• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww
    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex
    Ik glimalchte toen hij zei dat hij het wel wilde proberen. Daar was ik echt blij om. Zelf eten was namelijk veel beter dan onder dwang eten. Opeens schreeuwde hij dat mensen op moesten houden. Ik draaide geschokt naar hem toe en aaide door zijn haar. Ik was er wel achter dat dit over de stemmen in zijn hoofd ging. "Shhh maar. Je bent sterker dan dat duiveltje in jou hoofd. Veel sterker. Zonder jou angst voor hem is hij niets. Geen niet toe. Laat hem zien dat je sterker bent." sprak ik hem hoopvol toe.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Een hand op mijn rug maakt me stil. Shhh maar. Je bent sterker dan dat duiveltje in jou hoofd. Veel sterker. Zonder jou angst voor hem is hij niets. Geen niet toe. Laat hem zien dat je sterker bent" ik knik langzaam.m", hoe dan Alex hij houd niet op, hij gaat niet weg" fluister ik zacht

    Sorry kort


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex
    Ik zuchtte en keek hem aan. "Nu niet nee. Hij voelt namelijk nogsteeds je angst, maar net als een plant die je geen water geeft zal hij hoe langer je niet naar hem luisterd zwakker worden en uiteindelijk zal hij afsterven en dan ben je weer helemaal je oude zelf. Als je de angst maar niet de overhand weer laat nemen, want dan is die zo terug."


    Bowties were never Cooler

    Niall

    . "Nu niet nee. Hij voelt namelijk nogsteeds je angst, maar net als een plant die je geen water geeft zal hij hoe langer je niet naar hem luisterd zwakker worden en uiteindelijk zal hij afsterven en dan ben je weer helemaal je oude zelf. Als je de angst maar niet de overhand weer laat nemen, want dan is die zo terug." Ik knik en probeer de stem zo goed alshet lukt te negeren. Voorzichtig langzaam bijt ik een stukje vlees van de vork af en knabbel erop waarna ik doorslik en nog een hapje van het stukje eet." Hebben jullie vandaag nog iets te doen?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik keek met een glimlach hoe Niall at. Zelf knabbelde ik ook aan mijn hamburger. Ik was echt heel blij dat hij at. Ik schudde mijn hoofd bij zijn vraag. "Niet echt. We gaan misschien nog wel het terrein op en kijken hoe alles wordt opgebouwd, maar er is niet echt iets wat echt moet. Ik kan je ons kampement ook wel laten zien en je helpen met je bed." Ik ging even door zijn haren en nam mijn laatste hap hamburger. "Ging jij morgen nou mee naar de kapper, of niet?"


    Bowties were never Cooler

    Niall hora

    Niet echt. We gaan misschien nog wel het terrein op en kijken hoe alles wordt opgebouwd, maar er is niet echt iets wat echt moet. Ik kan je ons kampement ook wel laten zien en je helpen met je bed." Ik knik en voel zijn hand op mijn en door mijn haren gaan.. "Ging jij morgen nou mee naar de kapper, of niet?" Ik knik. " jeps, ik weet al hoe ik mijn haar wil . Bovenop wil ik het blond en dan overlopen" vertel ik blij. " waar ergens ga ik slapen?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hoi, sorry dat ik zo stoor in deze RPG. Maar ik heb serieus het hele eerste topic doorgelezen, haha, en vond het wel leuk. Kan ik nog meedoen, of is dat jammer genoeg niet meer mogelijk?

    Tuurlijk


    Bowties were never Cooler

    Nu nog bedenken met wie :/.

    Jeeej nieuw iemand


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grinnikte. "Wordt het nooit eens een ander kleurtje dan blond?" vroeg ik me hardop af. Mijn haar had al hele vele kleuren gehad. Dit keer liet ik het maar gewoon zoals het was, maar een jaar geleden was een groot gedeelte nog roze. "Je slaapt in het bed naast het mijne. Nu staat al mijn zooi er nog, maar die leg ik wel ergens anders neer." Ik ging met een hand door mijn haren en pakte het bord aan waar Zack een stuk spareribs op had gelegd. Rustig begon ik te kluiven. "Kan je nog een hapje aan?" vroeg ik zacht om hem toch aan te dringen meer te eten.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Wordt het nooit eens een ander kleurtje dan blond " grinnikt hij. " meh ik heb het in Xfactor zwart willen doen maar Uncle Simon zei me dat niet te doen en ik heb het niet meer gedaan, achteraf gezien zou het me ook helemaal niet staan. Je slaapt in het bed naast het mijne. Nu staat al mijn zooi er nog, maar die leg ik wel ergens anders neer" ik gniffel zachtjes," sorry voor de spullen maar komt goed" zack komt aagelopen met wat vlees voor Alex en ik bedenk dat hij eigenlijk best snel vooruit is gegaan. Kan je nog een hapje aan?" vroeg hij me en aarzelend knik ik. " hoe ga jij je haar doen?" Het was makkelijker eten tijdens het kletsen merkte ik al wel. Ik prik weer een stukje eraan en zie dat mijn hamburger voor de helft leeg is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grinnikte. "Gewoon eens proberen. Je weet het nooit en je kan het altijd nog terugverven." Mijn haar leefde ondertussen volgens mij van waterstofperoxide die in haarverf zat, dus achja. Ik haalde een hand door mijn haren en pakte het bordje van Zakc aan. "Maakt niet uit." Ik keek even naar zijn bordje terwijl ik op mijn spareribs knabbelde. Ik at nogsteeds niet snel, of heel erg veel, maar gewoon eten kon ik weer zelf, al zorgden de jongens er wel echt voor dat ik het ook deed. "Gewoon weer wat korter. Het begint namelijk wel weer erg lang te worden." ik plukte even aan mijn haren en ging toen verder met eten. We moesten Adam echt vaker laten barbequeen, want dit was echt heel erg lekker.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Gewoon eens proberen. Je weet het nooit en je kan het altijd nog terugverven."ik glimlach even. " dat is waar, maar het blonde daar ben ik nu aan gehecht dusja" ik lach kort. " maakt iet uit" mompelt hij over de bagage. Gewoon weer wat korter. Het begint namelijk wel weer erg lang te worden" ik gniffel weer. " ik zie je ogen amper" ik kijk hem grijnzend aan. Weer knabbel ik van de hamburger en zie dat ik al best wat op heb. " pff ik kan niet meer, " ik zet het bordje neer en ijk toch wel tevreden. Ik had iets meer dan de helft weten te eten en daar was ik best trots op eigenlijk. Ondanks de manier van het begin nou niet zo geweldig ging


    Change is for weirdos ~ Niall Horan