• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww
    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [trololol wtf lego hahah helemaal blij ermee en Jack oeh drank ofzo

    Niall horan.

    Alex helpt me met mijn spullen en we lopen de bus in. Hij stapt opzij om mij er langs te laten en ik glimlach. Ik volg hem richting de bedden blijkbaar en hij schuift een gordijntje open. "Dit is mijn bed. Ik zal zo even een van de troep bedden leeg maken zodat je daar kan slapen, maar je kan voor nu wel je spullen op mijn bed leggen. Ik knik en leg mijn spullen bij hem op bed. 'Ziet er goed uit hoor, luxer dan dat wij hadden eigenlijk' ik gniffel. Oke wij deden amper wat met die bus. maarja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Nooit ergens van opkijken bij deze jongens ;p]

    Alex Gaskarth
    Ik liet mezelf toen ik mijn bed had laten zien zakken op een van de banken achterin de bus. Ik schudde mijn hoofd. "Dat kan ik niet voorstellen. Nouja, we hebben cornflakes in de bus, nog wat chips en ander eten uit zak of pot. We hebben melk, water en yoghurt en heel veel drank." zei ik terwijl ik even door de games bladerde. "Als je misselijkheid weg is kan je misschien de laatste 4 stukjes opeten. Dan zal ik je bed leegmaken en opmaken, zodat je vanacht in elk geval een goede slaapplek hebt. Ik moet je wel waarschuwen: Zack, de spierbonk, slaapt op een van de bovenste bedden en valt nog wel eens uit zijn bed wat een harde klap kan veroorzaken, dus niet ervan schrikken." Ik legde de games weer weg en keek met een glimlach naar Niall.


    Bowties were never Cooler

    [haha ik ga zo drinken benee dus ik ben er op mobiel maar ik ga morgen middag weg naar de camping van de buren en daarna de volegnde dag zwemmen

    Niall Horan.

    Dat kan ik niet voorstellen. Nouja, we hebben cornflakes in de bus, nog wat chips en ander eten uit zak of pot. We hebben melk, water en yoghurt en heel veel drank." Ik knik even "Als je misselijkheid weg is kan je misschien de laatste 4 stukjes opeten. Dan zal ik je bed leegmaken en opmaken, zodat je vanacht in elk geval een goede slaapplek hebt. Ik moet je wel waarschuwen: Zack, de spierbonk, slaapt op een van de bovenste bedden en valt nog wel eens uit zijn bed wat een harde klap kan veroorzaken, dus niet ervan schrikken." 'Howhowhowhow even, dat eerste oke, dat zie ik wel dan. dat tweede geen spraken van. Ik heb geen handicap aan mijn handen of benen en ik kan heus wel mijn bed opmaken. Het is lief van je maar ik kan dat zelf oké. Ik ben al blij dat ik hier mag zijn van jullie en ik wil daarom niet dat ik je nog meer last breng' ratel ik snel zodat het tot hem door dringt. Ik gniffel nog wel heel even om dat van Zack. 'Dan waarschuw ik jou ook, ik doe ook de raarste dingen in mijn slaap dus als je ineens een gitaar hoor dan ben ik het waarschijnlijk'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik gniffelde en schudde mijn hoofd. "Ik ben maar wat blij dat je eet en daarbij ligt jou bed nu nog vol met mijn zooi, of je moet bij mij in bed willen, maar dan moet ik alsnog een deel van mijn zooi opzij doen voor jou zooi." Ik haalde een hand door mijn lange woekerende haren en keek hem aan. "Maar ik speel ook wel eens gewoon wakker gitaar om 4 uur 's ochtends, dus eigenlijk vind ik dat niet erg vreemd." Ik keek even door een van de half geblindeerde ramen naar buiten. De rest was nog druk met eten. Zelf had ik al twee stuks vlees op en dat samen met straks nog een kom cornflakes en een toetje zou dat echt meer dan genoeg zijn voor een maaltijd voor mij.


