• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hebben op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 6



    Users die Perciver shippen
    Square
    PercyWood
    Gatsby
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Justified
    Lilia
    Daylighter
    Cymry
    Sonnet
    Unimaginable
    Creativity
    RStylinson
    Exterminate
    SPECS
    Atomic
    Moore
    Limits
    Bridgit
    simonella
    KittyChan
    Conquistador
    Liberacorpus
    SecretlyACat
    ThingsInLife
    Dashwood
    Alecia
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd. ^^

    Perciver stories op Q
    Masquerade van PercyWood
    Chocolate van PercyWood
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van PercyWood
    Quaffles & Freckles van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Theodora
    The Forseeing van Theodora
    Group Assignment van Sonnet
    Olivers Obsession van Sonnet
    Tutoring van Junah
    Loves From Barcelona van Florreke
    Quidditch match van Emrys
    I love you so damn much ~ Perciver van Conquistador
    Heart of Gold van Square
    Hidden in plain sight van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square
    Every Perciver AU you (n)ever wanted van Square
    Olismaug van Square
    You bug me van Square
    Smile and Wave van Square

    Perciver fanart van Q'ers
    Perciver Snogging van PercyWood
    Perciver Characters van PercyWood
    Perciver United van PercyWood
    Golden Snitch van PercyWood
    Chibi Percy van PercyWood
    Chibi Oliver van PercyWood
    Just Kiss the Boy van Sonnet
    Naamloze Perciverness van Sonnet
    Perciver Fact #1 van Theodora
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square
    Let's Fly van Square
    Vote Percy van Square
    Happy Birthday van Square
    Perciver verovert Quizlet van Square
    Rain van Square
    Rainbows & unicorns van Square
    Perciver note 2 A & B van Square
    Oliver Wood van Square
    Perciver Angel AU (of transparant) van Square

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square
    Volgens jouw headcanon krijgen Percy en Oliver... van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Anders / Buiten Q (fanfics, blogs en fanfic recs)
    Percy, Oliver & Perciver videos - Lijst
    Preparing - Fic van PercyWood op AO3
    Books and Broomsticks - Fic van Exterminate op Wattpad
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Perciverfanficarchive.tumblr.com - Fanfic blog van Square
    Percywood.tumblr.com - Blog van ColouredWind
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic op FF.net met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Percivershipper bent,
    laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^



    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr

    Normaal maakt Square hem altijd aan, maar aangezien ze op vakantie is, heb ik hem bij deze even aangemaakt. Wiarda wilde het doen, maar die was offline so...

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 22:12 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    En nu stap ik eventjes uit dit topic, want ik moet naar een verjaardag waar ik totaal geen zin in heb maar wel mee heen moet omdat ik 12 november naar 30STM wil. :'D sleeecht maar oke XD

    Tjuus! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Weetje, ik wil een Perciver verhaal schrijven, maar ik heb geen inspiratie en eer moet zoveel naslagwerk gebeuren en ik heb niet e hele HP serie thuis liggen.
    Zucht


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    Conquistador schreef:
    En nu stap ik eventjes uit dit topic, want ik moet naar een verjaardag waar ik totaal geen zin in heb maar wel mee heen moet omdat ik 12 november naar 30STM wil. :'D sleeecht maar oke XD

    Tjuus! (:


    Auf wiedersehen


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    ThingsInLife schreef:
    Weetje, ik wil een Perciver verhaal schrijven, maar ik heb geen inspiratie en eer moet zoveel naslagwerk gebeuren en ik heb niet e hele HP serie thuis liggen.
    Zucht

    Ik heb ook geen complete HP serie thuis :3 Ik doe het meeste vanaf herinnering.
    Je kan proberen gewoon Perciver te gaan schrijven? Maybe that works :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Ik heb ook geen complete HP serie thuis :3 Ik doe het meeste vanaf herinnering.
    Je kan proberen gewoon Perciver te gaan schrijven? Maybe that works :3


    Misschien wel, maar ik heb helemaal geen idee waar ik over moet schrijven. Dus ook niet hoe ik ongeveer over moet beginnen. Alleen dat ik heel veel fluff erin wilt.


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    wil*


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    ThingsInLife schreef:
    (...)

    Misschien wel, maar ik heb helemaal geen idee waar ik over moet schrijven. Dus ook niet hoe ik ongeveer over moet beginnen. Alleen dat ik heel veel fluff erin wilt.

    Dat heet een One shot zonder plot :3
    Begin gewoon iets te schrijven :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Dat heet een One shot zonder plot :3
    Begin gewoon iets te schrijven :3


    Dat werkt dus niet voor mij :/ Ik moet iets hebben waar het over gaat of een situatie ofzo.
    In proefwerkweken krijg ik extreem veel inspiratie. Grom. En in vakanties dus niet.


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    ThingsInLife schreef:
    (...)

