• Hoi lieve SOEAE'ers, wees hier maar lekker offtopic. :'D



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik weet niet wat hier aan de hand is, maar ik ga me er niet mee bemoeien. Ik ben btw ook te lui om terug te lezen in het topic.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    Ik weet niet wat hier aan de hand is, maar ik ga me er niet mee bemoeien. Ik ben btw ook te lui om terug te lezen in het topic.


    Hahhaha, ze nemen een quote en veranderen compleet wat het persoon werkelijk heeft gezegd. Best funny.


    -

    Verwelken schreef:
    (...)

    Hahhaha, ze nemen een quote en veranderen compleet wat het persoon werkelijk heeft gezegd. Best funny.

    Ooooh.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    (...)
    Aaaaah


    Snap je het?


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Snap je het?

    Ja, ik snap het.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    (...)
    Ja, ik snap het.


    Zo maken we ruzie.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Zo maken we peace.:'D


    -

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Zo maken we feest.:'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hahaha^^
    Conquistador is echt veel beter en grappiger in dit. XD


    -

    Zo maak ik kontkustador en verneuken kapot.


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    Zo maak ik Voldemond kapot


    -

    Ooit was het grappig. Nu doen jullie het zo vaak, dat het saai, niet meer origineel en zelfs kinderachtig wordt in mijn ogen. Maar dat zal wel aan mij liggen.

    Ik vraag mij af of dit nog nodig is, aangezien de top is aangepast en er toch niet heel veel stories meer worden aangemeld + het vrij weinig zin heeft.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Ooit was het grappig. Nu doen jullie het zo vaak, dat het saai, niet meer origineel en zelfs kinderachtig wordt in mijn ogen. Maar dat zal wel aan mij liggen.

    Ik vraag mij af of dit nog nodig is, aangezien de top is aangepast en er toch niet heel veel stories meer worden aangemeld + het vrij weinig zin heeft.


    I agree with you, nu is het niet meer zo grappug. Maar ja.
    Het is nu gewoon een promotoe verhaal. Nu gaat het eerder om je story te promoten/abo's vinden.


    -

    Rider schreef:
    Ooit was het grappig. Nu doen jullie het zo vaak, dat het saai, niet meer origineel en zelfs kinderachtig wordt in mijn ogen. Maar dat zal wel aan mij liggen.

    Ik vraag mij af of dit nog nodig is, aangezien de top is aangepast en er toch niet heel veel stories meer worden aangemeld + het vrij weinig zin heeft.

    Gaat ook niet meer om in de top komen. ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Verwelken schreef:
    (...)

    I agree with you, nu is het niet meer zo grappug. Maar ja.
    Het is nu gewoon een promotoe verhaal. Nu gaat het eerder om je story te promoten/abo's vinden.


    Key key c:

    Weetje, het doel van een aangepaste top is uiteindelijk wel bereikt, dus we mogen eigenlijk best trots zijn op iedereen die daarvoor gepleit heeft, inclusief onszelf c:


    Happy Birthday my Potter!