• Heel simpel: wie of wat staat er op je avatar en waarom heb je hiervoor gekozen?

    Ik begin wel.
    Ikzelf heb Manuel Neuer (keeper van het Duitse nationale voetbalelftal en FC Bayern München) als avatar. De reden is simpel; Bayern is mijn clubje en daarbij vond ik dit een erg mooie foto van de, in mijn ogen, op dit moment beste keeper ter wereld.
    Op het moment is die foto verandert in Bastian Schweinsteiger, ook een Duitse voetballer en het hart van Bayern München.

    What about you?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 21:15 ]


    ars moriendi

    een regenboog kattenoog, want dat is gewoon super cool (oke, ik klink als een 8 jarige, but whatever)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Een engelachtig persoon die op een heuveltop zich vrij voelt.
    Ik vond het gewoon passen bij mijn pf.


    Why so serious? :]

    "Mysterious princess" omdat het bij m'n username hoort en omdat ik van mysterieus houd (:


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Jack Skellington uit de animatiefilm A nightmare before Christmas. Vroeger was het één van mijn favoriete films en ik vond deze ava nu toevallig wel leuk en passend voor Halloween (:


    16 - 09 - '17

    Mijn nieuwe heb ik gewoon van Google Afbeeldingen. Ik typte "Tumblr girl" in en kwam algauw op deze uit, een getekend meisje. Ik ben van plan om hem eens voor een lange tijd te houden.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 11:11 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mijn huidige is Perrie Edwards. Ze is mijn girlcrush en ik vond deze foto van haar echt prachtig.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Marina And The Diamonds omdat ik fan van haar ben en deze foto vond ik wel mooi.


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Rosarum schreef:
    Mijn nieuwe heb ik gewoon van Google Afbeeldingen. Ik typte "Tumblr girl" in en kwam algauw op deze uit, een getekend meisje. Ik ben van plan om hem eens voor een lange tijd te houden.

    Ik zou die een lange tijd geleden ook doen, toen ik een getekende profielfoto nam. Daarna ging ik toch maar voor een meisje met bloemen voor haar ogen c:


    Een getekende vrouw in de winter, omdat ik meer iemand van de kou ben dan van de warmte, en omdat ik het zo fantastisch realistisch getekend vond.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Joseph Gordon-Levitt in het Halloween thema, omdat het bijna Halloween is en vond het wel grappig


    As travars

    Luna Lovegood want ik hou van haar (flower)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Percy Jackson by the awesome Viria. :3 Omdat het Percy is, door Viria.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 19:36 ]


    help

    De duidelijkste, met het lichte haar is Shion uit No. 6 (= anime), die je niet zo duidelijk ziet is Nezumi uit No. 6. Omdat die anime echt aldjoejfladskfjadlj geweldig en fantastisch is en ik er helemaal verliefd op ben en al helemaal op die band tussen Shion en Nezumi. <3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tumblr meisje, omdat ik het plaatje awesome vond. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Chetubetcha (weetjewel van fairly odd parents) nouja omdat het.. mijn username is :Y)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Parachutes schreef:
    De duidelijkste, met het lichte haar is Shion uit No. 6 (= anime), die je niet zo duidelijk ziet is Nezumi uit No. 6. Omdat die anime echt aldjoejfladskfjadlj geweldig en fantastisch is en ik er helemaal verliefd op ben en al helemaal op die band tussen Shion en Nezumi. <3


    Im gonna watch it right now mep. (:<


    | Reality is for people that lack imagination |