• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hebben op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 6



    Users die Perciver shippen
    Square
    PercyWood
    Gatsby
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Justified
    Lilia
    Daylighter
    Cymry
    Sonnet
    Unimaginable
    Creativity
    RStylinson
    Exterminate
    SPECS
    Atomic
    Moore
    Limits
    Bridgit
    simonella
    KittyChan
    Conquistador
    Liberacorpus
    SecretlyACat
    ThingsInLife
    Dashwood
    Alecia
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd. ^^

    Perciver stories op Q
    Masquerade van PercyWood
    Chocolate van PercyWood
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van PercyWood
    Quaffles & Freckles van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Theodora
    The Forseeing van Theodora
    Group Assignment van Sonnet
    Olivers Obsession van Sonnet
    Tutoring van Junah
    Loves From Barcelona van Florreke
    Quidditch match van Emrys
    I love you so damn much ~ Perciver van Conquistador
    Heart of Gold van Square
    Hidden in plain sight van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square
    Every Perciver AU you (n)ever wanted van Square
    Olismaug van Square
    You bug me van Square
    Smile and Wave van Square

    Perciver fanart van Q'ers
    Perciver Snogging van PercyWood
    Perciver Characters van PercyWood
    Perciver United van PercyWood
    Golden Snitch van PercyWood
    Chibi Percy van PercyWood
    Chibi Oliver van PercyWood
    Just Kiss the Boy van Sonnet
    Naamloze Perciverness van Sonnet
    Perciver Fact #1 van Theodora
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square
    Let's Fly van Square
    Vote Percy van Square
    Happy Birthday van Square
    Perciver verovert Quizlet van Square
    Rain van Square
    Rainbows & unicorns van Square
    Perciver note 2 A & B van Square
    Oliver Wood van Square
    Perciver Angel AU (of transparant) van Square

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square
    Volgens jouw headcanon krijgen Percy en Oliver... van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Anders / Buiten Q (fanfics, blogs en fanfic recs)
    Percy, Oliver & Perciver videos - Lijst
    Preparing - Fic van PercyWood op AO3
    Books and Broomsticks - Fic van Exterminate op Wattpad
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Perciverfanficarchive.tumblr.com - Fanfic blog van Square
    Percywood.tumblr.com - Blog van ColouredWind
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic op FF.net met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Percivershipper bent,
    laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^



    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr

    Normaal maakt Square hem altijd aan, maar aangezien ze op vakantie is, heb ik hem bij deze even aangemaakt. Wiarda wilde het doen, maar die was offline so...

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 22:12 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Conquistador schreef:
    (...)

    I don't get it.. In hoeveel vakkenmoet ik Percy (En Oliver, maar die weet niet welke vakken hij heeft) nu Slijmbalexamen laten doen?

    Je begon in 5e jaar, dus dan is het OWLS tijd. Ik weet zeker dat Oliver Herbology, Potions, Charms, Transfiguration, History of Magic, Defense against the Dark Arts en twee keuzevakken. Dat is namelijk verplicht.
    Percy volgde toen zo ver ik weet in ieder geval de eerste 6 vakken die Oliver ook had aangezien die verplicht zijn en zijn keuzevakken waren volgens mij Arithmancy en Study of Ancient Runes. Maar dat is even uit mijn hoofd en ik kan dus niet bevestigen dat ik gelijk heb :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    We zijn over de helft van het topic heen :')

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 21:10 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gaiz, what's with the spamming? O_o


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gatsby schreef:
    Gaiz, what's with the spamming? O_o

    Tjah, iemand helpen foto's te vinden voor een Perciver-story had blijkbaar een pagina of drie, vier of vijf nodig...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oh mijn god, jullie zijn gewoon al op de helft van het volgende topic terwijl ik nog zat van 'huh, het oude is vol?' o_o


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Dashwood schreef:
    Oh mijn god, jullie zijn gewoon al op de helft van het volgende topic terwijl ik nog zat van 'huh, het oude is vol?' o_o


    Jup, je liep een beetje achter (':


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    Ik was dit topic aan het zoeken en opeens isie half vol, merlin.


    You were born original, don't die as a copy.

    Guys, we zijn goed bezig.
    Square krijgt echt een hartaanval als ze terug komt van vakantie en dan opeens merkt dat we al voorbij topic 12 zijn als we zo door gaan :')


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Je begon in 5e jaar, dus dan is het OWLS tijd. Ik weet zeker dat Oliver Herbology, Potions, Charms, Transfiguration, History of Magic, Defense against the Dark Arts en twee keuzevakken. Dat is namelijk verplicht.
    Percy volgde toen zo ver ik weet in ieder geval de eerste 6 vakken die Oliver ook had aangezien die verplicht zijn en zijn keuzevakken waren volgens mij Arithmancy en Study of Ancient Runes. Maar dat is even uit mijn hoofd en ik kan dus niet bevestigen dat ik gelijk heb :3


    Aah okii, thank you!!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb hier internet! *O*
    En ik moet een paar dingetjes zeggen.

