• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww
    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenziie

    'Sure! Spring maar in het andere bed'  ik glimlach. 'ik ga wel met Twist en jij met Jazzy' zegr Twist. Ik glimlach en spring het bed in en leh me lekker neer. 'verhaal vertellen Justin' vraag ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex
    Bij zijn woorden schoot de woede in mijn ogen. Ik wist dat hij er vroeger zo erover dacht maar voor ik weg ging was dat al lang niet meer zo. Hoe kon hij zo zijn terug gevallen? Hoe kon hij dat hebben laten gebeuren? Ik zette zijn en mijn bord weg en sprong op zijn schoot, mijn benen naast zijn flanken en mijn nagels boorden zich in zijn veels te dunne schouders. het zou me nog verbazen of hij sterk genoeg was om gitaar te spelen. "Luister jij eens even goed, ukkie. Je bent nie6t dit. Je bent magerder dan een uitgemergelde hond die je geen 2 maanden eten hebt gegeven. Als jij een dag niet zou eten ben je dood. Afrikaanse weesjes hebben meer vlees op hun botten dan jij en zeg nu niet dat het niet waar is want diep van binnen weet je verdomme goed dat ik de waarheid spreek." Het vuur brandde in mijn ogen. Ondertussen waren alle anderen stil gevallen en ik voelde ze staren.


    Bowties were never Cooler

    Niall kga slapen

    Ik kijk bangig naar Alex als hij zo uitvalt. Ik voel blukken op me vranden en er is een doodse stilte. 'Alex?' hij was zich zelf nirt. Of ik was mezelfniet. Ik wist dat hij gelijk had duep van binnen. 'Nee Alex ik kan het gewoon niet. Im zie alleen een dik blond jonetje meer niet oke'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex
    Bij zijn woorden heb ik de neiging hem voor zijn hoofd te slaan. "Twee dingen Niall. A: Je bent niet blond meer en B: Je bent niet dik! Dat zul je nooit zijn. Al eet je heel Groot Britannie op inclusief de koninging in 1 maaltijd dan ben je nogsteeds niet dik dus haal het in godsnaam uit je verduvelde hersens." Ik was mezelf niet, maar dat kwam vooral omdat ik zag hoe slecht het met hem ging in vergelijking hoe het eerst met hem ging. "Wat kan ik in hemels naam doen om jou weer aan het eten te krijgen? Ik doe er alles voor." Ik keek hem smekend aan. Ik wilde hem niet dwingen, maar ik wilde hem wel weer gewoon gezond zien. Nou was het wel dat was we dingen door zijn strot gingen duwen dat hij het dinnen zou houden door de pil die hij al op had, maar toch. Ik had liever dat hij zelf at.


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    'Er was eens een meisje genaamd Mackenzie die zei dat ze een verhaaltje wilde. Als ze dat nog één keer vroeg, vermoordde de übersexycooleknappegeweldigefantastischegavemooiegoedzingendegetalenteerde en tenslotte perfecte Justin Bieber haar. Einde' glimlachte ik duister.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    'Er was eens een meisje genaamd Mackenzie die zei dat ze een verhaaltje wilde. Als ze dat nog één keer vroeg, vermoordde de übersexycooleknappegeweldigefantastischegavemooiegoedzingendegetalenteerde en tenslotte perfecte Justin Bieber haar. Einde'  hard begin ik te lachen. Hoezo ego? 'dus toen zei het meisje genaamd Mavkenzie. Alsjeblieft maak een mkki verhaaltje met n goed einde?'smeek ik grijnzrnd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan.


