• Nou gefeliciteerd Directioners, we hebben de VEVO record verbroken.:D
    Maar.... de Beliebers die willen nu op hun beurt de VEVO record verbreken als Heartbreaker uitkomt.

    Op twitter was dit trending topic:

    #CongratsDirectionersFromBeliebers

    Beliebers waren duidelijk onder indruk van de Directioners :') (Maar wel sweet dat ze dat zeiden)

    Maar ook:

    #SelenatorsWillHelpBeliebers
    #SmilersWillHelpBeliebers
    #ArianatorsWillHelpBeliebers
    #JanoskianatorsWillHelpBeliebers
    #LovaticsWillHelpBeliebers


    Zelf snap ik niet waar dit allemaal opeens vandaag komt maar goed. Ik ben zelf een Belieber en Directioner, en ben natuurlijk super blij voor 1D maar ik zou graag mensen vinden die mee doen met het verbreken van de VEVO record voor Hearbreaker(als Hearbreaker eindelijk uitkomt) Wie doet mee?

    Beliebers hebben mee geholpen met het verbreken van de Best Song Ever. Why can't Directioners not help Beliebers to break de record of Heartbreaker?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 17:08 ]

    What the hell is going on here? Clam your tits and if you dont have tits calm your dick! Serieus Bieber fans grow up! Haters grow up! Please... -.-

    Topic gemeld.

    Thysia schreef:
    Topic gemeld.
    1 keer is genoeg geweest.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...) 1 keer is genoeg geweest.


    Ik heb het nog een keer gemeld omdat het topic niet sluit en er constant geruzie is. + off-topic. (cat)

    Thysia schreef:
    (...)

    Ik heb het nog een keer gemeld omdat het topic niet sluit en er constant geruzie is. + off-topic. (cat)
    Als je een topic meld is het niet vanzelfsprekend dat het topic moet sluiten.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Als je een topic meld is het niet vanzelfsprekend dat het topic moet sluiten.


    Dat is waar, maar meerdere mensen hebben dit topic al gemeld.

    Thysia schreef:
    (...)

    Dat is waar, maar meerdere mensen hebben dit topic al gemeld.
    Dat bedoelde ik met ''Je hoeft het niet nog een keer te melden''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sluit dit topic.. s.v.p.

    -> Oké klaar. Slotje, vanwege ruzie en off-topic


    I am an idiot, I move.