    1) Er hoeven niet per se vijf jongens op de dlaapzaal te zijn. Het is niet bekend of er anderen zijn en hoe zij heten, dus je kunt je fantasie de vrije loop laten. Ze zoudfn zelfs met z'n tweeen kunnen zijn.
    2) Typen op mijn iPod is rot.
    3) Ik heb nog geen draken gezien. D: Wel een mini-Hogwarts.
    4) stelletje spammers, o mijn God. Ik moest door een stuk of tien pagina's bladeren. x') Zorg alleen wel dat het enigszins OT blijft aub, anders worden we in het off-topic geplaatst en komen we niet meer tussen de actieve topics te staan.
    5) Hey! Oliver die Percy's boeken draagt was mijn idee. (cat)
    6) Ik ga nu even weg, maar ik ben over een paar uur weer terug. Yay voor wi-fi! :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb hier internet! *O*
    En ik moet een paar dingetjes zeggen.

    1) Er hoeven niet per se vijf jongens op de dlaapzaal te zijn. Het is niet bekend of er anderen zijn en hoe zij heten, dus je kunt je fantasie de vrije loop laten. Ze zoudfn zelfs met z'n tweeen kunnen zijn.
    2) Typen op mijn iPod is rot.
    3) Ik heb nog geen draken gezien. D: Wel een mini-Hogwarts.
    4) stelletje spammers, o mijn God. Ik moest door een stuk of tien pagina's bladeren. x') Zorg alleen wel dat het enigszins OT blijft aub, anders worden we in het off-topic geplaatst en komen we niet meer tussen de actieve topics te staan.
    5) Hey! Oliver die Percy's boeken draagt was mijn idee. (cat)
    6) Ik ga nu even weg, maar ik ben over een paar uur weer terug. Yay voor wi-fi! :'D

    Hoi Square *zwaait*
    Mini-Hogwarts :9~


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    Ik heb hier internet! *O*
    En ik moet een paar dingetjes zeggen.

    1) Er hoeven niet per se vijf jongens op de dlaapzaal te zijn. Het is niet bekend of er anderen zijn en hoe zij heten, dus je kunt je fantasie de vrije loop laten. Ze zoudfn zelfs met z'n tweeen kunnen zijn.
    2) Typen op mijn iPod is rot.
    3) Ik heb nog geen draken gezien. D: Wel een mini-Hogwarts.
    4) stelletje spammers, o mijn God. Ik moest door een stuk of tien pagina's bladeren. x') Zorg alleen wel dat het enigszins OT blijft aub, anders worden we in het off-topic geplaatst en komen we niet meer tussen de actieve topics te staan.
    5) Hey! Oliver die Percy's boeken draagt was mijn idee. (cat)
    6) Ik ga nu even weg, maar ik ben over een paar uur weer terug. Yay voor wi-fi! :'D


    Merlin, ik wil een mini-Hogwarts.


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    Square schreef:
    Ik heb hier internet! *O*
    En ik moet een paar dingetjes zeggen.

    1) Er hoeven niet per se vijf jongens op de dlaapzaal te zijn. Het is niet bekend of er anderen zijn en hoe zij heten, dus je kunt je fantasie de vrije loop laten. Ze zoudfn zelfs met z'n tweeen kunnen zijn.
    2) Typen op mijn iPod is rot.
    3) Ik heb nog geen draken gezien. D: Wel een mini-Hogwarts.
    4) stelletje spammers, o mijn God. Ik moest door een stuk of tien pagina's bladeren. x') Zorg alleen wel dat het enigszins OT blijft aub, anders worden we in het off-topic geplaatst en komen we niet meer tussen de actieve topics te staan.
    5) Hey! Oliver die Percy's boeken draagt was mijn idee. (cat)
    6) Ik ga nu even weg, maar ik ben over een paar uur weer terug. Yay voor wi-fi! :'D


    op je nummer 5: ;O SORRY! Wist ik niet! Moet ik het weghalen dan? Ookal heb ik het nog niet eens geschreven want daar was ik gisteravond te moe voor :'D

    op nummer 3: OMFG MINI HOGWARTS!!!! SWEEEEEEEEEEEET!!!!!!!!! ;O

    En op je nummer 1: Nee, ik laat Oliver en Percy niet samen op een slaapzaal, want je weet maar nooit wat ze dan uitspoken! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)

    op je nummer 5: ;O SORRY! Wist ik niet! Moet ik het weghalen dan? Ookal heb ik het nog niet eens geschreven want daar was ik gisteravond te moe voor :'D

    op nummer 3: OMFG MINI HOGWARTS!!!! SWEEEEEEEEEEEET!!!!!!!!! ;O

    En op je nummer 1: Nee, ik laat Oliver en Percy niet samen op een slaapzaal, want je weet maar nooit wat ze dan uitspoken! :'D

    Alle jaargenoten slapen bij elkaar op een kamer so... That'll be difficult :')


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Alle jaargenoten slapen bij elkaar op een kamer so... That'll be difficult :')


    Ik bedoelde dat samen meer als in alleen samen. Alleen met zn twee zonder andere jaargenoten dr bij. :p
    In mijn hoofd rijmde die laatste zin, maar nu ik het typ niet meer :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •