• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || Laoch
    ~ Harry Edward Styles || Gimlas
    ~ Liam James Payne || Makeilon
    ~ Niall James Horan || bombersweet
    ~ Zayn Javadd Malik || Escuela

    De meiden:
    ~ Mia Olympe Blossom || Ellison
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || Vexy
    ~ Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia || Anthos
    ~ Dessy Tamara Vasquez || Depay

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC in het praattopic
    Deze staat in het forum "Off-Topic"
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    Dit houdt in geweld, schelden en seks
    - Geen Powerplay
    Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel
    - Naamsverandering of lange tijd weg - doorgeven.
    Stel je bent een midweekje op vakantie, geef dan aan dat je zaterdag pas weer reageert.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    Dus het is niet zo dat als jij een meisje bent en bijv. Zayn jou ineens vastgrijpt zonder dat MyGlasses dit heeft gepost. BIJVOORBEELD
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    Als het echt niet lukt is het niet erg, maar ik zou het wel waarderen.
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping.
    Ze mogen hier alleen van af als ze toestemming hebben of voor een opdracht.
    - Lees regelmatig de regels opnieuw door, aangezien ik wel eens wat aanpas
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon
    Ik bijt niet ;p











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Dessy & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 16:35 ]


    Reality's overrated.

    Meh. nou en, dat zie ik dan wel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam begint harder te stoten, maar niet echt hard. Een beetje vraag ik me af of hij hier wel van kan genieten. Blijkbaar wel want met een kreun komt hij klaar. Hij gaat door tot ik - ook met een kreun - kom. Dan gaat hij uit me en kruipt naast me in het bed. Het deken en zijn armen slaat hij om me heen.
    "I love you, Dawn," zegt Liam.
    Totaal onverwachts. Ik ben dan ook een hele tijd stil. Mijn wenkbrauwen frons ik. Wat moet ik? Schreeuwen? Slaan? Schoppen? 'I love you too,' zeggen? Het slaat allemaal nergens op. Al zou ik nu heel boos willen worden - hij is een player en dan zegt hij dít? - erg slim om te reageren nu lijkt het me niet. Dus doe ik de bh en het shirt weer aan, waarna ik me uit het bed laat glijden. Mijn halve naaktheid zo goed mogelijk verbergend. Dan trippel ik naar mijn slipje en de tuinbroek, die ik ook weer snel aandoe.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 21:43 ]


    Reality's overrated.

    Dessy Tamara Vasquez
    Ik zuchtte toen ik voor het huis stond en haalde even een hand door mijn lange zwarte haren. Ik vroeg me af waarom ik hier ook alweer aan mee wilde doen. Ik had zelfs, tegen alle waarden van mijn familie in, toegestemd om naakt op televisie te verschijnen. Mijn familie verafschuwde me en eigenlijk had ik niemand meer. Ik beet even op mijn lip toen ik mijn zwarte, strapless topje nog wat naar beneden trok zodat ik een perfect decolleté kreeg. Mijn lichte jeans zaten strak om mijn benen en mijn zwarte hakken gaven me gelukkig wat extra lengte. Ik wist ondertussen wie mijn tegenspeler was, Zayn Malik. Zijn vorige tegenspeelster had zich bedacht net voordat ze het huis in ging en dus had ik haar plaats ingenomen. Ik kuchte en pakte mijn koffer wat steviger in mijn hand voordat ik de deur opende en het huis in liep..

    [Oke, ik heb dit maar als eerste post gedaan. Geen idee of het zo goed is. Als iemand zich verveelt, feel free om tegen Dessy te praten.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam James Payne.
    Dawn doet haar bh en shirt weer aan en laat zich uit het bed glijden, om zich daarna verder aan te kleden. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik had deze reactie ook wel verwacht. Waarom moest ik dat nou net weer zeggen? Ik ben helemaal niet verliefd op Dawn. Toch?
    Ik ben echt de grootste oen die er bestaat. Natuurlijk ben ik degene die het verpest. Als ik niet zo dom was, lag ik hier nog gewoon met Dawn, had ik niets om me zorgen over te maken. Maar nee, dat was natuurlijk teveel gevraagd.
    Ik zucht diep en sta dan ook op uit het bed, en kleed me net als Dawn weer aan. Ik moet het maar eens aan haar gaan uitleggen, denk ik zo.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam stapt ook uit het bed en kleed zich ook aan, hoewel ik niet omkijk, maar ik kan het 'geritsel' wel horen. Ik ben ondertussen naar de woonkamer gelopen, want daar lagen mijn kleren. Ik strijk de kleren glad en draai me dan om. Ik heb snel besloten te doen alsof ik het niet gehoord heb. Want het sloeg zo nergens op. Waarom zou ik er een heel probleem van maken? Een klein, maar niet echt, glimlachje zend ik Liam toe. Ik sla mezelf bijna voor mijn hoofd, want dit was heel nep. En dat heeft Liam ook wel door.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.
    Ik loop achter Dawn aan naar de woonkamer. Ze geeft me een klein glimlachje, maar het is duidelijk dat die nep is.
    'Dawn... Het spijt me. Ik meende het niet, echt niet. Ik weet ook niet wat me bezielde.'
    Ik krab even in mijn nek, op zoek naar de juiste woorden, die ik niet kan vinden.
    'Ik... Sorry,' mompel ik dan maar.
    Dawn zal wel denken. Straks denkt ze dat ik haar ineens als mijn grote liefde beschouw of zoiets, wat niet zo is. Voor mij is er niets veranderd, behalve dat ik net ontzettend dom ben geweest.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    "Dawn... Het spijt me," zegt Liam als hij me gevolgd is naar de woonkamer en ik hem de neppe glimlach heb toegestuurd. "Ik meende het niet, echt niet. Ik weet ook niet wat me bezielde." Hij krabt even is zijn nek. Het is duidelijk dat hij aan het nadenken is. "Ik... Sorry," mompelt hij dan.
    Ik rol met mijn ogen. "Tuurlijk weet ik wel dat je het niet meende," zeg ik dan, een beetje snauwend. "Zo dom om te denken van wel ben ik niet."
    Dan draai ik me weer om en ga op de bank zitten. Even kijk ik om me heen om iets te doen. Dan besluit ik maar gewoon te zitten.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.
    Dawn rolt met haar ogen. 'Tuurlijk weet ik wel dat je het niet meende,' snauwt ze. 'Zo dom om te denken van wel ben ik niet.'
    Ze draait zich weer om en gaat op de bank zitten.
    'Nee, ik bedoelde niet dat... Niet dat ik niet totaal niet van je hou, dat ik je haat of zo. Ik bedoel, ik vind je leuk. Maar niet op die manier, maar ik bedoel maar... Het is niet dat ik je niet mag of zo...'
    Shit, ik maak het op deze manier alleen maar erger.
    'Kunnen we niet gewoon vergeten wat er net gebeurd is?' vraag ik en kijk haar een beetje wanhopig aan.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    "Nee, ik bedoel niet dat..." zegt Liam, Met een ruk draai ik mijn hoofd om. "Niet dat ik totaal niet van je hou, dat ik je haat of zo Ik bedoel, ik vind je leuk. Maar niet op die manier, maar ik bedoel maar... Het is niet zo dat ik je niet mag of zo..." Ik trek mijn wenkbrauwen op. "Kunnen we niet gewoon vergeten wat er net gebeurd is?" vraagt hij dan terwijl hij me wanhopig aankijkt.
    Ik zucht, mijn blik word milder. "Natuurlijk, Li," zeg ik dan. Terwijl ik hem een soort geruststellend glimlachje toestuur.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.
    Dawn zucht en haar blik wordt - gelukkig - milder. 'Natuurlijk, Li,' zegt ze dan en glimlacht geruststellend. Ik zucht opgelucht. Normaal ben ik niet moeilijk met meisjes, maar net was ik echt aan het stuntelen. Maar ja, dat was ook mijn eigen schuld.
    Ik bedenk me dat we nog steeds op de bovenste verdieping zitten, de verdieping van Mia en Harry, en dat het uur nu wel om zal zijn. Maar ik heb geen zin terug te gaan naar onze eigen verdieping.
    'Ehm, wil je misschien iets drinken?' vraag ik Dawn en kijk haar vragend aan.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 13:27 ]


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    Liam James Payne.
    Dawn zucht en haar blik wordt - gelukkig - milder. 'Natuurlijk, Li,' zegt ze dan en glimlacht geruststellend. Ik zucht opgelucht. Normaal ben ik niet moeilijk met meisjes, maar net was ik echt aan het stuntelen. Maar ja, dat was ook mijn eigen schuld.
    Ik bedenk me dat we nog steeds op de bovenste verdieping zitten, de verdieping van Mia en Harry, en dat het uur nu wel om zal zijn.
    'Misschien moeten we eens terug gaan naar onze eigen verdieping,' zeg ik dan en kijk Dawn vragend aan.


    [Harry en Mia gaan waarschijnlijk nog een orgie houden, dus dan worden Liam en Dawn weer opgegeild. Zullen we daarop wachten ;) (PERV ^^)]


    Reality's overrated.

    Amber zou wss vanavond posten. Ik ga nu naar het klimbos en van zes tot negen naar de braderie. Maar daarna post ik sws wel wat.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Paynez schreef:
    (...)

    [Harry en Mia gaan waarschijnlijk nog een orgie houden, dus dan worden Liam en Dawn weer opgegeild. Zullen we daarop wachten ;) (PERV ^^)]


    Oh ja, dat zouden we nog doen, helemaal vergeten. Ik pas t wel aan.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam zucht opgelucht en vraagt me dan iets. "Ehm, wil je wat drinken?" Liam kijkt me vragend aan.
    Ik knik. "Graag, bedankt." Ik glimlach dankbaar naar hem.
    Terwijl ik wacht pluk ik wat aan het verband, dat nog steeds om mijn handen zit. Mijn hand is ook nog steeds open en de dokter zei dat het er pas over drie dagen af mag, maar toch. Uiteindelijk leg ik mijn handen maar op mijn schoot.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.
    Dawn knikt. 'Graag, bedankt,' zegt ze en geeft me een dankbare glimlach.
    Ik loop naar de keuken en pak twee glazen. Ik schenk ze vol met cola en loop dan weer terug naar de bank, waar Dawn zit. Ik zie dat ze wat aan het verband om haar handen pulkt en haar handen daarna op haar schoot legt.
    Ik zet de twee glazen neer op tafel.
    'Niet aan zitten, Dawn,' zeg ik streng. Ja, ik was in de loop van de jaren een player geworden, maar ik was nog altijd de 'Daddy Direction', de meest vaderlijke van One Direction.


    "Family don’t end in blood”