• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 22:16 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 okt 2013 - 20:59 ]


    Your make-up is terrible

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Mij lijkt touwen ook weer niet fijn. Die zijn zo ruw om je polsen.
    daarom heeft hij satijne touwen gekocht die zijn heel zacht.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)daarom heeft hij satijne touwen gekocht die zijn heel zacht.


    pak gewoon meteen prikkeldraad.

    bondage is niks voor mij..

    GaiusMarius schreef:
    (...)

    pak gewoon meteen prikkeldraad.

    bondage is niks voor mij..

    Ik begin me te irriteren aan jou reacties.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RavensMoon schreef:
    (...)daarom heeft hij satijne touwen gekocht die zijn heel zacht.


    Oke, dat is dan wel weer handig ja. Maar alsnog, ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Misschien zou ik het wel een keer kunnen proberen, maar ook weer niet. I don't know.


    26 - 02 - '16

    Father schreef:
    (...)
    Ik begin me te irriteren aan jou reacties.


    yeah!. ik zou er wel op letten.

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Oke, dat is dan wel weer handig ja. Maar alsnog, ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Misschien zou ik het wel een keer kunnen proberen, maar ook weer niet. I don't know.


    Yeah, feel the same way. Maar aan de ene kant wil ik niet iets doen waar ik me niet goed bij voel en tot zo ver heeft mijn vriend nooit laten merken interesse in bandage te hebben, dus dat scheelt weer.


    You are beautiful, you are love.

    Mijn topics,
    Miss my boyfriend


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Oke, dat is dan wel weer handig ja. Maar alsnog, ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Misschien zou ik het wel een keer kunnen proberen, maar ook weer niet. I don't know.
    gewoon proberen!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Oke, dat is dan wel weer handig ja. Maar alsnog, ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Misschien zou ik het wel een keer kunnen proberen, maar ook weer niet. I don't know.


    Ik zou gewoon wachten tot je er eventueel klaar voor bent iets anders te proberen. Zo niet beleef je er ook geen lol aan.

    Mijn vriend wilt nu ook verdergaan dan af en toe een keer mijn handen vastbinden en ik vind t echt niks. Dan geniet ik er ook niet van. Ook niet altijd van bondage hoor. Houd er gewoon niet van maar soms vind ik t wel wat hebben raar genoeg.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    RavensMoon schreef:
    (...)daarom heeft hij satijne touwen gekocht die zijn heel zacht.


    Bondage lijkt me zo... zo geweldig. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Bondage lijkt me zo... zo geweldig. (krul)
    is het ook xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hmm heb welt idee dat bondage zo opgeblazen word.. je zit vast en word geneukt. Oke sommige aanrakingen zijn wat gevoeliger en intenser maar meer dan dat is t niet...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    Hmm heb welt idee dat bondage zo opgeblazen word.. je zit vast en word geneukt. Oke sommige aanrakingen zijn wat gevoeliger en intenser maar meer dan dat is t niet...
    ieder zijn mening en ervaringen he. ik vind het leuk of het nu opgeblazen is of niet...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Er is weinig vermakelijker dan vastgebonden zijn. *gniffel*


    Bad decisions make good stories.

    Nelean --> Mikasa
    Dominant


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.