• Nou gefeliciteerd Directioners, we hebben de VEVO record verbroken.:D
    Maar.... de Beliebers die willen nu op hun beurt de VEVO record verbreken als Heartbreaker uitkomt.

    Op twitter was dit trending topic:

    #CongratsDirectionersFromBeliebers

    Beliebers waren duidelijk onder indruk van de Directioners :') (Maar wel sweet dat ze dat zeiden)

    Maar ook:

    #SelenatorsWillHelpBeliebers
    #SmilersWillHelpBeliebers
    #ArianatorsWillHelpBeliebers
    #JanoskianatorsWillHelpBeliebers
    #LovaticsWillHelpBeliebers


    Zelf snap ik niet waar dit allemaal opeens vandaag komt maar goed. Ik ben zelf een Belieber en Directioner, en ben natuurlijk super blij voor 1D maar ik zou graag mensen vinden die mee doen met het verbreken van de VEVO record voor Hearbreaker(als Hearbreaker eindelijk uitkomt) Wie doet mee?

    Beliebers hebben mee geholpen met het verbreken van de Best Song Ever. Why can't Directioners not help Beliebers to break de record of Heartbreaker?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 17:08 ]

    Ga dit lekker ergens anders uitvechten, vet irritant om dit tekens in actieve topics tegen te komen, dat geruzie van jullie.


    26 - 02 - '16

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Justin is ook een burger, maar dan niet normaal. mij maakt het trouwens wel uit, wat hij doet, het maakt me best sad omdat ik bang ben dat het de verkeerde kant op gaat. trouwens, de meeste burgers hebben geen een fans om op te spugen


    Het boeit me natuurlijk ook. En ik wil dat JB niet allemaal slechte dingen doet enzo, but i was just saying... Ze vinden alles van JB doet slecht en maken het 10000 malen erger.. -.-

    Marcel schreef:
    (...)

    Tja dit bedoel ik hé

    Haters beginnen fucking steeds maar weer! En dan zeggen dat Beliebers het lokken? Excuses me? Je gebruikte wel de meervoud "Jullie" zei je.. Wie zegt dat ik niet tevreden was? Ik had je excuses nog eens geacepteerd -.-


    Ja maar jou val ik niet aan maar de andere hier wel.


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Waarvoor is het te laat?
    Wat zijn mijn slechte ideën
    En jij trekt bullshit uit je moment. Ik verwijs naar het topic 'probleem'
    *Ideeën. *mond. Ik snap je zinnen niet helemaal alleen de eerste en de laatste dus dat zijn ook de enige waar ik antwoord op ga geven. (Let voortaan wat beter op je spelling als je zo haastig wil antwoorden). Te laat voor je excuses.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Pom schreef:
    Ga dit lekker ergens anders uitvechten, vet irritant om dit tekens in actieve topics tegen te komen, dat geruzie van jullie.


    Waar dan? xD

    Marcel schreef:
    (...)

    Waar dan? xD


    Een gb of pb of zo? Dit is namelijk donders irritant.


    26 - 02 - '16

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Ja maar jou val ik niet aan maar de andere hier wel.


    Oké dan is het goed xD

    Niet gemeend bedoelt hoor andere Beliebers x'D Ik zal jullie nog altijd verdedigen als dat nodig is.

    Sommige mensen moeten echt weten wanneer ze hun grote mond moeten houden. Grow up en ga dit lekker in PB of GB uitvechten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Pom schreef:
    (...)

    Een gb of pb of zo? Dit is namelijk donders irritant.


    Mijn excuses hiervoor dan. Maar als je het irritant vind nergeer je het en kom je dan lekker toch niet op dit topic?

    Scheelt je weer de energie die je hier insteekt xD

    Marcel schreef:
    (...)

    Mijn excuses hiervoor dan. Maar als je het irritant vind nergeer je het en kom je dan lekker toch niet op dit topic?

    Scheelt je weer de energie die je hier insteekt xD


    Bovendien vind ik dat gezeik over die Bieber wel een keer genoeg geweest. Hij doet niet altijd goede dingen, maar doet vast ook niet de hele tijd slechte dingen. Now grow the fuck up please.


    26 - 02 - '16

    Marcel schreef:
    (...)

    Mijn excuses hiervoor dan. Maar als je het irritant vind nergeer je het en kom je dan lekker toch niet op dit topic?

    Scheelt je weer de energie die je hier insteekt xD

    Mensen zien het in actieve topic, dus klikken ze erop. Jullie ruziën en het blijft in actieve topics. Daarom klikken mensen erop

    En ja, jullie geruzie wordt irritant.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dit topic.


    ars moriendi

    Pom schreef:
    (...)

    Bovendien vind ik dat gezeik over die Bieber wel een keer genoeg geweest. Hij doet niet altijd goede dingen, maar doet vast ook niet de hele tijd slechte dingen. Now grow the fuck up please.


    Grow the fuck of the haters please..Niet alleen zijn fans maar ook die bemoeials moeten zich gaan gedragen, dan past onstaat hier vrede. Just saying..

    Ik blijf hier nu ook weg.
    Dikke doei!

    OT: hij heeft ook goede kanten

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 17:38 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Marcel schreef:
    (...)

    Grow the fuck of the haters please..Niet alleen zijn fans maar ook die bemoeials moeten zich gaan gedragen, dan past onstaat hier vrede. Just saying..


    Ik blijf bij het feit dat Q veel beter af is zonder al die hypes, dan zijn er geen fans en geen haters dus geen ruzie. :Y)


    26 - 02 - '16