• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || Laoch
    ~ Harry Edward Styles || Gimlas
    ~ Liam James Payne || Makeilon
    ~ Niall James Horan || bombersweet
    ~ Zayn Javadd Malik || Escuela

    De meiden:
    ~ Mia Olympe Blossom || Ellison
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || Vexy
    ~ Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia || Anthos
    ~ Dessy Tamara Vasquez || Depay

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC in het praattopic
    Deze staat in het forum "Off-Topic"
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    Dit houdt in geweld, schelden en seks
    - Geen Powerplay
    Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel
    - Naamsverandering of lange tijd weg - doorgeven.
    Stel je bent een midweekje op vakantie, geef dan aan dat je zaterdag pas weer reageert.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    Dus het is niet zo dat als jij een meisje bent en bijv. Zayn jou ineens vastgrijpt zonder dat MyGlasses dit heeft gepost. BIJVOORBEELD
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    Als het echt niet lukt is het niet erg, maar ik zou het wel waarderen.
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping.
    Ze mogen hier alleen van af als ze toestemming hebben of voor een opdracht.
    - Lees regelmatig de regels opnieuw door, aangezien ik wel eens wat aanpas
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon
    Ik bijt niet ;p











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Dessy & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 16:35 ]


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    [Dawn zit nog vastgebonden en geblinddoekt ;p]


    [Oja. Nog leuker :P]


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    [Mijn Topics.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Kan ik ergens inspringen met Dessy?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    {mijn topics, ik zit de hele tijd die posts van Truth or Dare te lezen, echt grappig! Ik wil ook weer ergens op reageren}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Mia Blossom.

    Toen ik mijn opdracht had voltooid, voelde ik hoe ik werd opgetild door Liam. Hij ontdeed zich van zijn broek en boxer, en ik begreep wat hij wilde doen. Zonder dat ik het doorhad schudde ik mijn hoofd. Hij zou puntaftrek krijgen als het buiten het spel om was. "Truth or Dare. Ik weet dat je voor dare kiest, dus heb geweldige seks met Dawn. Als jij Harry truth-or-daret, dan mogen jullie het bed hebben. Harry en ik vermaken ons wel in de jacuzzi." Glimlach ik. Onbewust had ik een seksueel zwak ontwikkeld voor de jongen met de bruine krullen en mysterieuze ogen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mihihi.
    MARRY!
    DIAM!


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam James Payne.
    Mia schudde haar hoofd. 'Truth or Dare. Ik weet dat je voor Dare kiest, dus heb geweldige seks met Dawn. Als jij Harry truth-or-daret, dan mogen jullie het bed hebben. Harry en ik vermaken ons wel in de jacuzzi,' glimlacht ze.
    Ik grijns. 'Prima.' Ik laat haar voorzichtig los.
    'Harry, Truth or Dare. Kies maar Dare, de opdracht is hetzelfde met Mia te doen als ik met Dawn. Succes ermee.'
    Ik liep naar Dawn toe en glimlachte, waarna ik haar handen los maakten en haar ontdeed van de blinddoek. Daarna stak ik uitnodigend mijn hand naar haar uit.


    "Family don’t end in blood”

    After schreef:
    Mihihi.
    MARRY!
    DIAM!


    [Mwihihihi.
    Jaaa, of Hia en Lawn!
    Hia klinkt als Hiee-jaa!, alsof je iemand een karatetrap gaat geven, lol.]


