• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww
    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'DE Justin Bieber, inderdaad, ja. Ik ben geweldig' lachte ik zachtjes. 'Ik ben dood op. Kan je me wakker maken als er iets is? Al wil je wat te drinken, of kan je niet slapen' vroeg ik haar. Ik glimlachte even, maar sloot toen mijn ogen en legde mijn kin op Jazmyn's schouder. Nog even drukte ik een vederlicht kusje op haar slaap en dommelde toen in.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex Gaskarth
    Ik luisterde stil naar zijn verhaal. Ik vond het moeilijk hem met mijn hoofd te vergeven, maar mijn hart had het al gedaan. Ik ging even met mijn handen door zijn haren en keek hem aan. "Je hebt zeker geen handige dingen gedaan, Niall. Dat zeker niet, maar ik ben blij dat je me dit alles vertelt hebt. Als je wil kan je bij mij een nieuwe kans krijgen, maar alleen als je belooft dat je niet vreemd gaat en het uitmaakt als je dingen voor anderen voelt." Ik keek de jongen recht in zijn grote kijkers.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Ik bijt op mijb lip voor de reactie. Wat ik in een ding zeker was is dat mijn liefde voor Alex groter was. "Je hebt zeker geen handige dingen gedaan, Niall. Dat zeker niet, maar ik ben blij dat je me dit alles vertelt hebt. Als je wil kan je bij mij een nieuwe kans krijgen, maar alleen als je belooft dat je niet vreemd gaat en het uitmaakt als je dingen voor anderen voelt."  met grote ogen kijk ik hem aan. 'dus je bedoeld dat je mij vergeeft en jij en ik dat dat'met een open geballen mond kijk ik hem aan waarna ik hem stevig omhels. 'dankje Alex dankje dankje dankje. Geloof me ik doe het nooit meer. Ik heb mijn lesje geleerd ow je bent ook veel te lief voor de wereld'

    Mackenze

    'DE Justin Bieber, inderdaad, ja. Ik ben geweldig' lachte ik zachtjes. 'Ik ben dood op. Kan je me wakker maken als er iets is? Al wil je wat te drinken, of kan je niet slapen' vr ik knik em wens hem een fijne nacht ik ga liggen en kruip tegen Twist aan. Dat vond hij vast niet erg. Hij had afgelopen week sorry ge3zegd voor de drugs dus alles was goed. Al snel lag ik ook in een diepe slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik keek naar zijn gezicht voor zijn reactie op mijn woorden. Ik duwde hem zacht van me af toen hij zo wild om mijn nek vloog. "Ik heb je wel vergeven en je nieuw vertrouwen gegeven, je zult nog altijd moeten laten zien dat je mijn vertrouwen waard bent." Ik was echt heel blij dat ik hem terug had, hoe terughoudend ik ook deed. Ik had hem echt heel erg gemist en was kapot geweest toen ik hoorde dat hij vreemd ging. Ik wilde hem nu zo graag vertrouwen, maar ik wilde ook niet weer mijn hart gebroken zien. Ik leunde naar voren en stal een kort kusje van zijn lippen. Veels te kort voor mijn goeding, maar om hem het te laten verdienen moest ik me ook inhouden.


    Bowties were never Cooler

    ANiall

    Ik heb je wel vergeven en je nieuw vertrouwen gegeven, je zult nog altijd moeten laten zien dat je mijn vertrouwen waard bent." ik knik en voel zijn lippen op de mijne en glimlach. 'dankje Alex voor alles' bedankt uk hem en knuffel hem weer.ik geeuw wat. 'ik ga het niet te laat maken'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte en knuffelde hem zacht even terug tot ik hem hoorde geeuwen. Ik stond op en deed de deur weer open. "Ik maak een bed klaar en jij eet nog even je laatste beetje hamburger op." zei ik lief terwijl ik naar mijn rommelbed liep om daarvan mijn spullen netjes onder mijn bed te stoppen. Mijn kleren lagen op mijn planken in de kast, maar deze zooi kon ook als ik even goed keek netjes onder mijn bed.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik maak een bed klaar en jij eet nog even je laatste beetje hamburger op." ik zucht. 'serieus Alex waue jik bent echt koppig man.' met een diepe zucht probeer ik een stukje maar de misselijkheid word alleen maar erger. Ik krijg het gevoel dat ik moet braken en ren naar de wc waar gek genoeg niks uit komt. Na ren paar minuten sta ik op en ik zoe day ik bleekjes ben. 'sorry Alex maar ik ging net al bijna over mijn nek door een stukje'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grinnikte terwijl ik mijn spullen rustig verder opruimde. Opeens rende Niall naar de WC, net op het moment dat ik op zijn bed klom om het op te dekken. "Doe maar rustig aan. Ga zitten, drink wat water. Alles komt wel weer goed." zei ik terwijl ik half vocht met de lakens om ze op hun plek te krijgen.


    Bowties were never Cooler

    Oke we vertekken pas rond elf twaalf uur aangezien broer rij les heeft

    Niall Horab

    Doe maar rustig aan. Ga zitten, drink wat water. Alles komt wel weer goed."  ik knik en vul een bekertje met water. Ik ga zitten op de bank en neem een slokje waarna ik naar Alex kijk. 'Alex wanneer wil je je vrienden zeggen van ons?? Ik ben echt blij dat ze lief doen want toen we obder een boom zaten begon ehn een van je vrienden erover en hij zei alleen dat ik het nooit meer moest dpen meer niet en dat was best fijn eigenlijk dat ze me niet gelijk daardoor oordeelde'vertel ik zacht en neem weer een slikje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zullen wr ze zo ook latrn slapen zodat een nieuwe dag kan want dan kan justin en de rest naar huis en dan kan de nueuwe erbij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [sure]

    Alex Gaskarth
    Ik kreeg uiteindelijk zijn bed opgemakt en ging naast hem zitten. "Ze willen me gewoon beschermen, maar niet. Wij zijn hier als een soort grote familie en we passen goed op elkaar, want elk van ons weet hoe hard en pijnlijk de buitenwereld kan zijn. Ik denk dat we daarom misschien nog even moeten wachten." Ik sloeg mijn armen om hem heen en trok hem bij me op schoot. "Gaat het weer een beetje?" vroeg ik zacht. "Misschien moet je maar gewoon gaan slapen. Dan zien we morgen wel weer hoe het gaat." Ik drukte mijn lippen even op zijn haren.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ze willen me gewoon beschermen, maar niet. Wij zijn hier als een soort grote familie en we passen goed op elkaar, want elk van ons weet hoe hard en pijnlijk de buitenwereld kan zijn. Ik denk dat we daarom misschien nog even moeten wachten. Ik knik begrijpend. Alex slaat zijn arm om me heen ent rek me opschoot waardoor ik glimlach. Gaat het weer een beetje?" vroeg ik zacht. "Misschien moet je maar gewoon gaan slapen. Dan zien we morgen wel weer hoe het gaat." ik knik zachjes. 'ik denk niet dat de misselijkheid vandaag nog weg gaat dus het is beter om te slapen maar jij kunt nog wel gewoon naar je vrienden toe. Ik wil niet dat ze stdaks denken day je me belangrijker vind of zo. ' ik glimlach onzeker. De laatste zin was echt heel slecht gefor.uleerd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mag ik je even een pb sturen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik luisterde naar hem en drukte zacht nog een kus op zijn wang. "Denk niet dat je onbelangrijk bent, niall. Dat ben je namelijk zeker niet. Ik waardeer het wel heel erg dat je me ook tijd gunt met mijn vrienden. Ga lekker slapen. Ik lig morgen gewoon in mijn bed... Hopelijk" Ik haalde nog een hand door mijn haren en zette hem toen naast me neer. Ik wilde Niall eigenlijk neit alleen laten, maar drinken met mijn vrienden was ook wel heel aanlokkelijk. Ik keek even naar de jongen met het verwilderde uiterlijk naast me. "Weltruste." zei ik lief voor ik opstond en naar buiten liep om nog een tijdje mee te feesten.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    n wang. "Denk niet dat je onbelangrijk bent, niall. Dat ben je namelijk zeker niet. Ik waardeer het wel heel erg dat je me ook tijd gunt met mijn vrienden. Ga lekker slapen. Ik lig morgen gewoon in mijn bed... Hopelijk" ik glimlach even. En wens hem veel plezier en alcast weltruste. Ik kleed me om en loop de badkamer in eaar ik tanden poets en ik ga liggen in het bed waat ik al snel in slaap val


    Change is for weirdos ~ Niall Horan