    Bowties were never Cooler

    Niall
    Ik ben maar wat blij dat je eet en daarbij ligt jou bed nu nog vol met mijn zooi, of je moet bij mij in bed willen, maar dan moet ik alsnog een deel van mijn zooi opzij doen voor jou zooi.
    Maar ik speel ook wel eens gewoon wakker gitaar om 4 uur 's ochtends, dus eigenlijk vind ik dat niet erg vreemd." ik gniffel weer. 'ik help je met je zooi en ik maak mijn bed zelf op. Ik denk dat samen liggen namelijk nirt zo goed gaat aangezien het meestal niet de breedste bedden zijn' ik glimlach weer. naar hem.'je vrienden zijn echt super aardig.'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik schudde mijn hoofd maar sprak hem maar niet meer tegen. "Is goed als jij de laatste 4 stukjes vlees op eet." Dan maar zo. Als hij zo graag wilde helpen kon ik het ook andersom stellen. "Daarbij valt het nog best mee. Je kan prima met z'n tweeën slapen, het is alleen heel erg knus." Ik glimlachte toen hij zei dat hij mijn vrienden aardig vond. "Dat vind ik heel fijn om uit jou mond te horen. Ik was erg bang dat je bang voor ze zou zijn door hun uiterlijk." Ik had natuurlijk gehoopt dat hij niet zo oppervlakkig was, maar er waren genoeg mensen die bang voor ons waren en ons slecht en duivels noemden door ons uiterlijk en het geluid van onze muziek.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Is goed als jij de laatste 4 stukjes vlees op eet." ik kijk hem aan. 'Alex als ik nu nog meer eet ga ik overgeven of laat ik het stemmetje winnen. Misschien over een half uurtje maar nu niet' ik kijk hem vastbesloten aan. "Daarbij valt het nog best mee. Je kan prima met z'n tweeën slapen, het is alleen heel erg knus."  ik grinnik kort. . "Dat vind ik heel fijn om uit jou mond te horen. Ik was erg bang dat je bang voor ze zou zijn door hun uiterlijk." 'ze zien er eng uit maar ze zijn super lief en ik voel me thuis hier"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik knikte en stond op. Ik was niet heel erg moe ofzo, maar Warped brak je wel op. Zeker nu mijn stem wat begon te kraken moest ik oppassen en rustig aan doen. Ik glimlachte bij zijn woorden. "Mooi. Dan zorgen wij dat je zo snel mogelijk weer echt thuis bent."Ik liep naar Niall toe en legde mijn handen op zijn schouders. "Kunnen we misschien nu even praten?" vroeg ik zacht en onzeker. Ik wilde alles uitpraten en goedmaken, maar als hij er geen zin in had kon het ook wachten.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    . "Mooi. Dan zorgen wij dat je zo snel mogelijk weer echt thuis bent. Ik glimlach 'dat is lief' 'niall kunnen we even praten?' ik knik en weet al waar het over gaat. 'zg maar waar'ik glimlach zwak naar hem het was beter als we bet uitpraatr


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte scheef en nam hem mee naar de banken achterin. Ik sloot de deur ervoor en ging zitten. "Ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurd, Niall, en wat je hebt gedaan, maar ik wil je de kans geven het uit te leggen om mijn vergiffenis te krijgen. Ik wil graag de waarheid en de gehele waarheid. Ik geef namelijk nogsteeds wel heel veel om je." Ik keek hem aan en zuchtte zacht.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik plof neer naast Alex Ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurd, Niall, en wat je hebt gedaan, maar ik wil je de kans geven het uit te leggen om mijn vergiffenis te krijgen. Ik wil graag de waarheid en de gehele waarheid. Ik geef namelijk nogsteeds wel heel veel om je.' zwak glimlach ik. 'oke het was zo jij was net weg en toen was ik met Justin aan het praten dn zingen en biechtte hij op dat hij me leuk vond. toen hebben we gezoend. Ik voelde me in de avond heel slecht en zei tegen Justin dat ik ruimte nodig had omdat ik ook bij hem wat voelde maar ik hield ook van jou. En toen ik weet niet precies wanneer heb ik beslote tegen jullie te liegen. ik kon de gedachte dat ik moest kiezen niet aan omdat ik zelf medelijden kreeg. Toen kwam jij er achter en Justin werd ook woedend. Toen heb ik met jullie beide hrt uitgemaakt en zag ik in hoe dom het was. Nadat hij het me vergaf kwam zijn zusje waardoor ik weer ging eten. na een ruzie en zelfmoordpoging moest ik naar het ziekenhuis. Liam was er met zijn kindje en in het ziekenhuis kreeg ik een aanval waardoor ik geen lucht kreeg. Toen heb ik per ongeluk Jazzy geslagen waardoor Justin echt boos geworden is. Thuis hebben hij en Lil Twist me twee keer in elkaar geslagen. De eerste keer viel ik flauw en de tweede keer kwam jij me helpen. En dat was het wel' zeg ik alles eerlijk en merk dat tranen over mijn gezicht zitten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Mackrnzie

    Ik knik zachyjes en kijk kort naar Jazmyn. 'ik haat het ziekenhuis' mompelt hij en ik grinnik. :ik ook maar je kunt er niets teen doen' verzucht ik. 'hoelang moet je blijven


    Justin Drew Bieber

    'Een nacht, morgenvroeg komen ze nakijken en omdat ik zo geweldig beroemd ben' Heel veel egoïsme en eigendunk, plus mijn ego werd steeds groter. 'Moet ik over twee weken terugkomen' vertelde ik. Ik had geen goede herinneringen hier aan. Niet alleen omdat ik hier al vier keer eerder was geweest door die vervloekte glazen deuren, zeg maar niks, maar ook in ziekenhuizen voor Avalanna, Brianna, Jaxon als ie weer eens wat had gebroken, nee wij waren geen voorzichtige en oplettende familie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    'Een nacht, morgenvroeg komen ze nakijken en om'dat ik zo geweldig beroemd ben moet uk over twee weken terug" ik bgin zacht te gniffelen. 'tuurlijk want halooo je bent wel DE Justin BIeber


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Damn, Yvonne. Jij schrijft kei snel o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hahahahahhahahahhhahahaahhahahahah tsja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan