• Ik heb geen zin Meer om te leven . In 1 jaar tijd ben ik zo verandert , vroeger was ik altijd vrolijk enz. maar sinds een 5tal maanden gaat gwn alles slecht met mij . Mijn zelfbeeld is zeer laag , ik kan niet meer slapen ik ga pas om 3 u slapen , ik ben zo waardeloos en nutteloos . Ik kan me op niets meer verheugen zoals vandaag ; Familie komt langs en ik zie ze maar 1 keer in het jaar , vroeger zou ik staan flippen van de vreugde en nu verheug ik me er niet Meer op. Vroeger had ik een echte vriendin maar ik heb het haar verteld hoe ik me voelde en ze nam het niet eens serieus , ik heb afgesloten met haar want ze heeft toch Meer plezier met haar andere vriendinnen. Ken je dat gevoel om altijd de 2 de keuze te zijn ? Dat maakt mij kapot . Ik ben ook nooit goed genoeg , zeker voor mijn familie zij vinden dat ik Niets goed kan .....
    Waarom moet dit mij gebeuren ik voel me zo slecht zelf dat ik mezelf snijd..... En het ergste is ik heb niemand die er voor mij is


    Who will save me ?

    Sinistre schreef:
    (...)

    Sarcasm motherfucker, can you speak it!?


    No hablo sarcasmos


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    (...)

    No hablo sarcasmos


    No hablo Español (cat)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik kan me helemaal plaatsen in jou, ik voel me nl ook zo als je -hoewel het nu wel beter met me gaat-. Het best wat je nu kunt doen is praten, véél praten. Als dat niet gaat met je vrienden, familie etc, praat dan met mensen op Q. Het zal heus beter gaan. Geef de moed niet op.

    Mijn pb staat altijd open.

    Ik heb zo eens alle reacties zitten lezen. Ik ben zelf ook depressief, al ruim een jaar. Er wordt gezegd dat het 'maar de puberteit is'. Nou ik zal je vertellen, het begon toen ik 16,5 was en nu ben ik bijna 18. It's not just puberty.
    Er wordt gevraagd of je echt zelfmoord wilt plegen. Je ouders, je leraren, iedereen zal zich ellendig voelen. Nou, geloof me, de meesten doen dat niet. They won't care. En trouwens, jij hebt daar toch niks mee te maken? Ik bedoel, het is hun eigen schuld. Zij hebben je zo depri gemaakt.
    En die reactie over wat positiever in het leven staan, dat helpt ook niet, dat heb ik namelijk ook geprobeerd. Het maakte me alleen maar ellendiger. Het is wetenschappelijk bewezen dat klagen goed is voor de gezondheid. Maak er gebruik van (;
    Misschien helpt het je om depri muziek te luisteren. Het heeft mij wel geholpen. Of schrijf het van je af, dat heb ik ook gedaan. Het is heel confronterend geweest, maar het heeft mij helpen me te uiten.
    Trouwens, het boeit me niet of ik nu negatieve reacties krijg. I've nothing to lose anymore.

    Mijn pb staat altijd wagenwijd voor je open schat.


    They tell you to be yourself, and then judge you for it ~

    cassxemo schreef:
    Ik heb zo eens alle reacties zitten lezen. Ik ben zelf ook depressief, al ruim een jaar. Er wordt gezegd dat het 'maar de puberteit is'. Nou ik zal je vertellen, het begon toen ik 16,5 was en nu ben ik bijna 18. It's not just puberty.
    Er wordt gevraagd of je echt zelfmoord wilt plegen. Je ouders, je leraren, iedereen zal zich ellendig voelen. Nou, geloof me, de meesten doen dat niet. They won't care. En trouwens, jij hebt daar toch niks mee te maken? Ik bedoel, het is hun eigen schuld. Zij hebben je zo depri gemaakt.
    En die reactie over wat positiever in het leven staan, dat helpt ook niet, dat heb ik namelijk ook geprobeerd. Het maakte me alleen maar ellendiger. Het is wetenschappelijk bewezen dat klagen goed is voor de gezondheid. Maak er gebruik van (;
    Misschien helpt het je om depri muziek te luisteren. Het heeft mij wel geholpen. Of schrijf het van je af, dat heb ik ook gedaan. Het is heel confronterend geweest, maar het heeft mij helpen me te uiten.
    Trouwens, het boeit me niet of ik nu negatieve reacties krijg. I've nothing to lose anymore.

    Mijn pb staat altijd wagenwijd voor je open schat.


    Ho ho ho, laten we niet zo beginnen. Jij weet haar hele situatie in dit geval niet en ik vind niet dat je zo moet oordelen over of haar vrienden of familie om haar geven. En ik kan me volledig inleven in haar maar het zijn je eigen negatieve gedachten die dit meestal creëren. Als jij negatief denkt over dat je vrienden of familie niks om je geven is dat je eigen gedachten maar ik weet zeker dat ze om je geven. Of dat er in ieder geval iemand is die om je geeft.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dat is een grote bump :W


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    Dat is een grote bump :W


    Oh had ik niet door, sorry :'3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Draculea schreef:
    Ik kan me wel een beetje in je situatie plaatsen. Als je iemand nodig hebt om mee te praten; mijn pb staat open voor je.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Bootin schreef:
    (...)

    Oh had ik niet door, sorry :'3


    Maakt niet uit hoor :] Jij heb dit topic niet omhooggeschopt maar het is wel handig om altijd de datum te checken ;]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Je komt er wel uit, toen ik 14 was zat ik ook in zo'n fase en met mij gaat nu ook alles goed.

    Hoohoo, dit is wel een oud topic.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 21:26 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Draculea schreef:
    Ik kan me wel een beetje in je situatie plaatsen. Als je iemand nodig hebt om mee te praten; mijn pb staat open voor je.


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Rowling schreef:
    Je komt er wel uit, toen ik 14 was zat ik ook in zo'n fase en met mij gaat nu ook alles goed.

    Hoohoo, dit is wel een oud topic.


    Ik had ook zo'n fase toen ik veertien was, toen ging het een tijd beter, nu ben ik zestien en ben ik weer terug bij af 8D. Seriously tho, 'je komt er wel uit'? Er is niks mis met wat hulp als je niet goed in je vel zit.


    i put the fun in funeral

    Slotje svp..


    Some people are art and do art at the same time

    Gifts schreef:
    Slotje svp..


    Of zeg iets tegen een mod of niets. Dit is redelijk zinloos.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    -> Oud topic, slotje


    I am an idiot, I move.