    . "Twee dingen Niall. A: Je bent niet blond meer en B: Je bent niet dik! Dat zul je nooit zijn. Al eet je heel Groot Britannie op inclusief de koninging in 1 maaltijd dan ben je nogsteeds niet dik dus haal het in godsnaam uit je verduvelde hersens."  ik kijk naar Alex. Waarom zag hij het nou niet? Alsof een spiegel zou liegen en alsof mijn ogen me bedriegen. Wat kan ik in hemels naam doen om jou weer aan het eten te krijgen? Ik doe er alles voor." ik sla mijn ogen neer. 'het is een paar dagen gied egaan door Jazzmy. Mmaar toen ik haar sloeg omdat ik in panjek was en geen lucht kreeg werd hij boos. Ik ga van zelf weer eten als ik bem afgevallen oke? Ik wil eerst nog het vet weg alsjeblieft Alex' ik voelde nog steeds de stilte om me heen. Iedereen was mee an het luisferen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik luisterde naar zijn verhaal, vrij rustig, tot hij aan het einde kwam. Toen kon ik me echt niet meer houden en sloeg hem met mijn vlakke hand hard tegen zijn wang. "Luister nou eens even, verdomme! Je hebt nog geen grammetje vet op je lijf! Je weegt nog minder dan onze tourhond Bentley. En diep van binnen weet je dat maar al te goed. Daarnaast zijn we ook nog niet uitgepraat over al dat vreemdgaan van jou, maar dat is voor later zorg. Ik kan nu gewoon niet geloven dat na al ons harde werk en dat je echt op het goede pad was, je jezelf hebt kunnen laten terugvallen. Als je nog een dag zo doorgaat stoppen al je organen ermee en niet alleen je tweede nier." Ik rammelde hem aan zijn schouders nog eens goed door elkaar. De rest zat ademloos te luisteren en kijken.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Mijn ogen worden groot als hij me een klap geeft. Zonder reactie staar ik bagig en verdrirtig naar hem. . "Luister nou eens even, verdomme! Je hebt nog geen grammetje vet op je lijf! Je weegt nog minder dan onze tourhond Bentley. En diep van binnen weet je dat maar al te goed. Daarnaast zijn we ook nog niet uitgepraat over al dat vreemdgaan van jou, maar dat is voor later zorg. Ik kan nu gewoon niet geloven dat na al ons harde werk en dat je echt op het goede pad was, je jezelf hebt kunnen laten terugvallen. Als je nog een dag zo doorgaat stoppen al je organen ermee en niet alleen je tweede nier." Ik veeg een traan weg die rolde toen hij over het vreemdgaan begon. Ineens voelde ik me boos. Ik was toch zeker geen klein kind meer. 'ik kan heus wel voor mezelf zorgen. Jullie zijn verdomme allemaal het zelfde. Allemaal maar zeggen dat ik dun ben, dat ik net een skelet ben. Jullie werken allemaal samen. Ik weet het ik ben niet mooi slank ja dat weet ik. Ik probeerde te veramderen zodat de haters mij mohten. Maar niks was goed genoeg. ik heb van alles edaan en geprobeert maar nog steeds was ik niet goed. Scheve tanden,lelijk geverfd haar, een Belieber en verdonme een dik allesetende Ier. Waarom denk je dat ik uit One Direction gestapt ben? Door bijna geen privacy nou nee. Op alles hafden ze conmentaar. Ze wouden me weg sholden me uit. Ik had er genoeg van ondanks dat de lads als broers waren ja.'shreeuw ik en eindig vervolgens als een hoopje huilende ellende.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Opeens begon hij tegen me uit te vallen. Ik trok hem in mijn armen en hield hem stevig tegen me aan. "Niall toch. Je bent inderdaad niet mooi dun, je bent veels te dun. En haters zullen er altijd zijn, geloof me, ik ken het, maar er waren ook genoeg mensen die van je hielden zoals je was, de lieve vrolijke altijd etende Ier. Voor die jongen ben ik ook gevallen, maar die jongen ben je nu jammer genoeg eigenlijk niet meer. Je moet niet veranderen voor je fans. Als ze je alleen leuk vinden als je verandert zijn het geen echte fans en moet je er dus niet naar luisteren. Je wil niet weten wat ik naar mijn hoofd geslingerd krijg af en toe, wij allemaal trouwens, maar als je die negeert, hoe lastig het ook is, en alleen luisterd naar de lieve berichtjes, dan sla je jezelf er goed doorheen." Ik drukte een kus op zijn voorhoofd en keek even achterom naar de jongens. Zij waren mijn vrienden en familie en we hadden samen sterk gestaan tegen de haat die we soms kregen, maar alle lieve berichtjes en emotionele verhalen hielpen je door te gaan en sterker te staan dan ooit te voren.