• Maandelijks vallen er tientallen meisjes in de handen van loverboys, en heel raar is het niet.. Met hun goede uiterlijk, mooie cadeautjes en indrukwekkende verhalen winden die jongens ze zo om hun vinger. Hun slachtoffers zijn ook makkelijk te vinden. Ze hoeven alleen maar een onzeker meisje uit te zoeken en hun spel kan beginnen. Langzaam het vertrouwen krijgen en vervolgens een prachtige, dure relatie aangaan. Tot het game over is voor de meiden, ze moeten de spullen terug betalen. En hoe... Kunnen deze meiden ooit ontsnappen uit dit gevaarlijke spel, en zo ja... Welke gevolgen brengt dat met zich mee...


    Rollen:
    Jongens:
    - Zayn Javadd Malik: Monticia
    - Niall James Horan: Tomlinsonz
    - Louis William Tomlinson: WhiteToms
    - Harry Edward Styles: Depay
    - Liam James Payne: Licorne -Overgenomen door Thysia van 26 juli tot 5 augustus!-

    Meisjes: VOL!
    - Alexis Noa Garcia: Monticia
    - Philou Jiali Harrison: Rider
    - Lauren Jillian Smith: Tomlinsonz
    - Mae Marro: Thysia
    - Leah Amaryliss Crawford: Paradises


    Regels:

    - Minimaal 3-4 regels
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Geen opgevers of mensen die niet reageren.
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages!
    - OOC tussen haakjes!
    - Schelden mag, maar niet OOC!
    - Geen sneltrein RPG!
    - We sluiten niemand buiten!
    - Alleen ik maak de topics, behalve als ik offline ben maar dan wil ik wel een linkje!


    Harry - Mae
    Zayn - Philou
    Niall - Alexis
    Liam - Lauren
    Louis - Leah

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 11:54 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Alexis Noa Garcia

    Ik open mijn ogen en knipper even omdat het zonlicht al fel in mijn kamer staat. Met een glimlach spring ik uit bed en loop naar de badkamer. Snel zet ik de kraan van de douche aan en pak ondertussen wat handdoeken uit het kastje. Ik voel even aan het water om de temperatuur te voelen, en voel al snel dat het goed is. De meeste mensen zouden het net te koud vinden, maar ik vind het heerlijk. Ik kleed me snel uit en spring onder de douche. Na een kleine twintig minuten was ik helemaal klaar en snel loop ik naar mijn kamer met de handdoek om mijn middel gewikkeld. Ik open mijn kledingkast en haal er wat kleren uit die ik op mijn bed gooi. Snel trek ik alles aan en check dan mijn outfit in de spiegel. Perfect. Snel zette ik het strikje in mijn krullende haar en liep terug naar de badkamer. Snel deed ik een dikke laag mascara op mijn wimpers met een heel dun lijntje eyeliner. Ik deed ook nog een beetje lipgloss op en kijk nog een keer in de spiegel. Goed genoeg. Ik pak een klein tasje van mijn bed en stop mijn portemonnee erin samen met mijn lipbalsem. Ik gris ook nog snel mijn oordopjes van het kastje en loop dan naar beneden. 'Ik ga!' roep ik vrolijk en ik loop naar buiten. Wie meeten in het winkelcentrum? post ik op Facebook en ik doe mijn oortjes in. Al snel schalt het nummer "Carry You" door mijn oren en ik loop richting het winkelcentrum. Het was gelukkig maar tien minuten lopen, dus ik was er al snel. Ik plof buiten op het bankje, en wacht op een antwoord van iemand...


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [Mijn topic.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Mijn topics ^.^]


    "Family don’t end in blood”

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [ Mijn topics]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics]


    That is a perfect copy of reality.

    Harry Edward Styles
    Zuchtend wreef ik met de grote zwarte handdoek over mijn huid en daarna even vluchtig door mijn krullen. Ik loop naar de grote kast die in mijn kamer staat en haal er wat simpele kleding uit. Een zwarte jeans, wit v-hals t-shirt en een zwart jasje voor er overheen. Ik kleed me aan en loop weer terug naar de badkamer om daar mijn haren te doen. Niet heel lastig met zo'n krullen als ik heb. Na een kleine drie minuten zit het goed en kijk ik tevreden in de spiegel. Ik loop de trap af naar beneden en trek daar mijn witte All Stars aan. Mijn moeder had al een boterham voor mij gesmeerd die ik dan ook snel op eet. Ik plof neer op de bank en zap wat rond. Niks op televisie en geen idee wat ik moest doen.. Ik besluit mijn vrienden maar eens te smsen, misschien wisten zij wel iets om te doen.
    Naar: Liam, Zayn, Niall en Louis
    Wat is jullie planning voor vandaag?

    Ik zucht en gooi de iPhone weer naast me op de bank waarna ik me weer richt op de televisie.

    [Kijk zelf maar of er iemand wil reageren haha. Ik wist anders niet wat ik met Harry kon doen.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Mijn topics. Ik ga nu slapen. Zal morgen wel een post maken c; )


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Javadd Malik

    Ik schud mijn natte haar uit en kijk met een brede grijns naar mijn spiegelbeeld. 'Well hello.' grijns ik en lach vervolgens even. Ik haal nog een handdoek door mijn haren en doe het dan snel in mijn bekende model met wat haarlak. In mijn grijze G-Star boxer loop ik mijn kamer in en ik kijk in mijn kast. Wat ga ik eens aandoen.. Mijn oog valt al snel op een spijkerjasje, een wit shirt, een donkere jeans en mijn Jordans. In een snel tempo doe ik alles aan en laat mijn Iphone 5 in mijn zak glijden. Ik loop naar mijn keuken en pak een blikje energy drankje uit mijn koelkast. Het deuntje van mijn telefoon vult de kamer en ik vis hem uit mijn zak. Harry.. Wat is jullie planning voor vandaag? lees ik en ik typ snel terug. Meisjes checken ergens... Are you joining me? verstuur ik en wacht af..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Philou Jiali Harrison || outfit

    Samen met mijn beste vriend en Kungfu maatje Aron liep ik de dojo uit. We hadden altijd redelijk vroeg trainingen, waardoor we al uit ons bed waren, terwijl de halve wereld nog wakker moest worden. Ik vond de sport op zich leuk, maar in het echte leven zou ik de technieken nooit willen gebruiken. Ik deed het dan ook meer voor mijn ouders, dan voor mijzelf. Hoewel het natuurlijk super gezellig was in de dojo. Aron vertelde mij één of ander vraag verhaal over een meisje dat geprobeerd had hem te versieren gister avond en dat, terwijl zijn vriendin Claire net naar de wc was. De manier waarop hij het meisje beschreef, maakte het verhaal hylarisch en ik vond het dus ook jammer, toen we op het punt kwamen waar Aron rechts moest en ik rechtdoor een snelle weg via het winkelcentrum moest nemen, om thuis te komen.
    'Vertel het me maar verder via whap,' zei ik nog lachend om zijn zoveelste imitatie en ik gaf hem een knuffel. Ook Aron zei mij gedag en ik liep weer verder, alleen. Aangezien ik echt niet tegen de stilte kon van het alleen zijn, besloot ik maar om mijn Ipod uit mijn zak te vissen en muziek te luisteren. Al gauw zong ik zo zacht mogelijk, aangezien ik niet wilde dat iemand mij hoorde, mee met Bad van Michael Jackson. Hij mocht dan misschien dood zijn, maar dat maakte zijn muziek niet minder goed.


    Happy Birthday my Potter!

    Mae Marro.

    Een beetje verveeld liep ik het park uit. Zoals elke ochtend liet ik Neptunes mijn hondje uit. Kwispelend met haar staart kwam ze naast me lopen. Ik pakte mn sleutel uit mijn zak en liep terug naar huis. Ik opende de deur en liet Neptunes voorgaan. ‘Hallo?’ riep ik. Maar er was niemand thuis. Zoals altijd. Mijn ouders hebben beide een nogal drukke baan. Mijn vader is tandarts en mijn moeder is assistente van een mode-ontwerper. Daardoor zijn ze vaak weg naar congressen of hele dagen niet thuis. Vroeger vond ik dat vreselijk, maar nu ben ik er blij om. Sommige mensen uit mijn klas werden op hun nek gezeten door hun ouders. Ik zou dat niet trekken. Ik maakte een ontbijtje klaar voor mezelf om die daarna op te eten. Misschien was het een beetje raar maar ik hield van pap in de ochtend. Ik zette het kopje daarna in de vaatwasser en liep het huis uit. Ik knipperde met mijn ogen door het felle licht. Ik had een kort, wit shortje aangedaan, met daarover een zwart hemdje met een doodskop er op afgebeeld. Het shirtje was kort en stopte net boven mijn navel, maar het had lange slierten die over mijn shortje heen vielen. Daaronder had ik mijn gebruikelijke zwarte allstars. Ik stapte het cafeetje binnen waar ik vroeger werkte en begroette mijn oude baas Tom. Hij was rond de zeventig en nog steeds eigenaar van dit café. Het verbaasde me niet dat het s' avonds altijd druk bezocht was, want het gebouw straalde een en al gezelligheid uit. Maar gelukkig was het nu nog ochtend, wat betekende dat het nog niet zo heel druk was. Een paar giechelende meiden achterin, een groep motorrijders en zo maar door. Ik liet me neerploffen op een van de barkrukken en bestelde een cola. Al snel kwam Tom naar me toelopen. Hij overhandigde me de cola en ik gaf hem zijn geld. Ik nipte wat van mijn drankje en keek geïnteresseerd rond.


    [Bij de foto moet je even erbij denken dat het hemdje zwart is.]

    (wie wil Alexis meeten?)


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    (wie wil Alexis meeten?)


    (Philou wilt wel. Kennen ze elkaar dan al?)


    Happy Birthday my Potter!

    (ja, is goed!)


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    (Uhm, oké, waarvan? Basisschool of zo? En vinden ze elkaar aardig of niet?)


    Happy Birthday my Potter!