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam is uiteindelijk de gene die me losmaakt en me ontdoet van de blinddoek.
    "Bedankt," zeg ik met een glimlachje.
    Liam steekt uitnodigend zijn hand uit, die ik aanneem.
    "Ik kon dan niks zien, maar ik kon wel alles horen," fluister ik in Liam's oor. "En je hebt zomaar weer bewezen wat voor player je bent."
    Waarom ik dit zeg weet ik niet, maar dit soort jongens maken me nijdig. En Liam - en Harry - dus ook.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.
    'Bedankt,' zegt Dawn met een glimlachje als ik haar los heb gemaakt.
    'Ik kon dan niks zien, maar ik kon wel alles horen,' fluistert ze in mijn oor. 'En je hebt zomaar bewezen wat voor player je bent.'
    Mijn hand heeft ze inmiddels aangenomen. Ik trek haar overeind en neem haar dan mee naar de slaapkamer. Ze klonk nogal nijdig net, maar ik weet niet waarom. Ze weet dat ik een player ben, al vanaf het begin. En anders had ze hier niet aan mee moeten doen.
    'Sorry,' mompel ik dan toch maar, al weet ik niet precies waarom. Ik trek een pruillipje en zet mijn beste puppyogen op.
    Waarom doe ik dit eigenlijk? Ik lijk verdorie wel een klein kind dat straf heeft gekregen om niets.
    Ik leg soepel mijn armen onder haar lichaam en til haar op. Ik leg haar zachtjes neer op het bed en kom boven haar hangen. Ik druk heel zachtjes mijn lippen op die van haar. Ik weet niet waarom ik nu bij haar zo voorzichtig toe, terwijl ik Mia net meteen wilde nemen. Dawn is gewoon... anders. Ik weet het niet, het voelt anders bij haar.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam trekt me mee naar de slaapkamer.
    "Sorry," mompelt hij terwijl hij een pruillipje en puppyogen opzet. Ik trek mijn wenkbrauwen op. Ja, ik weet ook wel dat hij een player is, dat wist ik al toen ik hiermee begon, maar toch.
    Soepel legt hij zijn armen onder mijn lichaam en hij tilt me op. Zachtjes legt hij me neer en komt dan boven me hangen. Waarna hij heel zachtjes zijn lippen op die van mij drukt. Zachtjes kus ik hem terug, voorzichtig en een beetje verontschuldigend van daarnet.
    "Nee, ik sorry," murmel ik tegen zijn lippen aan.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.
    Ik glimlach tegen haar lippen aan als ze me terug kust. 'Nee, ik sorry,' murmelt ze.
    Ik ga tergend langzaam met mijn hand naar Dawn's shirt en stop de zoen even om het, nog steeds heel langzaam, over haar hoofd te trekken. Ik weet eigenlijk niet waarom ik zo langzaam doe, en waarom ik uberhaupt met haar shirt bezig ben. We hebben beide geen broek en onderbroek meer aan, door wat er net allemaal gebeurd is, dus ik zou haar ook gelijk kunnen nemen. Maar dat doe ik niet.
    Ik ontdoe haar voorzichtig van haar bh en strijk dan met slechts een vinger over de huid net langs haar borsten. Ik sta er van te kijken hoe goed ik me nog kan inhouden.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Héél langzaam gaat hij met zijn hand naar mijn shirt en stopt de zoen even om het over mijn hoofd te trekken. Voorzichtig ontdoet hij me van mijn bh en hij strijkt dan met zijn vinger over de huid langs mijn borsten. Lichtjes boor ik mijn tanden in mijn onderlip. Mijn handen laat ik langzaam over zijn rug glijden. Naar zijn buik. Waar ik alle blokjes afga. Ieder stukje huid. Iedere spier in zijn gespierde bovenlichaam. Dit voelt een stuk beter als de aanrakingen van Mia, niks tegen haar hoor. Nee, echt niet.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.
    Ik voel hoe Dawn haar tanden lichtjes in mijn onderlip boort. Haar handen laat ze over mijn rug glijden. En van mijn rug naar mijn buik. Waar ze langs alle blokjes komt, langs elk stukje huid.
    Dit is een stuk beter als wat ik bij Harry moest doen, eerlijk gezegd werd ik daar bijna misselijk van. Niks tegen homo's, en ook niets tegen mijn beste vriend, maar ik doe het nu eenmaal liever met iemand van het andere geslacht.
    Ik laat mijn gezicht iets afzakken en begin kusjes te drukken op haar buik. Ik maak een spoor van kusjes rond haar navel, in de vorm van een hartje, ook al had ik in eerste instantie niet eens door dat het in die vorm was.
    Ik glimlach zwakjes en druk mijn lippen dan weer op de hare.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Zijn gezicht laat hij ietsjes afzakken en hij begint kusjes te drukken op mijn buik. Rond mijn navel maakt hij een spoor van kusjes. En het lijkt alsof het in de vorm van een hartje is. Maar ik ben vast gek. Nee, dat weet ik eigenlijk wel honderd procent zeker. Liam glimlacht zwakjes en drukt zijn lippen dan weer op die van mij. Ik glimlach tegen zijn lippen aan en leg even mijn handen in zijn nek. Waar ik voorzichtig en langzaam begin te strelen. Zachtjes. Mijn tong laat ik om die van hem dansen. Ook niet als een wasmachine, al haat ik die aanpak sowieso. Gewoon zachtjes, voorzichtig en langzaam.


    Reality's overrated.