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Alex slaat zijn arm om me heen. n. "Niall toch. Je bent inderdaad niet mooi dun, je bent veels te dun. En haters zullen er altijd zijn, geloof me, ik ken het, maar er waren ook genoeg mensen die van je hielden zoals je was, de lieve vrolijke altijd etende Ier. Voor die jongen ben ik ook gevallen, maar die jongen ben je nu jammer genoeg eigenlijk niet meer. Je moet niet veranderen voor je fans. Als ze je alleen leuk vinden als je verandert zijn het geen echte fans en moet je er dus niet naar luisteren. Je wil niet weten wat ik naar mijn hoofd geslingerd krijg af en toe, wij allemaal trouwens, maar als je die negeert, hoe lastig het ook is, en alleen luisterd naar de lieve berichtjes, dan sla je jezelf er goed doorheen."  ik begin noh harder te snikken tegen Alex zijn schouder. 'ik kan gewoon niet meer Alex.. Ik ben er helemaal klaar mee" snik ik. 'ik vind het echt superlief dat ik hier mag zijn want jullie zijn super lief en aardig en ik loop hier alleen te huilen en te schreeuwen' ik had geen idrr waarom ik het allemaal zei maar il voelde me fijn hier. En gek genoev had ik ook het gevoel dat ze me deels begrepen. 'ik ben ewoon zo dom geweest je verdiende het niet.'ga ik snikkend verder en vertelde gewoon alles wat me dwars zit. Dat ik de jongens en uncle Simon mis, dat ik altijd al de mjnste fans had en ik niet wist waarom. En ook dat thuis grwoon alles fijn was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik aaide zacht over zijn rug terwijl hij alles eruit gooide. Dat was even nodig zo te horen. "Alles komt goed. Echt waar. Wij helpen je terug op de rit en dan ben je binnen no time weer thuis met je vrienden en familie. Dat beloof ik." Ik hield het kind stevig tegen mijn borst gedrukt en aaide langzaam door zijn vaal bruine haren. Ik vond het verschrikkelijk om hem zo te zien, maar hopelijk nu hij alles eruit had gegooid zou het makkelijker voor hem worden de werkelijkheid weer te zien.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Terwijl ik alles zei voelde ik de hand van Alex kalmerend over mijn rug gaan. Alles komt goed. Echt waar. Wij helpen je terug op de rit en dan ben je binnen no time weer thuis met je vrienden en familie. Dat beloof ik zei hij toen ik klaar was en ik knik. " dankje" fluister ik zachtjes en omhels hem stevig. Het was fijn, gewoon alles even zeggen en er van af zijn. Gewoon even huilen als een kind. En de troostende handen, knuffels enzo van Alex. Daarna veeg ik mijn tranen weg en ik haal diep adem. Ik kijk kort rond en zie iedereen kijken naar me waardoor ik begin te blozen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte toen hij stopte met huilen en bloosde. "Wil je nu nog een paar hapjes zelf proberen, of eerst wat drinken?" Ik kroop van zijn schoot terug in mijn eigen schoel en nam onze beiden borden weer op schoot. Mijn hamburger was bijna op, maar die van hem lag er nog bijna helemaal. Ondertussen begon het gepraat weer om ons heen. Ik hoopte dat hij zich zo beter zou voelen.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik was blij dat de stilte weg ging en erweer gepraat werd. Alex gaat weer op zijn eigen plek zitten. Wil je nu nog een paar hapjes zelf proberen, of eerst wat drinken?" Ik twijfelde. " ik probeer nog wel den hapje " fluister uk. Ik pak moeilijk het kleinste stukje. Op. " doe het nou niet Niall. Daar word je dik van. Je gaat spijt krijgen. Straks kom je er achter dat je een vies vetvarken bent, ze willen je dik hebben". Zegt een harde stem en tranen springen in mijn ogen. " hou op! Hou op!" Schreeuw ik uit het niets heel hard tegen de stem en klem mijn handenom mijn oren heen. " ga weg, ga weg alsjeebl
    Iefd." Fluistermik zantjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan