• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww
    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grinnikte en legde botje voor botje terug op het bord. Ik zag hem kijken en toen zeggen dat hij niet meer kon. "Ik ben heel trots op je, maar probeer het bord leeg te eten. Dan zal ik je vanacht in slaap spelen." De jongens gingen toch pas heel laat slapen. Zelf zou ik meedoen, maar morgen moest ik ook zingen en daarbij wilde ik dat zijn eerste nacht in elk geval een goede nacht was. Ik at mijn eigen eten rustig verder en keek naar de andere jongens die druk hun plannen aan het bespreken waren om naar een van de clubs hier in de buurt te gaan. Ik zou morgen toch wel alle verhalen en foto's zien en horen. Al dan niet jongens in onze bus vinden die er niet hoorden.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik ben heel trots op je, maar probeer het bord leeg te eten. Dan zal ik je vanacht in slaap spelen" ik zucht zaccht. Ikmwou hem zo graag horen zingen en spelen. Uiteindelijk weet ik nog twee stukjes erbij te proppen als ik misselijk word. Ik slaak een zachte kreun en zucht? " great nu ben ik misselijk" mompel ik. E ik wist dat als iik nu alleen zou zijn dat de stem zou toe slaan dus ik most zorgen dat er nu bij me iemand eas tot ik niet meer misselijk was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Nee, ik ga geen verhaaltje voorlezen, ik ben hier tenslotte de zieke' pruilde ik. Jazmyn kroop naast me en sloot haar ogen. Ze was nog klein, dus die zal wel kapot zijn. 'Love you, baby' Ik drukte een kus op haar wang en ze glimlachte. 'Love you too' gaapte ze. 'En Mackenzie, wat heb jij vooral gedaan?' vroeg ik haar zachtjes.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    'Nee, ik ga geen verhaaltje voorlezen, ik ben hier tenslotte de zieke' pruilde hij en ik gniffel zachtjes. Ik zie hoe Jazzy tegen haar broer aan kruipt en glimlach vertederd. . 'Love you, baby' 'Love you too' gaapte ze. " Nawh" verlaat mijn mond, dit was gewoon schattig. 'En Mackenzie, wat heb jij vooral gedaan?' vraagt hij zacht. " euhm stoned in mijn bed gelegen en boven de pot gehangen en owja in de woonkamer gelegen op de grond" zeg ik zacht " en datwas her wel"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Probeer wiet, daar wordt je heerlijk high van' giechelde ik zachtjes. Twist hoorde ik ook even kinderachtig giechelen. 'Okè, goede dag gehad, dus' grijnsde ik. 'Mijn dag was ook wel goed. Jazmyn mocht bij ons blijven slapen, Niall in elkaar geslagen met plezier, taart en cupcakes gebakken' zei ik alsof het niets was. 'Ook een goede dag, oh ja morgen komt Scooter' herinnerde ik me. 'Iemand nog wat beleefd?' vroeg ik maar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    'Probeer wiet, daar wordt je heerlijk high van' twist en Justin beginnen beide te giechelen. 'Okè, goede dag gehad, dus' fronsend kijk ik. ' hem aan" Mijn dag was ook wel goed. Jazmyn mocht bij ons blijven slapen, Niall in elkaar geslagen met plezier, taart en cupcakes gebakken' 'Ook een goede dag, oh ja morgen komt Scooter' 'Iemand nog wat beleefd?' verteld hij. " wacht wat?!" Ik kijk hem niet begrijpend aan. Hij en Niall waren toch goed bevriend? Of had ik zoveel gemist toen ik stoned was. " ik weet wel dat ik van twist nooit meer een pilletje aan neem"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Echt niet?' vroeg ik lachend. 'Het is maar goed dat je geen overdosis hebt gebruikt, anders lag je nu in coma en was je waarschijnlijk dood' grinnikte ik. 'Hoezo wacht? Is er dan iets?' Gefronst keek ik naar Mackenzie. 'Heb ik wat verkeerds gezegd?' vroeg ik haar met een glimlach. Toen realiseerde ik me dat ze het niet wist van Niall. 'Niall heeft Jazzy geslagen' gromde ik. Ik was nog niet klaar met hem. Zodra ik hem weer zag zou ie dood zijn. Zelfs al moest ik vanuit Canada ergens anders heen vliegen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    'Echt niet?' 'Het is maar goed dat je geen overdosis hebt gebruikt, anders lag je nu in coma en was je waarschijnlijk dood' 'Hoezo wacht? Is er dan iets?' . 'Heb ik wat verkeerds gezegd?' 'Niall heeft Jazzy geslagen' mijn mone maakt een o vorm. " daarom ging ie weg, mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Ja, en maar goed ook' zuchtte ik. Jazmyn's ogen gingen open en keken me in een roes aan. 'Niks, Jaz. Ga maar slapen' suste ik. Ze leek wat te mompelen en sloot haar ogen weer. 'Ik haat het ziekenhuis' gaf ik wat zacht toe.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackrnzie

    Ik knik zachyjes en kijk kort naar Jazmyn. 'ik haat het ziekenhuis' mompelt hij en ik grinnik. :ik ook maar je kunt er niets teen doen' verzucht ik. 'hoelang moet je blijven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik zuchtte toen hij na nog twee hapjes zei dat hij echt misselijk was. Nu was het wel dat hij waarschijnlijk weken al niet had gegeten, maar toch. Hij had nog zo'n 3 stukjes voor zich liggen, dus ik vond het wel erg jammer. Vanavond zouden we nog of ijs of quesedilla's krijgen. Ik aaide even door Niall's haar en knabbelde toen mijn laatste stukjes vlees op. "Zal ik je anders de bus laten zien in de hoop dat de misselijkheid zakt?" Ik had vanochtend alle ramen open gezet en gister hadden we opgeruimt, dus hopelijk stonk het er niet en anders zou ik wel eerst flink wat deo spuiten voor hij binnen kwam, maar hij moest toch ook ergens zijn spullen kwijt.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik voel zijn hand weer door mijn haren gaan waarvan ik erg genoot. Het was gewoon fijn dat gevoel. "Zal ik je anders de bus laten zien in de hoop dat de misselijkheid zakt?" Ik knik. 'Dat is een goed idee'Ik probeer de misselijkheid zoveel mogelijk te negeren. Niet aan toegeven, laat zien wie de baas is! Ik haal even flink diep adem en blaas weer langzaam uit wat een klein beetje lijk te helpen maar nog steeds voel ik me niet super geweldig. 'Dan leg ik gelijk mijn spullen neer waar nog plek is, en anders gewoon in bed, want snachts slaap ik en zal ik er geen last van hebben en overdag lig ik niet heel de tijd in bed lijkt me' ik glimlach even door mijn zelfbedachte slimheid


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte bij zijn woorden en zette mijn bord weg, amar het zijne pakte ik vast. dan kon hij misschien wel opeten als hij geinstaleert was. "We vinden heus wel een plekje hoor. De bus is groot genoeg." Ik stond op en keek naar hem om of hij me zou volgen. De bus stond niet ver weg en zijn spullen stonden er al voor. Eigenlijk had ik willen voorstellen of wij niet gewoon een hokje zouden delen en ook onze stullen samen op een ander bed zouden leggen, maar nu ik er zo overna dacht was ik bang voor wat er zou gebeuren. Ik had hem namelijk nog niet helemaal vergeven en hij zag er zo slecht uit dat ik bang was hem te breken. Misschien later als we alles hadden uitgepraat en hij wat was aangesterkt, of als hij er zelf naar zou vragen, misschien zelfs allebei, maar anders niet.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Hij glimlacht en zet zijn bord neer en pakt de mijne vast. "We vinden heus wel een plekje hoor. De bus is groot genoeg." Alex staat op en ik sta ook op zodat ik hem kan volgen. We liepen naar de bus waar ik mijn zwarte koffer met wieltjes en gitaar koffer pakte waar als het goed is mijn boekje in zou zitten. 'Na show jullie ultra super luxe bus maar eens.' ik gniffel even zachtjes. Ik wist zelf dat een tourbus heel luxe was vergeleken met een gewone bus.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Dit is de bus Neem ze niet te serieus]

    Alex Gaskarth
    Ik hielp hem met zijn spullen en liep zo de bus in via de deur aan de voorkant. Ik deed een stap opzij om hem erin te laten. De bus was misschien niet superluxe, maar het was toch een thuis onderweg en wij waren heel erg veel onderweg. Ik zette zijn bordje op het aanrecht en deed de tv uit. Ik liep daarna zelf mee naar de bedden en schoof een van de gordijntjes opzij. "Dit is mijn bed. Ik zal zo even een van de troepbedden leeg maken zodat je daar kan slapen, maar je kan voor nu wel je spullen op mijn bed leggen.


    Bowties were never Cooler