreef:
    (...)
    Zo beter?



    Jaa, thankyouu


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    • Titel: Love is all that counts
    • Extra tekst: -
    • Lettertypes: klik of klik > liefst wit.
    • Afbeeldingen: 1 of 2
    1 of 2 > alleen de maanen zelf bij afbeelding 2, eerste plaatje die je ziet op de site.
    • Sfeer: Vrolijk maar mysterieus
    • Beschrijving: -
    • Extra: Zou me 'm in kleur en zwart-wit kunnen maken? c:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 21:03 ]

    Oeh. Ik wil ook wel een cover. c:

    Titel: One Infection
    • Extra tekst: Hate is killing us
    • Lettertypes: Voor de titel wil ik iets met bloederig zeg maar, voor het andere krullend.
    • Afbeeldingen:




    • Sfeer: Horror
    • Beschrijving:De haat richting One Direction blijft maar groeien en groeien. Uiteindelijk nemen de haters het over en nemen een stel geleerden gevangen. De geleerden moeten een virus creëren waardoor mensen in zombies veranderen. Dit zombievirus wordt toegediend bij een x-aantal mensen en moet zich zo gaan verspreiden richting One Direction. De hele wereld begint besmet te raken, doordat het uit de hand loopt. De leden van One Direction besluiten naar een eiland te vluchten om besmetting te voorkomen, maar wat als een van hun besmet is?...
    • Extra: Maak er iets moois van C:


    26 - 02 - '16

    Als je trouwens een groter plaatje van een horror eiland kan vinden mag dat ook.


    26 - 02 - '16

    Ik ga hier morgen meer verder, atm heb ik geen normale muis en dan is het een beetje onhandig om te photoshoppen. :'D

    • Titel: De element wolven - Magmawolven
    • Extra tekst: -
    • Lettertypes: Face your fears
    • Afbeeldingen:

    het liefst deze als achtergrond(de bovenste dus)


    • Sfeer: Magisch
    • Beschrijving:
    Elvira is een elementweerwolf, ze behoort tot de stam Magmawolven.
    Magmawolven komen bij de vulkanische gebieden voor, in het elemtwoud.
    Elvira maakt de oorlog tussen de demonen en elementwolven dichtbij mee.

    •Extra: Ik weet niks:P

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 20:15 ]


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Knight schreef:
    • Titel: Hecticity.

    • Extra tekst: -

    • Lettertypes: Cold Night for Alligators / Blood Crow achtig. Het hoeft niet té fake eng.

    • Afbeeldingen:
    De tekst van AHS kan gewoon weg hier.


    Kun je dit meisje zó neerzetten, dat het lijkt alsof ze over de man (van de foto hierboven) zijn schouders loopt? Dat zou ik heel graag willen. De achtergrond is hierbij niet zo héél belangrijk.

    Zou je de witte vlaktes van de cover met deze achtergrond op willen vullen? Hij hoeft niet erg sterk naar voren te staan, een klein beetje (bijvoorbeeld achter het meisje) is al genoeg.



    • Sfeer: Ik wil dat het een beetje eng/onheilspellend is, maar toch ook mysterieus.

    • Beschrijving: Link naar story.
    Wat gebeurt er wanneer je een fout maakt in je leven?
    Wat gebeurt er wanneer je niet wordt vergeven, zelfs wanneer je het doet voor iemand waar je alles voor zou opgeven?
    Je wordt opgesloten.
    Je wordt voor gek uitgemaakt.
    En je wordt vernederd.
    Niet thuis.
    Niet buiten.
    Maar in een gesticht.
    In 1970.


    Dit alles gebeurt bij de negentienjarige Isabella die een gruweldaad begaan heeft voor de - volgens haar - bestwil van de familie.
    Ze wordt opgesloten in de hel op aarde.
    Ze ontmoet vele mensen, waaronder gekke, schuldige en onschuldige.
    Maar wanneer ze Eli ontmoet, raakt ze gefascineerd van hem en probeert ze te ontdekken waarom hij in het gesticht zit, totdat ze tot een ongelofelijke ontdekking maakt.


    • Extra: Ik wil héél graag dat de cover verticaal wordt! Voor de rest is er niets (: . Alvast hartstikke bedankt!

    Is dit wat? (: