• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 22:16 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 okt 2013 - 20:59 ]


    Your make-up is terrible

    Nog mensen die al het té fysieke contact proberen te vermijden als ze hun regels hebben?
    Niet omdat ik er dan niet tegen kan, maar gewoon omdat ik weet dat het dan weer eindigt in ik die dingen mag doen waar ik dan absoluut geen zin in heb, best egoïstisch eigenlijk :p


    Has no one told you she's not breathing?

    GaiusMarius schreef:
    (...)

    maar wat bereik je ermee? X) daar een beetje opgeilen?


    Nee. Helemaal niks. Het geilt ook niet op ofzo. Zo werk ik niet.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    LaJoie schreef:
    Nog mensen die al het té fysieke contact proberen te vermijden als ze hun regels hebben?
    Niet omdat ik er dan niet tegen kan, maar gewoon omdat ik weet dat het dan weer eindigt in ik die dingen mag doen waar ik dan absoluut geen zin in heb, best egoïstisch eigenlijk :p


    Niet echt eigenlijk. ik heb tijdens mijn regels net zoveel (of soms zelfs meer) zin in lichamelijk contact dan wanneer ik geen regels heb.
    En doel je op blowjobs? Heb er zelf geen probleem mee, vind het leuk om m'n vriend te plezieren. (bloos)


    You are beautiful, you are love.

    LaJoie schreef:
    Nog mensen die al het té fysieke contact proberen te vermijden als ze hun regels hebben?
    Niet omdat ik er dan niet tegen kan, maar gewoon omdat ik weet dat het dan weer eindigt in ik die dingen mag doen waar ik dan absoluut geen zin in heb, best egoïstisch eigenlijk :p

    Waarom zou dat moeten? Als jij niet wilt heeft hij gewoon pech :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Waarom zou dat moeten? Als jij niet wilt heeft hij gewoon pech :'D

    Ja maar iemand met volle zin laten zitten is ook weer zo lullig :p


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Ja maar iemand met volle zin laten zitten is ook weer zo lullig :p

    Tja, beter dan dat je iets moet doen waar je geen zin in hebt. Jongens worden toch al heel erg snel geil, dus ja, veel zin zal hij wel snel hebben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    LaJoie schreef:
    (...)
    Ja maar iemand met volle zin laten zitten is ook weer zo lullig :p

    Dan doet ie het toch lekker zelf? :')


    -

    waaah ik houd van bondage <3 mn vent heeft me gisteren in satijne bondage touwen gewikkeld. love it!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    waaah ik houd van bondage <3 mn vent heeft me gisteren in satijne bondage touwen gewikkeld. love it!


    Dat is echt leuk. :3 Dat wil ik ook eens doen.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Dat is echt leuk. :3 Dat wil ik ook eens doen.


    Hmm. Ik misschien ook wel. Geen idee hoe zoiets voelt eigenlijk :'D


    26 - 02 - '16

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Dat is echt leuk. :3 Dat wil ik ook eens doen.
    hij was geintspireert door een vriend van ons die fotografeert bondage echt en aanrader :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb er soms een dubbel gevoel over. Soms kan het echt heel leuk en opwindend zijn en soms raak ik er alleen maar in paniek door.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Hmm. Ik misschien ook wel. Geen idee hoe zoiets voelt eigenlijk :'D


    Met satijn spreekt het me al helemaal aan, lijkt me leuker dan met touwen.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Met satijn spreekt het me al helemaal aan, lijkt me leuker dan met touwen.


    Mij lijkt touwen ook weer niet fijn. Die zijn zo ruw om je polsen.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het helemaaal geen probleem om je vast te binden Nikki. Ghehehe :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.