    Dat werkt dus niet voor mij :/ Ik moet iets hebben waar het over gaat of een situatie ofzo.
    In proefwerkweken krijg ik extreem veel inspiratie. Grom. En in vakanties dus niet.


    Schrijf een one shot over hoe Percy en Oliver hun liefde voor elkaar verklaren. :3


    Verder heb ik de HP reeks wel ( + een paar Engelse, die ben ik nog aan het sparen) in een specifieke doos voor ál mijn HP stuff (is opzich wel wat geloof ik, hoewel niet mega veel mar toch wle wat) maar ik heb die niet hier beneden liggen dus ik doe het ook uit mijn hoofd + van de hp wiki + vragen hier. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)

    Schrijf een one shot over hoe Percy en Oliver hun liefde voor elkaar verklaren. :3


    Verder heb ik de HP reeks wel ( + een paar Engelse, die ben ik nog aan het sparen) in een specifieke doos voor ál mijn HP stuff (is opzich wel wat geloof ik, hoewel niet mega veel mar toch wle wat) maar ik heb die niet hier beneden liggen dus ik doe het ook uit mijn hoofd + van de hp wiki + vragen hier. :3


    Dat wordt echt heel erg fluffy enzo.
    Hahah ik zie het al voor me :Y)


    "Jij bent de liefste"
    "Nee, jij bent de liefste."
    "Kan niet."
    "Hoezo niet?"
    "Jij bent het mooiste, meest aardige ding op aarde. Daarbij ook lief."


    Zo iets^^ iets uitgebreider en absoluut iets waar meer aan gesleuteld en over nagedacht is dan dat.


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    ThingsInLife schreef:
    (...)

    Dat wordt echt heel erg fluffy enzo.
    Hahah ik zie het al voor me :Y)


    "Jij bent de liefste"
    "Nee, jij bent de liefste."
    "Kan niet."
    "Hoezo niet?"
    "Jij bent het mooiste, meest aardige ding op aarde. Daarbij ook lief."


    Zo iets^^ iets uitgebreider en absoluut iets waar meer aan gesleuteld en over nagedacht is dan dat.


    Het mooiste, meest aardige ding op aarde.

    Hahaahhaha ik ging stuk :'D
    Maargoed, ik ga verder aan hoofdstuk 3.
    En mocht ik die af hebben vandaag en vandaag verder gaan met hoofdstuk 4 dan zet ik misschien het eerste hoofdstukje online zodat jullie die opnieuw kunnen lezen + reageren en shit. en dan de dag daarna hoofdstuk 2 en dan gewoon wanneer ik heb geschreven het volgende hoofdstukje en zo verder. :3
    Maar ff kijken dus, want het is druk vandaag. En mijn oudes zijn morgen 30 jaar getrouwd dus gaan we karten en zo dus dunno hoe ik het precies doe allemaal. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hoe spel je ''ontfermde'' ? op de manier waarop ik het nu geschreven heb? In deze zin:

    Oliver knikte, als teken dat hij het begreep, en ontfermde zich over een broodje die hij zojuist had gepakt.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    Hoe spel je ''ontfermde'' ? op de manier waarop ik het nu geschreven heb? In deze zin:

    (...)

    Ontfermde. De M zit niet in 't kofschip/'t fokschaap/xtc koffieshop en er komt daarom geen t achter. + Ontfermte geeft mijn spelcheck op internet als foutief gespeld aan :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Ontfermde. De M zit niet in 't kofschip/'t fokschaap/xtc koffieshop en er komt daarom geen t achter. + Ontfermte geeft mijn spelcheck op internet als foutief gespeld aan :'D


    Ik zat eigenlijk meer met die letter F. :x
    hahahaahh :'D

    Maar dankje!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)

    Het mooiste, meest aardige ding op aarde.

    Hahaahhaha ik ging stuk :'D
    Maargoed, ik ga verder aan hoofdstuk 3.
    En mocht ik die af hebben vandaag en vandaag verder gaan met hoofdstuk 4 dan zet ik misschien het eerste hoofdstukje online zodat jullie die opnieuw kunnen lezen + reageren en shit. en dan de dag daarna hoofdstuk 2 en dan gewoon wanneer ik heb geschreven het volgende hoofdstukje en zo verder. :3
    Maar ff kijken dus, want het is druk vandaag. En mijn ouders zijn morgen 30 jaar getrouwd dus gaan we karten en zo dus dunno hoe ik het precies doe allemaal. :3


    Hopen dat andere mensen daar ook om kunnen lachen als ik ermee klaar ben :Y)
    Feliciteer je ouders van mij (die zullen waarschijnlijk heel erg raar kijken "Gefeliciteerd van Anne." "Wie?!?")
    Ik wil ook karten. En Perciver lezen :Y)




    Als je btw ooit spelling advies nodig heb, klopt niet bij mij aan. Ik kan je echt niet helpen, ben echt niet goed in grammatica.


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.