• Hey allemaal,

    Aanstaande zaterdag heb ik twee maanden verkering met mijn vriend. Op dit moment is hij op vakantie en daarom wil ik hem verrassen met een cadeautje als hij terug is. Hij heeft mij meerdere keren zelf gemaakte chocolaatjes gegeven (in de vorm van een hartje) en ook nog een 3D puzzel (ook in de vorm van een hartje). Omdat hij al mij al zo veel heeft gegeven wil hem ook iets geven, maar ik zit met een probleem:
    Ik heb totaal geen idee wat ik voor hem moet kopen. Wat betreft cadeau's kopen voor jongens ben ik een ongelooflijke ramp.
    Daarom vroeg ik me af of jullie ideetjes hebben voor een cadeau (het liefst niet duurder dan 10 euro).

    Zijn interesses:
    - Boogschieten
    - Minecraft
    - Scouting
    - Droge humor op YouTube
    - Coldplay
    - Bruce Springsteen
    - Monty Python

    DIY is ook goed, maar ik ga niet iets voor hem bakken, want ik kan niks in de keuken.
    Btw. Ik kan niet breien of iets dergelijks.

    Dus. Wie heeft er ideeën?

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 19:35 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik wilde eerst zeggen: Een paar kaartjes voor een voorstelling van zijn favoriete cabaretier? (omdat humor één van zijn interesses is) Maar toen zag ik dat het niet duurder mag zijn dan 10 euro, en dat maakt het érg lastig.
    Iets van miniatuur boogschieten?

    Of bij Bol.com iets bestellen van Bruce Springsteen?

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 19:31 ]


    Chaos is a ladder.

    Maak een eigen pijl en boog voor hem. Het moet heus wel ergens te vinden zijn hoe je dat doet.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Oke nee idontknow.

    Doe anders gewoon een geurtje ofzo.
    Beetje cliché, lekker advies geef ik weer hoor xD

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 19:33 ]


    they come, they go

    SortingHat schreef:
    Oke nee idontknow.

    Doe anders gewoon een geurtje ofzo.
    Beetje cliché, lekker advies geef ik weer hoor xD

    Hey. Het is meer dan niks!
    Bedankt voor je idee.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Koop premium voor Minecraft?


    Your make-up is terrible

    Maak iets creatiefs zoals een boekje met 20 (of meer) redenen waarom je van hem houdt.


    To infinity and beyond •

    Wollywell schreef:
    Ik wilde eerst zeggen: Een paar kaartjes voor een voorstelling van zijn favoriete cabaretier? (omdat humor één van zijn interesses is) Maar toen zag ik dat het niet duurder mag zijn dan 10 euro, en dat maakt het érg lastig.
    Iets van miniatuur boogschieten?

    Of bij Bol.com iets bestellen van Bruce Springsteen?


    Hij is meer van de droge YouTube humor. ;)

    Maak een eigen pijl en boog voor hem. Het moet heus wel ergens te vinden zijn hoe je dat doet.

    Ik heb net op YouTube een filmpje gezien en het ziet er op zich niet zo moeilijk uit.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Assassin schreef:
    Koop premium voor Minecraft?

    Volgens mij heeft ie dat al..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Vivere schreef:
    Maak iets creatiefs zoals een boekje met 20 (of meer) redenen waarom je van hem houdt.

    Die vind ik echt zo leuk! Dat ga ik denk ik wel maken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    (...)
    Die vind ik echt zo leuk! Dat ga ik denk ik wel maken.


    Ik heb 't ooit ook gedaan, hij vond het erg origineel en leuk! Heb ook een keer een fotoboek gemaakt via hema/kruidvat (geen idee meer welke), misschien ook een idee? Je kunt daar ook dingen bij schrijven.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Ik heb 't ooit ook gedaan, hij vond het erg origineel en leuk! Heb ook een keer een fotoboek gemaakt via hema/kruidvat (geen idee meer welke), misschien ook een idee? Je kunt daar ook dingen bij schrijven.

    Een fotoboek is ook wel leuk, maar ik heb geen foto's van ons samen....... Dus dat wordt hem niet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn ervaring is dat gadgets het altijd goed doen, mijn vriendje zoekt in ieder geval vaak zelf zijn cadeautjes op internet :-)
    Kijk anders even op http://www.megagadgets.nl/cadeaus/cadeau-voor-mannen.html, misschien doe je daar wat ideeën op..

    lissaatje86 schreef:
    Mijn ervaring is dat gadgets het altijd goed doen, mijn vriendje zoekt in ieder geval vaak zelf zijn cadeautjes op internet :-)
    Kijk anders even op http://www.megagadgets.nl/cadeaus/cadeau-voor-mannen.html, misschien doe je daar wat ideeën op..

    Bedankt! Misschien kies ik wel voor een gadget.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ehm.. ik heb geen verstand van mc, maar anders bouw je iets voor hem ofzo.


    Some people are art and do art at the same time

    Maak zo'n boekje met tegoedbonnen voor knuffels, kusjes etc. haha. Klef, maar leuk.


    I can't define who I am.