• Hoi lieve SOEAE'ers, wees hier maar lekker offtopic. :'D



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Some people are art and do art at the same time

    Rider schreef:
    (...)

    Key key c:

    Weetje, het doel van een aangepaste top is uiteindelijk wel bereikt, dus we mogen eigenlijk best trots zijn op iedereen die daarvoor gepleit heeft, inclusief onszelf c:


    Het doel bereikt? 1 andere story op dit moment de rest is 1D. Dus da's relatief.
    En nu verliest SOEAE inderdaad zijn doel


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Het doel bereikt? 1 andere story op dit moment de rest is 1D. Dus da's relatief.
    En nu verliest SOEAE inderdaad zijn doel

    Stop it you, ik denk dat het nu gewoon toeval is, omdat er in het begin alleen OP was. Just wait 'till next hour, then you'll see seven other unknown stories. C:


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    (...)
    Stop it you, ik denk dat het nu gewoon toeval is, omdat er in het begin alleen OP was. Just wait 'till next hour, then you'll see seven other unknown stories. C:


    Dit+ ik heb ergens gelezen dat verhalen met veel kudo's meer kans maken om die "top" te komen, vandaar dat 1D vaak erin staat.


    -

    Weet iemand van jullie toevallig goede OST's uit games?

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 18:48 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Verwelken schreef:
    (...)

    Dit+ ik heb ergens gelezen dat verhalen met veel kudo's meer kans maken om die "top" te komen, vandaar dat 1D vaak erin staat.


    Tja, Die hype mag snel gedaan zijn van mij :'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Tja, Die hype mag snel gedaan zijn van mij :'D


    Ja, ik vind het ook irritant hoor. Ik heb liever wat meer diversiteit. Ik ben gek op 1D, maar ik heb geen behoefte aan 80 totaal niet originele stories over de boys.


    Happy Birthday my Potter!

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Tja, Die hype mag snel gedaan zijn van mij :'D

    Ja, ik ben fan, nu bijna niet meer eerlijk gezegd. Maar echt, die hype mag voorbij gaan.


    -

    Surgeon schreef:
    Weet iemand van jullie toevallig goede OST's uit games?


    Nee, sorry.


    -




    Niet voor haat maar LOLxDxD


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:




    Niet voor haat maar LOLxDxD


    Whaha, lolz. Maar niemand zal Michael kunnen vervangen. Hij wist zijn nummers en talenten te combineren met de belangrijke boodschappen die hij had. Als mensen eens wat beter naar zijn muziek zouden luisteren en daadwerkelijk iets deden met zijn wijze raad, dan zou de wereld volgens mij een stuk beter zijn. (Denk aan nummers als Heal the World, Man in the Mirror en The Earthsong)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Whaha, lolz. Maar niemand zal Michael kunnen vervangen. Hij wist zijn nummers en talenten te combineren met de belangrijke boodschappen die hij had. Als mensen eens wat beter naar zijn muziek zouden luisteren en daadwerkelijk iets deden met zijn wijze raad, dan zou de wereld volgens mij een stuk beter zijn. (Denk aan nummers als Heal the World, Man in the Mirror en The Earthsong)



    Zeker niet als hij dan opstaat uit zijn graf :')


    Queer zijn is gewoon alles

    Rider schreef:
    (...)

    Whaha, lolz. Maar niemand zal Michael kunnen vervangen. Hij wist zijn nummers en talenten te combineren met de belangrijke boodschappen die hij had. Als mensen eens wat beter naar zijn muziek zouden luisteren en daadwerkelijk iets deden met zijn wijze raad, dan zou de wereld volgens mij een stuk beter zijn. (Denk aan nummers als Heal the World, Man in the Mirror en The Earthsong)


    Yes, yes, totally agree.
    Wat me verbaasd is dat er nog niet zulke foto's met 1D em MJ zijn.


    -

    Rider schreef:
    (...)

    Key key c:

    Weetje, het doel van een aangepaste top is uiteindelijk wel bereikt, dus we mogen eigenlijk best trots zijn op iedereen die daarvoor gepleit heeft, inclusief onszelf c:


    Feestje houden dan? :3




    Verwelken schreef:
    Hahaha^^
    Conquistador is echt veel beter en grappiger in dit. XD


    Dankje! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Verwelken schreef:
    (...)

    Yes, yes, totally agree.
    Wat me verbaasd is dat er nog niet zulke foto's met 1D em MJ zijn.


    Wel met timmy turner! XD



    ^
    Grappig is dat ik deze vond bij resultaten 1D en Michael Jackson funny pics


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Wel met timmy turner! XD



    ^
    Grappig is dat ik deze vond bij resultaten 1D en Michael Jackson funny pics


    Hahaha. Ik ken Timmy Turner niet echt.


    -